2018-01-07, 18:59
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Inget alls. Blev fel.

Ok, men du kanske håller med om att Jöback ligger i topp rörande att vara självcentrerad?
Citera
2018-01-07, 20:26
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Ok, men du kanske håller med om att Jöback ligger i topp rörande att vara självcentrerad?
Jodå. Det gör jag allt.
Citera
2018-01-07, 20:36
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lotusgul
Han verkar ju inte riktigt vara där, Bosse P. Som att han inte förstår den pågående dialogen... skulle man agera likadant själv vid ett middagsbord skulle det ofrånkomligen leda till dålig stämning, ointresse brukar göra det. Eller om han pladddrade på som alla andra, men allt klipptes bort? Det är svårt att veta i efterhand med så här pass redigerade samtal. Men att han framstår som distansierad och dryg är det ingen tvekan om!

Och sedan detta avslutande dravel. Här sitter folk och berättar om djupt tragiska händelser, kanske det värsta som hänt i deras liv! Då avrundar karln med "en lustig kuplett"... men hjälp, sämre tajming kan det knappast bli!
Nej, han är någon annan stans. Anledningen till det är kanske inte intressant men han förstör ju i och med det hela programmet. Det är ju något fel på den här säsongen.

Stabilt av Marianne att köpa i snitt 12 kinderägg varenda dag de sista 6 åren... någon skruv är ju inte riktigt fastskruvad hos henne.
Citera
2018-01-08, 08:30
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Nej, han är någon annan stans. Anledningen till det är kanske inte intressant men han förstör ju i och med det hela programmet. Det är ju något fel på den här säsongen.

Stabilt av Marianne att köpa i snitt 12 kinderägg varenda dag de sista 6 åren... någon skruv är ju inte riktigt fastskruvad hos henne.
En annan komstigt grej denna säsong är att dom inte visar något från när dom är i sina rum. Plus allt konstigt klippande som vi pratat om innan.
Citera
2018-01-08, 16:04
Medlem
exoticspices avatar
Vilken otrevlig attityd Jöback hade mot Marianne när dom skulle bygga vid sjön. Hon är en väldigt ödmjuk kvinna så varför fräsa åt henne på det sättet som han gjorde där. Han betedde sig som ett bortskämt barn!
Citera
2018-01-13, 14:20
Medlem
Wermlands avatar
Jag måste bara få dela min uppfattning om Bosse Parnevik. Jag träffade honom "mellan fyra ögon" en kort stund i Stockholm efter hans uppträdande på Maxim med "Gubbröra" 2007. När föreställningen var slut gick allihop ut till raderna av taxibilar som stod och väntade på kunder. Jag och frugan hade inga kontanter på oss så så vi blev tvungna att leta upp en bankomat. Det fanns en kanske ett kvarter bort så det tog en liten stund, så när vi kom tillbaka fanns inte en käft eller taxi kvar. Vi tänkte att vi väntar så kommer det väl en bil som vi kan stoppa. Under tiden vi stod där kom Bosse ut från teatern med överrock och händerna djupt nerkörda i fickorna. När han var precis bakom oss vände jag mig om och sa "tack för en fin föreställning Bosse". Då stannade han och tackade så mycket för berömmet och frågade om vi trivdes, om vi hade roligt etc. När han fick klart för sig att min fru är utlandsfödd (Peru) blev han väldigt mån om henne och frågade om hon hade roligt, om hon förstod allt, om hon kände till "gubbarna"... kort sagt var han väldigt noga med att hon hade trivts och mått bra. Det blev inte sämre när han hörde på min dialekt att jag var värmlänning. Då ville han veta var vi bodde, om det och det företaget fanns kvar i byn och allt möjligt. Den värme, omtänksamhet och enkelhet han utstrålade kommer jag aldrig att glömma. Jag frågade om vi skulle dela på en taxi men hans hotell låg bara en liten bit bort och han var tvungen att ha sin dåliga höft i rörelse sa han. Det hela slutade med att han kramade om oss båda två och tackade för att vi hade varit på hans föreställning. HAN tackade OSS

