2018-01-11, 02:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Optimisering
Men har du lyckats matchas med tjejer som är lättsamma? Alltså inte blodigt allvar och förhållande eller ingenting?

Jag lyckas inte med det. Det är verkligen förhållandetjejer hela bunten. Ofta sårade av tidigare killar. Jag vill inte ha den pressen på mig och inge falska förhoppningar. Sannolikheten att jag blir ihop med en "Tindertjej" är övh är försvinnande låg. Jag dras mer till akademiska tjejer med smak, som inte använder Tinder. Men nu har jag lagt ner utelivet...

https://imgur.com/PC4TRo1 (the milf-way)

https://imgur.com/a/2mW3w (sounds good to me) min låt var förövrigt klassikern (kan inte ta cred för detta, en annan legend här i tråden som tipsa om den. Let's do it like they do on the discovery channel)

men rent generellt ja, tråkiga töntar som vill ha pojkvän. Därför krogen är roligare och bättre.
Citera
2018-01-11, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Optimisering
Haha. Nu fick jag dock till en som verkligen beskriver mitt sanna jag. Har inte förmått sätta ord på vad som kännetecknar mig, som inte stämmer in på alla andra.

Jag vill tro att en beskrivning är bättre än inget. Din "svar chans" ökar väl något så det kan bli knappast sämre. Om du nu inte skriver något tokigt.
Citera
2018-01-11, 10:27
Bannlyst
vad går tjejer igång på för bilder på tinder-appen?

jag är ärligt talat helt jävla trögfattad när det kommer till tjejers signaler.
först i efterhand kan jag tänka till och fatta att där missade jag en chans till.
gick ut nyårshelgen ca 1 timme och då var det tre st kvinnor som jag tror stötte på mig, en dansade framför mig lite halvfjantigt och två klämde mig på armen (är ganska vältränad) och ville prata men de initierade ingen konversation utan verkade vänta på att jag skulle börja prata, så jag avlägsnade mig ganska snart då jag är lite trög när det kommer till social interaktion. kanske uppfattades som att jag dissade dem.

därför bestämde jag mig att testa den här appen tinder på några bekantas inrådan och fick en drös med kvinnors matchningar, dock inte kvinnor jag var så intresserad av för jag råkade swipa like på alla jag inte var intresserad av och nope på de jag fann attraktiva.

men även om det var lite trevligt att konversera där så verkade deras intresse avta när jag inte frågade dem om något utan bara besvarade deras frågor, men det gör inget för jag var inte intresserad av något ändå.

jag testade att byta bild men responsen verkar utebli och jag har ingen uppfattning vad tjejer tycker är snyggt och vill se.
Kan ni inte bara ge några brutalt ärliga svar här? kanske länka något exempel.

jag testade den här sidan prettyscale och fick 84% kanske jag underskattar mig själv.
om någon kan ge ett ärligt svar så kan jag länka en bild på mig.

vill bli bättre på tjejers signaler för jag har aldrig ens varit med igamet utan ägnat mig åt hobbys såsom extremsport bilar motorcyklar skytte droger träning + massa annat.
Citera
2018-01-11, 10:35
Medlem
snivlems avatar
Kan va så att du borde jobba på din personlighet...

Vem fan listar droger som en av sina hobbys..??

Du låter som ett standard juicehead... Korkad och stark.. En gorilla
Citera
2018-01-11, 10:41
Medlem
Briasccas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bitamin-CE
jag är ärligt talat helt jävla trögfattad när det kommer till tjejers signaler.
först i efterhand kan jag tänka till och fatta att där missade jag en chans till.
gick ut nyårshelgen ca 1 timme och då var det tre st kvinnor som jag tror stötte på mig, en dansade framför mig lite halvfjantigt och två klämde mig på armen (är ganska vältränad) och ville prata men de initierade ingen konversation utan verkade vänta på att jag skulle börja prata, så jag avlägsnade mig ganska snart då jag är lite trög när det kommer till social interaktion. kanske uppfattades som att jag dissade dem.

därför bestämde jag mig att testa den här appen tinder på några bekantas inrådan och fick en drös med kvinnors matchningar, dock inte kvinnor jag var så intresserad av för jag råkade swipa like på alla jag inte var intresserad av och nope på de jag fann attraktiva.

men även om det var lite trevligt att konversera där så verkade deras intresse avta när jag inte frågade dem om något utan bara besvarade deras frågor, men det gör inget för jag var inte intresserad av något ändå.

jag testade att byta bild men responsen verkar utebli och jag har ingen uppfattning vad tjejer tycker är snyggt och vill se.
Kan ni inte bara ge några brutalt ärliga svar här? kanske länka något exempel.

jag testade den här sidan prettyscale och fick 84% kanske jag underskattar mig själv.
om någon kan ge ett ärligt svar så kan jag länka en bild på mig.

vill bli bättre på tjejers signaler för jag har aldrig ens varit med igamet utan ägnat mig åt hobbys såsom extremsport bilar motorcyklar skytte droger träning + massa annat.
Intressant fråga. Min erfarenhet är att kraft och helylle är en bra kombo. Det signalerar mys men inte mes. Men i grunden bör du bildmässigt erbjuda det du vill ha. En kk-kompis kräver en annan bild än någon som ska bli din partner och bästa vän i livet. Och sedan kanske skaffa några fler intressen än droger (signalerar att du vill fly från din tjej), extremsport (signalerar att du är självupptagen), motorcyklar (ger signal om ensamvarg) och skytte (ensamvarg med tillsammans med andra män).

