2018-01-14, 02:10
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Du får nog prata om judar i terrorismforumet. Vad du inte får prata om är dina förvirrande teorier.
Jag hoppas och tror att admin ser hur fullkomligt tokiga ni blivit, och visst det finns ingenting om detta i reglerna men hitte-på regler och där jag uppmanas till att bryta mot reglerna för de här nya, Sionistiska Apartheidlagarna och skydd av Judar.

Riktigt sjukt.

Citat:
Ursprungligen postat av frasselito
Jag har också blivit censurerad pga judefrågan.
(FB) Censurerad i mediekriget om mångkultur, IGEN!

Jag blev censurerad eftersom man enligt en godtycklig moderator-regel inte får prata om judar som grupp och deras intressen.

Notera att inlägget inte ens diskuterar judar som grupp.

Flashback och judar är känsligt. Helt klart att det finns sympatier för judar hos mods. Sympatier som går emot en fri, öppen och organisk diskussion.

Flashback borde byta slogan till "Yttrandefrihet på judars villkor".

Åååh!!

Det gör fan ont in i själen och se hur de håller på och fullkomligt efter eget behag väljer att anpassa sitt moddande inte utifrån Flashbacks regler, utan vad de själva vill dölja och inte.
Seriöst, de gör mig ledsen, Flashback är ett forum som ligger mig varmt om hjärtat och de kör judaskniven i det fria ordet och DET kan vi åtminstone inte skylla judarna för (och de är ju tur det, då det hade varit regelbrott)

Ska läsa hela tråden när jag får ork, detta är sjukt, men de är bra rapportering och de är de enda vi kan göra just nu, och viktigt att vi gör.

Driver Flashback en Judisk Agenda?
Varför agerar man såhär? Det är knappast skäggbarn, norrlänningar eller ryssar som censureras, och jag är inte den som tror på slumpen.

Citat:
Flashback borde byta slogan till "Yttrandefrihet på judars villkor".
Ja, mitt förslag va
Flashback Forum - Yttrandefrihet för Schlomo men ditt förslag är tydligare.
Senast redigerad av Arbetarbroder 2018-01-14 kl. 02:12.
Citera
2018-01-14, 02:24
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Jag hoppas och tror att admin ser hur fullkomligt tokiga ni blivit, och visst det finns ingenting om detta i reglerna men hitte-på regler och där jag uppmanas till att bryta mot reglerna för de här nya, Sionistiska Apartheidlagarna och skydd av Judar.
Du får så klart prata om judar men håll det på rätt plats. Du, likt andra judegalningar, tar upp skiten i tid och otid. För er är det alltid On Topic eftersom Juden trots allt har sina fingrar i exakt varenda liten paj som finns. När du kan vederlägga dina påståenden med goda källor så är du välkommen ut ur Konspirationsforumet.

Edit: Det finns massor av jude-disskusioner som är helt legitima och således hör hemma utanför Konspirationerna. Men dina hör inte till dom.
Senast redigerad av BigFatCone 2018-01-14 kl. 02:29.
Citera
2018-01-14, 02:42
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Du får så klart prata om judar men håll det på rätt plats. Du, likt andra judegalningar, tar upp skiten i tid och otid. För er är det alltid On Topic eftersom Juden trots allt har sina fingrar i exakt varenda liten paj som finns. När du kan vederlägga dina påståenden med goda källor så är du välkommen ut ur Konspirationsforumet.

Edit: Det finns massor av jude-disskusioner som är helt legitima och således hör hemma utanför Konspirationerna. Men dina hör inte till dom.

Ja, de va skönt o se en vettig grund åminstone bland allt jag läst.
De är alltså detta inlägg som raderats för Skydd mot Judar, dvs i slutet är det en jude som filmat. (eller är det mediekritik överhuvudtaget de är jag osäker på)
https://www.flashback.org/sp62889530

3 kommentarer om nyhetssändningar, och en kommentar om vem som filmat.
Källa till det denna @abimlebt är från videon ovan
Eyewitness Account Of Deadly Vehicular Incident In Lower Manhattan från CBS New York
https://youtu.be/SIRmqDuSctU (4:35)
Citera
2018-01-14, 02:46
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
De är alltså detta inlägg som raderats för Skydd mot Judar, dvs i slutet är det en jude som filmat. (eller är det mediekritik överhuvudtaget de är jag osäker på)

Eyewitness Account Of Deadly Vehicular Incident In Lower Manhattan från CBS New York
Jag skrev till dig i den tråden att du inte skulle förstå ett svar om du fick ett, det här visar bara på att jag har rätt.
Citera
2018-01-14, 02:48
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:

