2019-07-05, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jag heter Regis
Det var informativt i sig att din presentation räknas i sekunder enbart (100000000 sekunder?)
Hur många rader motsvarar ditt tal?

Jag vill inte dejta, man kan faktiskt söka olika flytande former av vänskap också hi hi

Men jag har för den skull skrivit ihop en oefterhärmlig profiltext, och ställa frågor har jag redan inlett med till ett offer, oklart om jag levererade snabbare och kortare vändor frågan är vad nyttan i detta skulle ligga? det finns vart-fall ingen egennytta
Jag har inte sidan nu men får man inte typ 30s ? Man hinner snabbt presentera sig glatt iaf. Har jag gjort utan problem.

Folk bryr sig sällan om ens person. Finns många sådana också. Jag vet inte. Orka med att kolla tusentals av profiler? Orkar inte ens öppna dem som likear. Trots allt gör de själva det på måfå bara.
Citera
2019-07-06, 00:49
Medlem
Jag heter Regiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av makullerad
Jag har inte sidan nu men får man inte typ 30s ? Man hinner snabbt presentera sig glatt iaf. Har jag gjort utan problem.
Jo ni är bra på sånt, jag tycker att det är lite för häftigt att uppträda glatt under hela 3(0) sec

Citat:
Folk bryr sig sällan om ens person. Finns många sådana också. Jag vet inte. Orka med att kolla tusentals av profiler? Orkar inte ens öppna dem som likear. Trots allt gör de själva det på måfå bara.
Om folk inte bryr sig om ens person...hur tycker du att det rimmar med kevinnor som skriver att dom vill bli vän eller inleda förhållanden?, när får hon ut något av mig?

Men dom krakar du lajkat har du väl händelsevis kollat profiltexten på?, tippar du att den här kevinnan
som lajka mig igår kan ha gått enbart på mitt utseende och skitit i min svåra text?
det är ju närmast kränkande (reducerad till en simpel muns-bit ) nåja jag har alltid råd att kasta pärlor för svinn, då jag skriver för min egen skull, inte deras

P,S du gömde svara på varför vi ska skriva till varandra efter modellen "snabbare och kortare vändor"?
Senast redigerad av Jag heter Regis 2019-07-06 kl. 01:19.
Citera
2019-07-06, 01:13
Medlem
Citat:
Jo ni är bra på sånt, jag tycker att det är liteför häftigt att uppträda glatt under hela 3(0) sec

Om folk inte bryr sig om ens person...hur tycker du att det rimmar med kevinnor som skriver att dom vill bli vän eller inleda förhållanden?, när får hon ut något av mig?

Men dom krakar du lajkat har du väl händelsevis kollat profiltexten på?, tippar du att den här kevinnan
som lajka mig igår kan ha gått enbart på mitt utseende och skitit i min svåra text?
det är ju närmast kränkande (reducerad till en simpel muns-bit ) nåja jag har alltid råd att kasta pärlor för svinn, då jag skriver för min egen skull, inte deras

P,S du gömde svara på varför vi ska skriva till varandra efter modellen "snabbare och kortare vändor"?
Ska ge hela cirkusen en chans men inget illa mot männen, men jag doppar av bara tanken o orkar inte. Ska anstränga mig o se. Vet givetvis att resultatet kommer bli skit så motivationen är väldigt låg.

Förra var jag vän med en månad med kontakt dagligen efter träff. Det var dumt att ens försöka. Irritationen blir högre efter varje snubbe.
Citera
2019-07-06, 01:34
Medlem
Jag heter Regiss avatar
Citat:
Ska ge hela cirkusen en chans men inget illa mot männen, men jag doppar av bara tanken o orkar inte. Ska anstränga mig o se. Vet givetvis att resultatet kommer bli skit så motivationen är väldigt låg.