Satsa på några kulturintressen så ökar dina konversationsämnen och chanser. En extremsportare med motorcykel som gillar opera och lagar vidunderlig mat, bör ger dig en drös med tjejer. Lycka till!
Citera
2018-01-11, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bitamin-CE

Ja du låter onekligen som en standard dude-dude med få kulturella kvaliteter men standardintressen. I större städer funkar det knappast speciellt bra då det finns bättre utbud helt enkelt än standardsnubben från X random mindre stad i Sverige.

Är du däremot i mindre städer (typiska 100 tusen städer) så borde du vara mer i linje med alla andra i utbudet.
Citera
2018-01-11, 11:09
Medlem
Observerads avatar
Det första du ska göra är att ta bort ’droger’ som intressen. Jag vet inte hur du tänkte där, men i normala kretsar är det helt jävla efterblivet.

När det gäller bild. Helst ska du vara så avslappnad som möjligt utan minsta antydan till jag-står-framför-spegeln-och-tar-kort-på-själv-vibbar. Helst tagen av någon annan i ett socialt sammanghang. Det sista tjejer vill se är posörfoton där man står inomhus med brillor och ser skitnödig ut. Det ska se ut som om du inte bekymrar dig över vad andra tycker och tänker. Och desto mindre du verkligen gör det, desto lättare blir det att haffa någon.
Citera
2018-01-11, 11:14
Bannlyst
De går igång på spegelbilder från gymmet där mannen har bar överkropp och gymhandskar har jag märkt.

Sen går många igång på bilder med fina bilar också. Bilder som ger intryck av hög status, pengar och kontakter.

Resterande går igång på håriga turkbringor, svart långt skägg och guldhalsband.
Citera
2018-01-11, 11:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av snivlem
Kan va så att du borde jobba på din personlighet...

Vem fan listar droger som en av sina hobbys..??

Du låter som ett standard juicehead... Korkad och stark.. En gorilla
jag listar det här för jag är anonym haha, jag har kanske en släng av autism, så korkad gillar jag inte att bli kallad bara för jag inte förstår mig på subtila signaler och socialt spel...
och jag tar inge juice för min träningens skull. och min personlighet är nog inget fel på, 4 st tjejer har tidigare visat intresse när jag bara behandlat dom som vänner. jag har dock ej varit intresserad av något mer.

Citat:
Ursprungligen postat av Briascca
Intressant fråga. Min erfarenhet är att kraft och helylle är en bra kombo. Det signalerar mys men inte mes. Men i grunden bör du bildmässigt erbjuda det du vill ha. En kk-kompis kräver en annan bild än någon som ska bli din partner och bästa vän i livet. Och sedan kanske skaffa några fler intressen än droger (signalerar att du vill fly från din tjej), extremsport (signalerar att du är självupptagen), motorcyklar (ger signal om ensamvarg) och skytte (ensamvarg med tillsammans med andra män).

Satsa på några kulturintressen så ökar dina konversationsämnen och chanser. En extremsportare med motorcykel som gillar opera och lagar vidunderlig mat, bör ger dig en drös med tjejer. Lycka till!
vaddå kulturintressen? mat är jag redan en jävel på att laga (singelhushåll), speciellt efter en joint. kan sätta igång hela spisen och laga en trerätters stukad.

Citat:
Ursprungligen postat av lespaul80
Ja du låter onekligen som en standard dude-dude med få kulturella kvaliteter men standardintressen. I större städer funkar det knappast speciellt bra då det finns bättre utbud helt enkelt än standardsnubben från X random mindre stad i Sverige.

Är du däremot i mindre städer (typiska 100 tusen städer) så borde du vara mer i linje med alla andra i utbudet.
jag är allt annat än standard kan jag säga...

vad är det för bilder man ska ta då? ska man ställa sig bredvid nån staty nere i city? känns meningslöst och så tillgjort.
specificera vad du menar med "kulturella kvalitéer" räknas det om man är bra på att måla teckna och skissa typ?

grejen är den att jag orkar inte försöka få med hela min livshistoria i något bildkollage, det blir för mycket. och jag tycker det känns fjantigt. men det kanske är så man måste göra nu när allt ska dokumenteras i sociala medier.
Citera
2018-01-11, 11:20
Medlem
Blindsides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Observerad
Det första du ska göra är att ta bort ’droger’ som intressen. Jag vet inte hur du tänkte där, men i normala kretsar är det helt jävla efterblivet.

När det gäller bild. Helst ska du vara så avslappnad som möjligt utan minsta antydan till jag-står-framför-spegeln-och-tar-kort-på-själv-vibbar. Helst tagen av någon annan i ett socialt sammanghang. Det sista tjejer vill se är posörfoton där man står inomhus med brillor och ser skitnödig ut. Det ska se ut som om du inte bekymrar dig över vad andra tycker och tänker. Och desto mindre du verkligen gör det, desto lättare blir det att haffa någon.

Kan inte annat än att hålla med ovanstående!

Sen är det väl olika för vad du vill ha ut av Tinder. Vill du hitta ett engångsligg eller träffa någon tjej för att du är intresserad av något mer?
Citera
2018-01-11, 11:20
Medlem
Om du är "standard" eller inte är en annan sak. Men det du skrev i slutet av trådstarten skulle ge den bilden om det stod ungefär likartat i din Tinder profil.

Kulturellt menar jag allt från musik/konst till att du går ut och gör saker. Jaga i skogen, gymma och visa bilder på pumpade muskler är raka motsatsen till kulturellt.

Gör saker, menar jag sånt som har betydelse i storstäder. Bilder där du är ute i vimlet, kanske kändisbilder, evenemang du är på, resor till intressanta mål osv osv
Citera
2018-01-11, 11:24
Medlem
Dra fram din batong vid alla tillfällen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in