Citat:
Ursprungligen postat av
LadyCinderbottom
Nja jag tror aldrig att hon funnits på bild på nätet, flera jag känner är inte aktiva på nätet och har inte något jobb där det visas bilder på personalen, bara cheferna syns på tex mitt jobb,provat att Googla och det finns inga bilder på dom som jobbar på Ica eller andra företag heller, bara cheferna.
Han fanns på bild på nätet för att han hade dels ett företag som utbildade i ekonomi och så var han professor på universitetet i Lund.
Ingen av dem hanterade överhuvudtaget några pengar, de arbetade med teoretiska pengar, jag är alldeles för dum för att förklara exakt hur de jobbade men vet 100% säkert att ingen av dem hade ”riktiga pengar” i sitt yrke.
Menade väl inte så heller att de hanterade riktiga pengar, om du läser vad O.H arbetade med som någon skrev ner för några sidor sen, kanske du förstår mitt tänk. Orkar inte förklara nu, tråden är så jobbig och en sak säger jag, vad alla andra sitter och fokuserar på härinne, av vad rektorn sagt, vad tidningarna skriver och vad polisen säger..... Jag tror det JAG tror, något riktigt jobbigt från annan person utanför deras familj. Snuten har belagt skulden på familjen för att kunna jobba ifred med ev någon annan misstänkt. Därför går detta inte ihop. Stannar där. Ha det gott.