Förra var jag vän med en månad med kontakt dagligen efter träff. Det var dumt att ens försöka. Irritationen blir högre efter varje snubbe.
Ja du får göra det, och jag hör att du inte orkar svara på flera fräcka motfrågor ifrån min sida efter att du sagt bokstaven Aaaaaa, tänk dock på att din analys är köns-specifika projiceringar om dina erfarenheter av män på Badoo inser jag..jag kan därför egentligen! inte ha gjort dig hopplös genom mina motfrågor om kevinnors handel och vandel på Badoo vill jag poängtera, varav mina naiva indirekta ifrågasättande nödvändigtvis säger naada om dina gubbar, bara så att du vet

Vad gäller din cirkus
https://www.ebay.co.uk/itm/PROGRAMME-CIRQUE-CIRCUS-PROGRAM-1987-CIRKUS-MINIMUM-SUEDE-SVERIGE-/153159708546
Jag förstår inte varför man skulle vilja träffas 1 gång dagligen? ditt initiativ? vem fan blir inte trött?
På vilket sätt var han tillkortakommande under mötena?
Senast redigerad av Jag heter Regis 2019-07-06 kl. 01:39.
Citera
2019-07-06, 13:15
Medlem
Citat:
Ja du får göra det, och jag hör att du inte orkar svara på flera fräcka motfrågor ifrån min sida efter att du sagt bokstaven Aaaaaa, tänk dock på att din analys är köns-specifika projiceringar om dina erfarenheter av män på Badoo inser jag..jag kan därför egentligen! inte ha gjort dig hopplös genom mina motfrågor om kevinnors handel och vandel på Badoo vill jag poängtera, varav mina naiva indirekta ifrågasättande nödvändigtvis säger naada om dina gubbar, bara så att du vet

Vad gäller din cirkus
https://www.ebay.co.uk/itm/PROGRAMME-CIRQUE-CIRCUS-PROGRAM-1987-CIRKUS-MINIMUM-SUEDE-SVERIGE-/153159708546
Jag förstår inte varför man skulle vilja träffas 1 gång dagligen? ditt initiativ? vem fan blir inte trött?
På vilket sätt var han tillkortakommande under mötena?
Menade såklart dippa. Autokorrekt är något jävelskap jag själv måste korrigera oftare än vad det behöver korrigera mig.

Skaffade konto igår kväll men raderade omedelbart nyss. Kollade inte meddelandena, vilka som gillat osv. Finns ingen mening att alltid besöka mig som hemlig eftersom det inte är en stor grej. Just saying. Känns mer som stalker det.

Självklart finns det bra män på alla sidor men jag orkar inte vara medlem. Senare kanske jag fixar sidorna. Inte idag iallafall.

Du tycker det är du som kommer med projiceringar? Jag skriver varken trevlig presentation (skriver man trevlig får man fler idioter, sämre presentation även då idioter men färre) och orkar helt enkelt inte kolla runt efter dem som är normala i huvudet eftersom för många män förstör genom att bestämma vad andra män vill mig. Ni vet inte utan projicerar vad ni vill, samma sak med antal vettiga karlar. Önskar de som är dumma i huvudet slutade tro att de talar för alla män eller sedan lägger skulden på mig.
Senast redigerad av makullerad 2019-07-06 kl. 13:17.
Citera
2019-07-06, 13:42
Medlem
Var medlem 1 månad men nu tagit bort mitt konto för några dagar sen då jag kände att det tog upp så mycket av min tid.

Jag hittade trevliga killar att prata med och lyckades få till 2 dejter IRL.

Dock den ena ville ses igen men jag ville inte sen den andra ville jag gärna träffa igen men tyvärr inte han.

