2018-01-14, 18:50
Medlem
Ni som sitter på PM, tror ni att det är till Er avatar bara?
Citera
2018-01-14, 18:50
Medlem
FoxxHounds avatar
Ni som får dessa PM, är det inte bättre att ni bara publicerar dom istället för att sitta och hinta om att de mottagits? Även om "säker källa" inte betyder ett skvatt. Vad är det värsta som kan hända? Att vi får något nytt att grotta ner oss i och spekulera om?
Citera
2018-01-14, 18:52
Medlem
Shaggymes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsbergh
Det stod det i ett PM jag fick tidigare oxå

Polisen har sagt att endast obduktion kan fastställa hur dom dog. Polisen har inte hittat några kulhål enligt deras talesperson.
Citera
2018-01-14, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snubban007
Tycker det är jävligt konstigt att hur man än googlar på Hanna.. så finns INGA bilder!!
Har hittat bilder på samtliga av de av mig "slumpmässigt utvalda " anställda på EY och på massa människor som arbetar på skatteverket. På anställda på Lunds universitet ihop med sin respektive.. etc etc... men verkligen INGET på Hanna!!
T.o.m mig och mina kids går att hitta utan att vi överhuvudtaget är offentliga.. dessutom försöker jag pgr av mitt yrke att ligga lågt och vill absolut inte vara "lätt att hitta" .. så märkligt detta!
Och skulle det ha med någon större incident som låg till grund för flytt till Bjärred att göra, då skulle väl hennes kontaktuppgifter om något vara hemliga..??

Har du testat att söka på Hanna Herslow? Bara en tanke. Vill själv inte söka, jag tycker det är obehagligt.
Citera
2018-01-14, 18:56
Medlem
mondemodernes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bazaar
Har du testat att söka på Hanna Herslow? Bara en tanke. Vill själv inte söka, jag tycker det är obehagligt.

Får bara träff på Flashback om man googlar "H***a H*nk*w.
Citera
2018-01-14, 18:58
Medlem
Skogsberghs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shaggyme
Polisen har sagt att endast obduktion kan fastställa hur dom dog. Polisen har inte hittat några kulhål enligt deras talesperson.
I mitt PM nämndes inte nåt pang pang. PM:et menade att det var ett Knivmord.
Citera
2018-01-14, 18:59
Medlem
Shaggymes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snubban007
Tycker det är jävligt konstigt att hur man än googlar på Hanna.. så finns INGA bilder!!
Har hittat bilder på samtliga av de av mig "slumpmässigt utvalda " anställda på EY och på massa människor som arbetar på skatteverket. På anställda på Lunds universitet ihop med sin respektive.. etc etc... men verkligen INGET på Hanna!!
T.o.m mig och mina kids går att hitta utan att vi överhuvudtaget är offentliga.. dessutom försöker jag pgr av mitt yrke att ligga lågt och vill absolut inte vara "lätt att hitta" .. så märkligt detta!
Och skulle det ha med någon större incident som låg till grund för flytt till Bjärred att göra, då skulle väl hennes kontaktuppgifter om något vara hemliga..??

Sen något långsökt men lite så det ändå väcker nyfikenhet... läste på Facebook att någon skrev att yngsta dottern kallar sig ALF moa på YT..
ALF står i detta fallet för skolan hon gick på... (?) men är också en benämning på Akut leversvikt . Som är en allvarlig sjukdom med bla infektionskänslighet som följd.. 🤔
Symptom som trötthet/medvetslöshet och påverkan på flera andra viktiga organ .. detta är en dödlig sjukdom.

Åjo. Nog hittar du bilder på Hanna alltid, om du bara gör dej omaket att bläddra igenom tråden. Utmärkta bilder.
Citera
2018-01-14, 19:00
Medlem
FoxxHounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsbergh
I mitt PM nämndes inte nåt pang pang. PM:et menade att det var ett Knivmord.
Kan du vara så vänlig att bara saxa PM:et rakt av och lägga ut det här i tråden istället?
Citera
2018-01-14, 19:00
Medlem
Wooloomooloons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thesea
Det har varit uppe tidigare, men förkastats iom att ingen hört skott.
Själv tänker jag på nyårsafton, ingen som reagerar över "ställande" då.

Tragiskt är det.

Vapen kan ju även vara en kniv.
Citera
2018-01-14, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larsingvarsfru
Jag väntar på publicering av PM...

Har inte datorn framme men PM:et jag fick är inte från SOS-personal, någon som kallar sig en "säker källa" utan från en kollega.

Hen beskrev att OH gjorde allt för sin familj och ville varken kontrollera eller isolera dem. Båda barnen var sjuka och mamman hade cancer och alla tre var deprimerade. Sjukdomen förklarar varför barnen inte syntes till.

Det var viktigt för föräldrarna att barnen skulle få hemskolning så att de, om de blev friska, skulle kunna få en ordentlig utbildning.

Hen har arbetat med OH i flera år och har även träffat barnen.

En sak som hen sa, som flera här borde reflektera över, är att OHs jobb innebar mycket arbete och resor i jobbet. Hur hade han ens tid att kontrollera familjen?
Senast redigerad av tagmaster 2018-01-14 kl. 19:04.
Citera
2018-01-14, 19:02
Medlem
FoxxHounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shaggyme
Åjo. Nog hittar du bilder på Hanna alltid, om du bara gör dej omaket att bläddra igenom tråden. Utmärkta bilder.
Har följt tråden närmast slaviskt hela helgen och har inte sett en enda bild som inte sedermera visat sig vara någon annan? Nog för att min mor alltid sagt att jag ser som en kratta men..
Citera
2018-01-14, 19:02
Medlem
Kan inte dom som nu fått PM,skriva ut vad som stod?

Istället för att bara skriva "jag har fått PM,Men vet ej om jag får lägga ut det här"

Varför ens tala om det här?

Det skiter väl vi i!

Skriv ut det här om ni tror det är utav intresse lr säg inget alls.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in