Citat:
Visst kan det vara så. Och jag tror att de framtidsutsikter som Oskar såg framför sig, mitt i sitt djupt depressiva tillstånd, inte var så lysande. Hur skulle han orka? Kanske kände han att det var inte värt att slita skiten ur sig, och samtidigt orka ge två ev. väldigt sjuka barn den livsglädje två barn ska.Ännu en spekulation jag har.
Ponera att barnen lider av ME som tydligen skall vara fruktansvärt, och att mamman led av obotlig cancer, och att familjen har levt under detta lidande under lång tid, som många med insyn hävdar.
Sen börjar mor o far läsa om en kvinna med liknande smärtor och problem som barnens, och hon valde att ta livet av sig.......
Ett frö som planteras... som vattnas av motgångar... och som sen växer sig starkare.
Sen när Julen närmar sig, situationen lite värre, då blommar växten ut.
Som sagt....spekulerar.
Ponera att barnen lider av ME som tydligen skall vara fruktansvärt, och att mamman led av obotlig cancer, och att familjen har levt under detta lidande under lång tid, som många med insyn hävdar.
Sen börjar mor o far läsa om en kvinna med liknande smärtor och problem som barnens, och hon valde att ta livet av sig.......
Ett frö som planteras... som vattnas av motgångar... och som sen växer sig starkare.
Sen när Julen närmar sig, situationen lite värre, då blommar växten ut.
Som sagt....spekulerar.
Citat:
Ja, den finns i hörnan i trädgården. Själv hade jag inte orkat jobba under min behandling. Jag tror det handlar om en bra grundkondition från början, samt vilken sorts cellgifter man får och för vilken sorts cancer. Det finns ett 60-tal olika cellgifter och man använder olika styrkor dessutom.