Sen många man pratade med en del med som det blev plötsligt tyst ifrån då de insåg att jag inte är en tjej som hoppar i säng på 1:a dejten eller som skickar nudebilder eller som bara vill prata snusk eller att jag vill ses IRL på en fika på 1:a dejten och inte hemma hos mig då.
Citera
2019-07-06, 13:49
Medlem
Jag heter Regiss avatar
Citat:
Skaffade konto igår kväll men raderade omedelbart nyss. Kollade inte meddelandena, vilka som gillat osv. Finns ingen mening att alltid besöka mig som hemlig eftersom det inte är en stor grej. Just saying. Känns mer som stalker det.
Så du raderade kontot direkt för att du fick besök av hemliga användare?, jag har också tyvärr fått besök av hemlighets-fula (jag utgår ifrån att det är tjejer), när en snubbe uppträder osynlig då är han kanske en stalker, när en tjej uppträder som osynlig så beror det antagligen? på att hon tillhör kategorin "kan inte stå för att jag är på en dejtingsida" (och hon är näppeligen grann att titta på högst troligt till detta)

Citat:
Du tycker det är du som kommer med projiceringar?
Nej du

Citat:
Jag skriver varken trevlig presentation (skriver man trevlig får man fler idioter, sämre presentation även då idioter men färre)
Hur låter en trevlig tjejpresentation kontra en icke-trevlig? ge något kul exempel

Varför ska jag inte skriva långa meddelanden utan chatt-lika historier på Badoo tycker du?
Senast redigerad av Jag heter Regis 2019-07-06 kl. 13:52.
Citera
2019-07-06, 14:12
Medlem
Citat:
Så du raderade kontot direkt för att du fick besök av hemliga användare?, jag har också tyvärr fått besök av hemlighets-fula (jag utgår ifrån att det är tjejer), när en snubbe uppträder osynlig då är han kanske en stalker, när en tjej uppträder som osynlig så beror det antagligen? på att hon tillhör kategorin "kan inte stå för att jag är på en dejtingsida" (och hon är näppeligen grann att titta på högst troligt till detta)

Nej du

Hur låter en trevlig tjejpresentation kontra en icke-trevlig? ge något kul exempel

Varför ska jag inte skriva långa meddelanden utan chatt-lika historier på Badoo tycker du?
Nej för att jag inte ser poängen med att gå igenom männen. De var inte så många men brukar bli fler och även om det bara var åtta meddelanden eller då och femtio likes kanske (minns inte alls eftersom jag inte tittade) då ökar det. Om vi säger att de 6000 förra vända och de par tusen varje gång innan lärt sig att det där är en drygt svår brudjävel med otrevlig press som inte tar skit, avstår helt framöver från att kontakta mig. Låt oss säga att jag enbart får 500. Det är för mycket och en träff betyder inte att man slagit ut hela marknaden. Män tror att de inte behöver göra något mer än gilla och skriva och om jag som är social vill ses, har de vunnit. Behöver iallafall träffa kanske tjugo- tjugofem för att se om han passar mig. Män skiter i det. De bryr sig inte eftersom de sämsta tror att alla är likadana. 3000 är det normala, måste fan buggat i systemet när jag fick 6000 något förra vända. Jag vill inte ha FÖRSTA IDIOTEN, han är inte första BÄSTA idioten eftersom alla i så stora grupper inte kan vara idioter hela bunten. Jag är inte där för att få en idiot utan för att jag har så otroligt mycket möjligheter att få kontakt med män och kanske någon Jag gillar.

Men jag spyr av tanken eftersom jag vet vilka stolpskott som finns på alla sidor och som dagarna i ända skymmer sikten från dem man hellre vill ha. Dvs dem som är intresserade på riktigt.

Gör det som fungerar. Jag kan tycka att det är jobbigt om jag fått 20-30 meddelanden, även om jag bara fått tio eller skriver snabbt med tre, fyra, att ha långa. Skrivit såklart med män som skriver långt eftersom jag främst varit socialt och män som hamnat utanför i dejtingvärlden, varit människor jag skrivit med en del. Då kan det blivit längre meddelanden.
Citera
2019-07-06, 14:25
Medlem
Citat:

Nej du

En trevlig presentation är möjlig något liknande.

Jag är en glad, social och öppen person som vågar säga vad jag tycker och tänker men som är omtänksam och kärleksfull som person.
Är lojal, varmhjärtad och intelligent. Mån om mina medmänniskor och söker huvudsakligen människor att skriva med och lära känna.