EDIT: Goda Källor?
Där har vi att igen, vad är "Goda Källor" ?
ops råkade bli ett eget inlägg, men de är väl lika bra.
Citera
2018-01-14, 02:56
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Jag skrev till dig i den tråden att du inte skulle förstå ett svar om du fick ett, det här visar bara på att jag har rätt.
Om du vet med dig från början att du inte kan uttrycka dig så låt då bli helt istället för posta ett halvt svar och sen berätta det, sånt här har jag verkligen inte tid med och de är endast barnsligt.
Citera
2018-01-14, 02:59
Medlem
truthwillouts avatar
Har jag missat något? Tycker inte att mods verkar ha någon judeagenda, hela forumet hade ju behövt stängas ned då kolla bara min profilbild

Men vad vet jag. Känner inte till ägarna och Flashback är ju förlagt i USA, och där finns det en del judar.
Citera
2018-01-14, 03:20
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Om du vet med dig från början att du inte kan uttrycka dig så låt då bli helt istället för posta ett halvt svar och sen berätta det, sånt här har jag verkligen inte tid med och de är endast barnsligt.
Är det någon som ska hålla käften om att inte kunna uttrycka sig så är det du.

Du vägrar ta till dig det man säger om det inte stämmer in med din världsbild, alltså går det inte att ge dig några svar.
Citera
2018-01-14, 06:50
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Är det någon som ska hålla käften om att inte kunna uttrycka sig så är det du.

Du vägrar ta till dig det man säger om det inte stämmer in med din världsbild, alltså går det inte att ge dig några svar.

Trams!
Jag har absolut inga problem att ta till mig det som faller utanför min världsbild, tvärtom är jag intresserad av åsikter etc. som skiljer sig från mina egna.
Du ger ett svar, får ett svar, och kan inte svara för du inte vet hur du ska uttrycka dig, detta är endast trams och jag avslutar diskussionen här, du hade ju vett att hålla käften alldeles själv trots allt.

Jösses, tycker i grunden bra om dig men så har dina märkliga anfall likt detta.
//"Diskussion avslutad"//
Citera
2018-01-14, 07:18
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Trams!
Jag har absolut inga problem att ta till mig det som faller utanför min världsbild, tvärtom är jag intresserad av åsikter etc. som skiljer sig från mina egna.
Du ger ett svar, får ett svar, och kan inte svara för du inte vet hur du ska uttrycka dig, detta är endast trams och jag avslutar diskussionen här, du hade ju vett att hålla käften alldeles själv trots allt.

Jösses, tycker i grunden bra om dig men så har dina märkliga anfall likt detta.
//"Diskussion avslutad"//
Du säger att du är det men dina inlägg säger något helt annat.
Citera
2018-01-14, 07:20
Medlem
O.Staafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sten789
Agendan är att skapa konflikt mellan grupper i samhället men INTE att nån får lära sig om vad judarna gör. Agendan på detta forum är tydlig och modsen och admins agerande likaså. Förinta all civilisation.

Driver flashback en agenda? Vilken är den? Är det bra eller dåligt?
Ja, många moderatorer är Sverigedemokraterna, vilka är ett sionistiskt parti. De värnar om judarna och Israel över det svenska folkets väl.
Citera
2018-01-14, 08:44
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av O.Staaf
Ja, många moderatorer är Sverigedemokraterna, vilka är ett sionistiskt parti. De värnar om judarna och Israel över det svenska folkets väl.

Oavsett vad de är, så är de Radikala, Censur och skydda Judar som de vore en Rädda Barnen och alla barnen va judar.
Citat:
Hej
(FB) Censurerad i mediekriget om mångkultur, IGEN!
Inte en ENDA MODERATOR Yttrar ett ord till frasselito, som ju har rätt, istället är varenda en mot honom, varför? Han nämnde judar, där det rätt bra av, Media är ju deras grej.

Ush jag tycker inte alls om det här, hur i helvete löser man de här?
Normal admin hade sett missbruk av reglerna, för modda efter eget behag, och är det en sak admin kunde så var det värna om Yttrandefriheten. Han sket fullständigt om de va judar eller eskimåer, Flashback Forum har enkla regler, som är bra för yttrandefriheten, inte tänkt att användas såhär o tysta folk.

Vad gör vi nu? Vi behöver enas och lösa de här, fan utveckling som gör mig deprimerad, vilket är lite drama queen kanske Men Flashback har varit väldigt för Sverige.
Kanske är admin bara ute på nån galen resa, Antarktis, China. Väl tillbaka så ser han wtf? De har spårat or återgår till normala. I bästa fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in