Citat:
Ursprungligen postat av
snivlem
Kan va så att du borde jobba på din personlighet...
Vem fan listar droger som en av sina hobbys..??
Du låter som ett standard juicehead... Korkad och stark.. En gorilla
jag listar det
här för jag är anonym haha, jag har kanske en släng av autism, så korkad gillar jag inte att bli kallad bara för jag inte förstår mig på subtila signaler och socialt spel...
och jag tar inge juice för min träningens skull. och min personlighet är nog inget fel på, 4 st tjejer har tidigare visat intresse när jag bara behandlat dom som vänner. jag har dock ej varit intresserad av något mer.
Citat:
Ursprungligen postat av
Briascca
Intressant fråga. Min erfarenhet är att kraft och helylle är en bra kombo. Det signalerar mys men inte mes. Men i grunden bör du bildmässigt erbjuda det du vill ha. En kk-kompis kräver en annan bild än någon som ska bli din partner och bästa vän i livet. Och sedan kanske skaffa några fler intressen än droger (signalerar att du vill fly från din tjej), extremsport (signalerar att du är självupptagen), motorcyklar (ger signal om ensamvarg) och skytte (ensamvarg med tillsammans med andra män).
Satsa på några kulturintressen så ökar dina konversationsämnen och chanser. En extremsportare med motorcykel som gillar opera och lagar vidunderlig mat, bör ger dig en drös med tjejer. Lycka till!
vaddå kulturintressen? mat är jag redan en jävel på att laga (singelhushåll), speciellt efter en joint. kan sätta igång hela spisen och laga en trerätters stukad.
Citat:
Ursprungligen postat av
lespaul80
Ja du låter onekligen som en standard dude-dude med få kulturella kvaliteter men standardintressen. I större städer funkar det knappast speciellt bra då det finns bättre utbud helt enkelt än standardsnubben från X random mindre stad i Sverige.
Är du däremot i mindre städer (typiska 100 tusen städer) så borde du vara mer i linje med alla andra i utbudet.
jag är allt annat än standard kan jag säga...
vad är det för bilder man ska ta då? ska man ställa sig bredvid nån staty nere i city? känns meningslöst och så tillgjort.
specificera vad du menar med "kulturella kvalitéer" räknas det om man är bra på att måla teckna och skissa typ?
grejen är den att jag orkar inte försöka få med hela min livshistoria i något bildkollage, det blir för mycket. och jag tycker det känns fjantigt. men det kanske är så man måste göra nu när allt ska dokumenteras i sociala medier.