Älskar att läsa, skriva, lära mig nya ämnen. Upptäcka nya saker och utvecklas som person. Neurologi, psykologi och människor i allmänhet intresserar mig. Blablabla

Är inte intresserad av snabba sexkontakter. Tar hand om mig själv och förväntar mig att även du sköter om ditt yttre. Blablabla

Finns mängder med varianter. Eftersom dejtandet är ett irritationsmoment så kan tonen istället bli som här på Flashback. Jag är trevlig irl men jag är inte någon dörrrmatta. Sitter många troll och provocerar på dejtingsidor medvetet med falska profiler enbart för att förstöra ens dejtande också. Trollen är extremt många. Säkert kompenserar de kvinnohat genom att attackera och inrikta sig på oss som är mer framträdande, har större utbud, som de är avundsjuka på osv.
Citera
2019-07-06, 14:48
Medlem
Ni män förstör hela dejtingvärlden. Ni tror att ni är överlägsna, att ni väljer och vrakar bland kvinnor över era egna ligor. Och uppträder som avskum när man träffar er. Ni borde skämmas. Särskilt alla ni som hatar på kvinnor som nobbar er.

Ser ni ner på en kvinna, försvinn istället för varenda en av er är utbytbara på 10 s. Bakom er finns alltid någon som är mer intresserad.

Och gå en kurs för helvetet i hur man uppvaktar kvinnor. Hur man har dejter. Hur man tillfredsställer kvinnor och vad det är för kvinnosyn era morsor gett er. Alla är inte hon.
Citera
2019-07-06, 15:54
Medlem
90taletskronas avatar
Citat:
Ni män förstör hela dejtingvärlden. Ni tror att ni är överlägsna, att ni väljer och vrakar bland kvinnor över era egna ligor. Och uppträder som avskum när man träffar er. Ni borde skämmas. Särskilt alla ni som hatar på kvinnor som nobbar er.

Ser ni ner på en kvinna, försvinn istället för varenda en av er är utbytbara på 10 s. Bakom er finns alltid någon som är mer intresserad.

Och gå en kurs för helvetet i hur man uppvaktar kvinnor. Hur man har dejter. Hur man tillfredsställer kvinnor och vad det är för kvinnosyn era morsor gett er. Alla är inte hon.
Vadå, så kvinnor har inget ansvar över att de sårar män? Det är klart att man blir arg ifall man blir nobbad. Är vi inte tillräckligt bra för dig?

Det irriterande är att man blir inte ratad för att man är ett arsel, man blir ratad för att man har ett "alldagligt" utseende. Utseendet är inte allt men i dejtingvärlden anses det vara allt.

Sedan är det ganska irriterande att inga kvinnor ens svarar till en. Inte ens så mycket som "Jag är inte intresserad." men jag antar det är för att de inte vill öppna dörrarna för en långdragen konversation eller näthat.

Fortfarande, sätt dig i en killes situation och tänk hur jobbigt det är att få det bekräftat av kvinnor att man inte är attraktiv. Att man är ful och inte värd kärlek i deras ögon. Är inte det egentligen ganska hemskt? Det är ju faktiskt en bra anledning till att ta livet av sig över. Känner stor sympati för incels eftersom de måste leva med den insikten.
Citera
2019-07-06, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 90taletskrona
Vadå, så kvinnor har inget ansvar över att de sårar män? Det är klart att man blir arg ifall man blir nobbad. Är vi inte tillräckligt bra för dig?

Det irriterande är att man blir inte ratad för att man är ett arsel, man blir ratad för att man har ett "alldagligt" utseende. Utseendet är inte allt men i dejtingvärlden anses det vara allt.

Sedan är det ganska irriterande att inga kvinnor ens svarar till en. Inte ens så mycket som "Jag är inte intresserad." men jag antar det är för att de inte vill öppna dörrarna för en långdragen konversation eller näthat.

