Citat:
Ursprungligen postat av
Snubban007
Av alla dessa pm som skickas.... varför vill inte dessa som känner till familjen, hjälpa oss som inte kände familjen att få en klarare bild om mamman???
Jag vill veta hur hon var som människa?
Hur hon var med sina flickor?
Stämmer det att hon var cancersjuk?
Hur firade familjen jul och nyår?
Oskar har vi alla fått en relativt klar bild Av, och att hans person troligtvis ändrat sig den sista tiden . Förmodligen pgr av depression..
Men mamman då??
Alltså, jag vill kliva ur huset en stund. Allting är så instängt och obehagligt och skuldbelagt på O.H
Varför vet man inget om mamman, har hon nån form av problem från Göteborg, ett ex el dyl, som inte släpper taget, kan det vara så att efter 2016, som grabben skrev, som hade varit fosterbarn där, att hon blivit hittad, hotad, stress, (de har ju ej samma namn).
Kan det vara så att skolan, polisen mfl, vet detta, varpå oron infinner sig då O.H inte kommer till konferancen, kan det vara så att de håller sig isolerade av rädsla och O.H försöker säkra sin familj.
Kan det vara så att någon annan ÄR misstänkt, men det tystas ner, kan det vara så att de inte orkade med pressen och allt gick åt helvete.
Sjukdomarna kan då vara påhittade för att alla hjälper dem att skydda sig, pressen blir hårdare och VEM som är förövaren vet egentligen ingen alls!!!!
Det kan ju även handla om utpressning. Det finns mycket här, men jag tror att alltför mycket focus ligger i alla sjukdomar, som jag inte ens tror på....... Mina egna funderingar. Polisen kanske redan vet, men de kanske inte kan röja det, för de kanske spanar utåt, utan att vi ska veta det. Jösses, men som nån skrev, ibland överträffar verkligheten dikten................