Så distanserad? Nej, men lite blyg tror jag. Dryg? Inte det minsta.
Senast redigerad av Wermland 2018-01-13 kl. 14:22.
Citera
2018-01-13, 16:51
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wermland
Jag måste bara få dela min uppfattning om Bosse Parnevik. Jag träffade honom "mellan fyra ögon" en kort stund i Stockholm efter hans uppträdande på Maxim med "Gubbröra" 2007. När föreställningen var slut gick allihop ut till raderna av taxibilar som stod och väntade på kunder. Jag och frugan hade inga kontanter på oss så så vi blev tvungna att leta upp en bankomat. Det fanns en kanske ett kvarter bort så det tog en liten stund, så när vi kom tillbaka fanns inte en käft eller taxi kvar. Vi tänkte att vi väntar så kommer det väl en bil som vi kan stoppa. Under tiden vi stod där kom Bosse ut från teatern med överrock och händerna djupt nerkörda i fickorna. När han var precis bakom oss vände jag mig om och sa "tack för en fin föreställning Bosse". Då stannade han och tackade så mycket för berömmet och frågade om vi trivdes, om vi hade roligt etc. När han fick klart för sig att min fru är utlandsfödd (Peru) blev han väldigt mån om henne och frågade om hon hade roligt, om hon förstod allt, om hon kände till "gubbarna"... kort sagt var han väldigt noga med att hon hade trivts och mått bra. Det blev inte sämre när han hörde på min dialekt att jag var värmlänning. Då ville han veta var vi bodde, om det och det företaget fanns kvar i byn och allt möjligt. Den värme, omtänksamhet och enkelhet han utstrålade kommer jag aldrig att glömma. Jag frågade om vi skulle dela på en taxi men hans hotell låg bara en liten bit bort och han var tvungen att ha sin dåliga höft i rörelse sa han. Det hela slutade med att han kramade om oss båda två och tackade för att vi hade varit på hans föreställning. HAN tackade OSS

Så distanserad? Nej, men lite blyg tror jag. Dryg? Inte det minsta.
Tack för att du delade med dig av din berättelse som jag tror ger en rättvis bild av Bosse.
Citera
2018-01-13, 20:03
Medlem
Knotknets avatar
Regina Lund är en av mina absoluta favoritkvinnor i kultursverige. Och ständigt så otroligt vacker!
Citera
2018-01-13, 20:08
Medlem
Soterns avatar
Jaha, nu kommer ”tyck synd om mig” syndromet igen. Märkligt att det inte finns en enda kändis som haft en lycklig barndom eller åtminstone någorlunda normal.
Citera
2018-01-13, 20:12
Medlem
Enmansdemos avatar
Jag orkar inte lyssna när hon gråter sig igenom småbarnsåren, börja visa bilder på perioden
då hon fått bröst så man kan jämföra hur bra/dåligt hon åldrats sedan dess

Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Jaha, nu kommer ”tyck synd om mig” syndromet igen. Märkligt att det inte finns en enda kändis som haft en lycklig barndom eller åtminstone någorlunda normal.
Dom finns, men inte castas till det här programmet, jag är ganska övertygad om att Bosse inte kommer lipa
Senast redigerad av Enmansdemo 2018-01-13 kl. 20:14.
Citera
2018-01-13, 20:14
Moderator
Dr Kings avatar
Bosse Parnevik var säkert trevlig för 10 år sedan. Nu är han dock way past his peak och helt frånvarande. Blir intressant att se om han åtminstone kommer att kvickna till när det är hans egen dag eller om han även då kommer att bete sig som en drogad zombie.
Citera
2018-01-13, 20:17
Medlem
Wermlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Kanske sitter jag med en förhoppning som blir grusad, men Parneviks barndom tror jag inte var så svår. Möjligtvis för att han stammade som liten kanske, men det är ju därifrån imiterandet kommer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in