2018-01-08, 21:02
Medlem
Har lite frågor

1: Jag kan inte se vem som gillar mig, bilderna är "pixlade", ska man betala för att få se vem det är eller varför pixlar dem?

2: Om jag "rejtar" mina bilder och får dåligt betyg, går det att ta bort betyget då? Eller hänger rejtningen alltid med??

3: Om jag rejtar mina bilder, vad är ett bra eller dåligt betyg?

Jag är intresserad av rejtningen för jag vill veta hur jag ser ut, tycker själv jag ser sämre ut på bilder en irl, men jag får en hel del "gilla" och besök på badoo.
Samtidigt är jag rädd att få ett snitt på 2 eller något och inte kan ta bort det sen
Senast redigerad av gunnargron 2018-01-08 kl. 21:08.
Citera
2018-01-14, 16:31
Medlem
Har dom börjat med gratis superpowers eller? för jag har tydligen superpowers nu,och jag har inte aktiverat nå superpowers , eller betalat någonting , jävligt skum sida.
Citera
2018-01-14, 16:43
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pederN
Har dom börjat med gratis superpowers eller? för jag har tydligen superpowers nu,och jag har inte aktiverat nå superpowers , eller betalat någonting , jävligt skum sida.

Håll noga koll på konto och kort den närmsta tiden, så de inte på något sätt kopplat ditt medlemskontot till ditt kort och "råkar" dra cash av dig för superpowers utan att informera dig...
Citera
2018-01-14, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Håll noga koll på konto och kort den närmsta tiden, så de inte på något sätt kopplat ditt medlemskontot till ditt kort och "råkar" dra cash av dig för superpowers utan att informera dig...

Hur dom nu ska kunna ha gjort det , har inte angett nå betalningsuppgifter.

går nämligen inte avaktivera superpowers heller, som det står man ska kunna göra.

står superpowers paketet: för alltid

under betalningsinställningar, och det har jag då absolut inte valt.
Senast redigerad av pederN 2018-01-14 kl. 16:51.
Citera
2018-01-29, 12:11
Medlem
Fekkes avatar
Nu har mitt namn ändrats till 'Modererat' flera ggr... Men jag får aldrig något mail om vad jag gjort för fel? Ska man inte få nåt mail?

Måste jag börja blocka tjejer som verkar sura för att de inte ska hinna rapportera mig först?
Citera
2018-01-31, 11:16
Medlem
Jag HATAR badoo
Använde det några kvällar för att min nästan-dejt inte hörde av sig
Jordens jobbigaste chatt
Sluatade aldrig plinga i mobilen
Det är mer seriöst än tinder men jag tyckte det kändes som tinder för de mindre populära hos intressant kön. Kanske man syns när man nyss lagt upp sin profil där. Alla kändes desperata. Sen får jag mejl från badoo trots att appen är borttagen, dessutom var alla foton censurerade efter ett tag, så tror det kostar pengar.
Detta sagt vet jag två typ bra personer som träffats där å just ska gifta sig.
Citera
2018-02-05, 17:34
Medlem
Ni som använder Badoo är ni betalande medlemar ?
Citera
2018-02-13, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swip
Ni som använder Badoo är ni betalande medlemar ?

Ja, prövar en vecka.

Har ni märkt att så kallat skadat gods verkar vara rätt så på om man vill knulla? Jag har dummat mig lite bara för att bekräfta mina teorier. Sen igår har två visat ett ovanligt beteende.
1. Skickar nakenbilder på sig själv, är öppen för sexchat och träff irl.
2. Hennes privata bilder är utöver det vanliga, väldigt naket. Hon är dessutom "öppen för det mesta". Undersöker just nu det sistnämnda.

Många tjejer undrar varför killar beter sig såhär..Ptja, kanske är minst lika många som är villiga?

Fråga, betygen på korten. Vad har ni för något betyg? 5,24 utan flashback-tillägget är jag. Fast jag undrar hur det där stämmer.. Känns lite skevt ibland.
Senast redigerad av Medlem1000 2018-02-13 kl. 20:55.
Citera
2018-02-14, 16:19
Medlem
R.Bloodworths avatar
Börjat testa Badoo jag med, känner spontant att den är något bättre än tinder, men samma elände gäller där. Matchade med tre tjejer på första dagen, samtliga tog bort mig direkt efter jag inledde en konversation. Sedan var det en tjej som gillade min presentation och vi skrevs och nu är hon plötsligt "borttagen medlem". Antingen har hon blockerat mig eller raderat/pausat kontot. Om jag nu blivit blockerad så tycker jag det var väldigt lågt då konversationen faktiskt flöt på ganska bra. Men livet på Tinder och Badoo är inte logisk och är annorlunda, så överraskad är jag väl inte.
Citera
2018-03-11, 04:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gunnargron
Har lite frågor

1: Jag kan inte se vem som gillar mig, bilderna är "pixlade", ska man betala för att få se vem det är eller varför pixlar dem?

de pixlar för att tjäna pengar så klart då folk betalar. Värt det? Nej. Fejkprofiler? Ja.
Citera
2018-03-12, 10:01
Medlem
Gift44s avatar
När jag betalade för en vecka (30 spänn) för 8 dar sedan så hade jag fått 121 likes och ett trettiotal meddelanden efter 5 dagar. Tog hem en brud (som reste 10 mil för att träffa mig) och satte på henne i 4 timmar. Hon var väl snarare en 4 än en 10 men det är ju jag också. Är det verkligen så svårt att träffa nån att knulla på Badoo för er? Jag menar jag har inget bra utseende, har kulmage och är lite autistisk. Däremot vet jag att jag är bra i sängen (om jag håller mig ifrån drickat) . Ska försöka få hem en ny tjej nu till helgen och se om det är svårare.
Citera
2018-04-09, 11:04
Medlem
Prancers avatar
En fråga till er som använder Badoo

Har precis börjat använda Badoo och försöker förstå mig på hur allt funkar.
Finns ju en flik som visar ens senaste besökare och jag undrar om den bara visar besökare man inte har matchat med eller om den visar alla?

Gillar nämligen att ha tjejens profil uppe medans jag skriver meddelanden, så jag samtidigt kan leta info i hennes profil. Men jag vill ju inte att hon ska se mig som en stalker som konstant besöker henne.

Nån som vet hur det funkar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in