Citat:
Ursprungligen postat av
lespaul80
Om du är "standard" eller inte är en annan sak. Men det du skrev i slutet av trådstarten skulle ge den bilden om det stod ungefär likartat i din Tinder profil.
Kulturellt menar jag allt från musik/konst till att du går ut och gör saker. Jaga i skogen, gymma och visa bilder på pumpade muskler är raka motsatsen till kulturellt.
Gör saker, menar jag sånt som har betydelse i storstäder. Bilder där du är ute i vimlet, kanske kändisbilder, evenemang du är på, resor till intressanta mål osv osv
jag spelar både keyboard (pianoskola) och elgitarr (självlärd) och sitter ibland och övar på några rocklåtar och sjunger när ingen hör. de få polare jag har, har hört mig sjunga och spela och de har bara suttit tysta och smilat, tyckt det låtit bra. har även målat tecknat och skissat mycket i yngre år så pass att min mor skickade in mig på konstskola. men jag har lagt det på hyllan eftersom det är jobbigt för när jag väl börjar skissa rita eller måla så sitter jag i timtal tills jag får kramp i fingrarna.
känner inte för att knäppa selfies ute på stan som en fåfäng fjant.
jag frågade vad tjejer vill se för bilder är det muskler så har jag det är det "kulturella" grejer så antar jag att jag har väl det också.
det är bara det att jag vill inte lägga upp 100 bilder på allt möjligt. ska det verkligen behövas?