2018-01-06, 22:37
Medlem
Steff83s avatar
Reagerade på att det inte var något småprat med kocken i köket inför middagen detta avsnitt. Speciellt med tanke på att det var krokodil på menyn! Det hade ju varit sevärt och intressant att få en inblick hur det resonerades kring och det tillreddes. Skumt.
Citera
2018-01-06, 23:06
Medlem
RZLAs avatar
Tittade precis på Jöbaks dag. Riktigt tråkigt, Bosse Parneviks ointresse var väl det roligaste att se på under avsnittet.
Citera
2018-01-06, 23:26
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Reagerade på att det inte var något småprat med kocken i köket inför middagen detta avsnitt. Speciellt med tanke på att det var krokodil på menyn! Det hade ju varit sevärt och intressant att få en inblick hur det resonerades kring och det tillreddes. Skumt.
Det kanske berodde på att råvaran inte var färsk. Jag tyckte att det var ganska komiskt att få se delagarnas miner när de fick höra att de skulle äta krokodil.
Citera
2018-01-06, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Det kanske berodde på att råvaran inte var färsk. Jag tyckte att det var ganska komiskt att få se delagarnas miner när de fick höra att de skulle äta krokodil.

Tror det var Regina som fick återse krokodilen under natten som kom.
Citera
2018-01-07, 01:22
Medlem
RZLAs avatar
Tittade på Mariannes dag nu också, mycket mer underhållande än Jöback. Parnevik är fortfarande ett tillbakadraget stoneface, han skrattade väl en gång och tog till orda två-tre gånger detta avsnitt. Hans medverkande känns ju lite unikt på så sätt. Hans små dikter i slutan av programmen är rktigt pinsamma att se och höra. Jag har verkligen svårt att föreställa mig att han har arbetat som komiker.

Regina Lund nästa avsnitt. Får se vad den flumskallen hittar på då...
Citera
2018-01-07, 06:56
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RZLA
Tittade på Mariannes dag nu också, mycket mer underhållande än Jöback. Parnevik är fortfarande ett tillbakadraget stoneface, han skrattade väl en gång och tog till orda två-tre gånger detta avsnitt. Hans medverkande känns ju lite unikt på så sätt. Hans små dikter i slutan av programmen är rktigt pinsamma att se och höra. Jag har verkligen svårt att föreställa mig att han har arbetat som komiker.

Regina Lund nästa avsnitt. Får se vad den flumskallen hittar på då...

Bosse P:s avslutningar av avsnitten känns som något som han gör för att han alltid gjort sådant men det står sig sannerligen inte väl nä, som du säger pinsamma att höra. Han säger ju knappt ett enda ord heller, och det skall ju rätt mycket till för att det ska vara klippt sådär mycket med att alla hans kommentarer försvinner.

Marianne hade en intressant story, andra tider och andra förutsättningar. Rätt kul kärring dock.

Regina Lund kan ju hitta på precis vad som helst i nästa avsnitt. Hon har la redan testat allt som finns att testa inom alla kategorier...
Citera
2018-01-07, 10:28
Medlem
Han verkar ju inte riktigt vara där, Bosse P. Som att han inte förstår den pågående dialogen... skulle man agera likadant själv vid ett middagsbord skulle det ofrånkomligen leda till dålig stämning, ointresse brukar göra det. Eller om han pladddrade på som alla andra, men allt klipptes bort? Det är svårt att veta i efterhand med så här pass redigerade samtal. Men att han framstår som distansierad och dryg är det ingen tvekan om!

Och sedan detta avslutande dravel. Här sitter folk och berättar om djupt tragiska händelser, kanske det värsta som hänt i deras liv! Då avrundar karln med "en lustig kuplett"... men hjälp, sämre tajming kan det knappast bli!
Senast redigerad av Lotusgul 2018-01-07 kl. 10:34.
Citera
2018-01-07, 10:34
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lotusgul
Han verkar ju inte riktigt vara där, Bosse P. Som att han inte förstår den pågående dialogen... skulle man agera likadant själv vid ett middagsbord skulle det ofrånkomligen leda till dålig stämning, ointresse brukar göra det. Eller om han pladddrade på som alla andra, men allt klipptes bort? Det är svårt att veta i efterhand med så här pass redigerade samtal. Men att han framstår som distansierad och dryg är det ingen tvekan om!
Bosse Parnevik är väl åttio år? Man får ha överseende med en gammal man.
Citera
2018-01-07, 14:16
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Ja detta var nog det slätaste programmet och den mest självcentrerade deltagaren i serien hittills.

Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Bosse Parnevik är väl åttio år? Man får ha överseende med en gammal man.
Tveksamt. Han verkar ju rätt fräsch fysiskt för sin ålder iaf
Citera
2018-01-07, 14:39
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Vi vet ju väldigt lite om hur Bosse Parnevik mår, eller hur?
Citera
2018-01-07, 16:44
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:

Vad har det med det du citerar mig att göra?
Citera
2018-01-07, 18:41
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Vad har det med det du citerar mig att göra?
Inget alls. Blev fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in