Fortfarande, sätt dig i en killes situation och tänk hur jobbigt det är att få det bekräftat av kvinnor att man inte är attraktiv. Att man är ful och inte värd kärlek i deras ögon. Är inte det egentligen ganska hemskt? Det är ju faktiskt en bra anledning till att ta livet av sig över. Känner stor sympati för incels eftersom de måste leva med den insikten.
Kan jämföra från min ungdom när några ropade efter mig och en till. Van vid att killar tar kontakt var man inte särskilt varm. Snubben som snackade la jag knappt märke till. Påstod att han hade en spelning och ville att vi skulle komma via gästlistan. Kort gav vi våra namn. Utan att ens kolla på dem (orkar sällan fokusera på främlingar). Men ändrade attityd senare och tänkte att det kunde vara en kul sak att gå och lyssna och se lite folk. Nu vägrade vakterna kolla om det fanns någon lista så jag sa åt honom att istället ge grabbarna mitt telefonnummer. Någon ringde sedan. Vi höll kontakten men problemet var att jag i exakt samma period blev psykiskt sjuk. Killen kom ändå förbi och jag hade inte några förväntningar. En traumatiserad brud som var helt bränd. Han sov över utan att vi gjorde några intima aktiviteter och sedan satte jag honom på tåget hem. Iiiiinte världens bästa underlag där för något men han fortsatte hålla kontakten. Inte världens vackraste kille men jag tyckte om honom. Däremot var jag riktigt dåligt skick och hade absolut inte tid eller lust med någon musiker. Skrattar åt att det verkar som om han inte var någon medlem (fast jag hade sett honom på hemsidan för bandet med övriga medlemmar) har ingen koll. Det jag skrev var vad jag kände: "Jag tror att det är bättre att du skaffar dig en groupie istället." Och mer som inte lät så bra av mängd olika tankar. Men dagens män uppträder som om jag är deras groupie för ingenting. De är tomma, har ingenting att säga osv. Om jag kände att det inte funkade med någon som ändå kontinuerligt höll kontakten, varför ska jag vända inställning för er tomtar på nätet och plötsligt behandla er som om just ni är det märkvärdigaste jag mött. Ni har för fan inte ens en fansida eller ännu värre något kul att prata om. Inga personligheter, intressen, intresse för mig osv. Ni är tomma och ytliga. Det var ett liv sedan. Men det var inte för något okänt band jag fann honom intressant utan för att han la tid på att vara det. Och därför kan jag skratta åt att han kanske inte ens var musiker. Men ni tror att ni är stjärnor hela högen om man bjuder er på fika. Sårande? Jag är någon även om jag upplevs attraktiv ibland och ser fram emot klimakteriet. Kanske mer äkta människor som inte gråter över att kvinnor älskar att beundra dem för ingenting bara för att de är kåta, försvinner. Om du inte vill slösa din tid förvänta dig inte att tjejer ska skrika efter dig. Kärlek innebär inte överlägsenhet och dejting kan därför aldrig skapa sådant om man ska vara märkvärdig och nedlåtande. Och behandla kvinnor som skräp att slita och slänga.

Det gör mig förbannad att ni alla är så avskyvärda och nedlåtande o självupptagna utan att ens vara något. Ni behöver inte se mig som värd något alls. Men ni ska försvinna från mitt jävla ansikte för, ni är inte mer för mig ni själva. Skiter fullständigt i någon överbelånad jävel med ful opersonlig bostadsrätt hur stolt han själv än är. Jag är fortfarande inte mindervärdig och tycker man det är det okej men man ska hålla sig jävligt långt borta för ingen jävla man kommer någonsin mer att behandla mig illa utan att jag själv kränker tillbaka. Det är inte min uppgift som kvinna att behaga de obehagliga. Servera de självupptagna eller vara mindervärdig åt en som själva inte gjort något alls egentligen.
Senast redigerad av makullerad 2019-07-06 kl. 16:41.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in