2018-01-08, 15:00
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andan
Ni som hämtat ut 100 burkar senaste dagarna från actavis. Har ni också märkt att det är ny design? Den lila färgen är borta osv

Yes, samt att burkarna kommer i en pappersförpackning nu också. Men det var likadant förrförra månaden så det är inte nytt i dagarna. Antar att leveransstoppet av 10mg i 100-burkar som varade i ett par månader berodde på designbytet.
Citera
2018-01-08, 15:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Yes, samt att burkarna kommer i en pappersförpackning nu också. Men det var likadant förrförra månaden så det är inte nytt i dagarna. Antar att leveransstoppet av 10mg i 100-burkar som varade i ett par månader berodde på designbytet.
De sa till mig att 10 mg'arna var slut från fabrik.
Citera
2018-01-08, 16:05
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV

Till mig med, men det verkar ju logiskt då dom inte ville/kunde pressa upp dom gamla burkarna när ny design var på gång.
Citera
2018-01-08, 16:51
Medlem
Andans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV

Va de längesen? Storstad?
Citera
2018-01-15, 12:55
Medlem
itworkss avatar
Jag prövade benzon Flubromazolam för ett par årsedan och dess muskelavslappnande effekt var magisk. Jag lider av mild depression/ångest (senast fått jobbiga muskelspasmer i samband med mycket träning) och det funkar diazepam perfekt för men jag saknar den muskelavslappnande effekten av flubro, dock gav den hyfsat dimmigt minne.

Finns det något mellanting där man får en stark muskelavslappnande effekt som flubro men inte rubbar minnet på samma sätt? Hoppas ni förstår vad jag menar, vet inte riktigt hur jag skall förklara. Tycker diazepam gav lite fysisk effekt, kan såklart uppnås vid höga doser.
Citera
2018-01-16, 16:44
Medlem
Hej, jag undrar om någon har erfarenhet av F**macia på FS diazepam eller klonazepam?
Började lågt med 10 mg resp 2 mg ikto men känner nada och tabletterna smakad gips/socker..
Någon som har en erfarheten kring dessa? Dom kom i blister men ja..

Jag brukar benso väldigt oregelbundet med bara 2-4 ikto och ett par diazepam har sänkt mig totalt tidigare varav min fråga.

Tack för svar!
Citera
2018-01-24, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av itworks
Jag prövade benzon Flubromazolam för ett par årsedan och dess muskelavslappnande effekt var magisk. Jag lider av mild depression/ångest (senast fått jobbiga muskelspasmer i samband med mycket träning) och det funkar diazepam perfekt för men jag saknar den muskelavslappnande effekten av flubro, dock gav den hyfsat dimmigt minne.

Finns det något mellanting där man får en stark muskelavslappnande effekt som flubro men inte rubbar minnet på samma sätt? Hoppas ni förstår vad jag menar, vet inte riktigt hur jag skall förklara. Tycker diazepam gav lite fysisk effekt, kan såklart uppnås vid höga doser.

Provat ikto?
grejen är att de olika sorterna är rätt olika på alla enligt min erfarenhet så du får testa.

All benso ger dimmigt minne
Citera
2018-01-24, 19:26
Medlem
Såg att diazepam ska finnas som rektal lösning Nån som testat?
Citera
2018-01-25, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kenozoikum
Såg att diazepam ska finnas som rektal lösning Nån som testat?

Jag har testat ett par gånger och det börjar verka förbaskat snabbt! Jag fick det mot kronisk smärta och ångest! Diazepam hjälper Mycket bättre mot rygg smärta mm än var Tramadol gör det måste ju vara den muskelavslappnande effekten i combo med lindrad ångest
Citera
2018-01-25, 22:39
Medlem
manodepressivs avatar
Orkar inte söka och vill dessutom jobba upp min post count, därför ställer jag frågan direkt.

En välvuxen man över 100 men under 115 kg äter 100 mg diazepam om dagen i tio dagar.

Kommer han få utsättningsbesvär eller är det frid och fröjd?
Citera
2018-01-25, 22:49
Medlem
Cannamupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manodepressiv
Orkar inte söka och vill dessutom jobba upp min post count, därför ställer jag frågan direkt.

En välvuxen man över 100 men under 115 kg äter 100 mg diazepam om dagen i tio dagar.

Kommer han få utsättningsbesvär eller är det frid och fröjd?

Ja det vågar jag tyvärr säga. 100mg/dagen är rätt hög dos.
Frid och fröjd är iallafall att glömma. Hur svåra besvär får någon annan svara på. Besvär blir det dock.
Citera
2018-01-25, 23:11
Medlem
manodepressivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cannamupp
Ja det vågar jag tyvärr säga. 100mg/dagen är rätt hög dos.
Frid och fröjd är iallafall att glömma. Hur svåra besvär får någon annan svara på. Besvär blir det dock.

Tack för svaret, det var som jag misstänkte. Tänk att ett anonymt svar på Flashback väger tyngre än mina ord. Hans kompis.

Bara det inte blir sobriltrappa på slutenvård är han nöjd, säger den välvuxna mannen.

Säger åt den jäveln att ta det lugnt och äta enligt ordination men att tala vett med en benzozombie är som att prata med ett gosedjur.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in