Citat:
Hon är en superskicklig manipulatör. Nu strömmar ursäkterna in till henne från Ohly och självaste Vänsterpartiets ledning, och hon (eller ok, Ledarsidorna där hon ingår i redaktionen) har anmält den där Lotta Back till Socialstyrelsens ansvarsnämnd. Som en sann förkämpe för psykiskt sjukas rättigheter (eller åtminstone för sig själv).
Mmm hmm, bipolariteten passar bra att plocka fram ibland, för att ha något att skylla på.
"Det var inte jag, det var min diagnos". Det var inte jag som skrev under kontrakt på Jag vill inte leva jag vill bara inte dö, det var en nerdrogad variant av mig själv och jag blev utnyttjad av min förläggare.osv osv. Men samtidigt kan hon anmäla folk om de anspelar på diagnosen och frågar sig om hon har ett skov. OK. Varför inte. Och tar hon inte till diagnosen så spelar hon ut våldtäktskortet.
Om några år har vi henne som statsminister ska ni se. Innan det kommer vi få se henne i Riksdagen: "du får inte uttala dig för du har inte blivit våldtagen!"
Mmm hmm, bipolariteten passar bra att plocka fram ibland, för att ha något att skylla på.
"Det var inte jag, det var min diagnos". Det var inte jag som skrev under kontrakt på Jag vill inte leva jag vill bara inte dö, det var en nerdrogad variant av mig själv och jag blev utnyttjad av min förläggare.osv osv. Men samtidigt kan hon anmäla folk om de anspelar på diagnosen och frågar sig om hon har ett skov. OK. Varför inte. Och tar hon inte till diagnosen så spelar hon ut våldtäktskortet.
Om några år har vi henne som statsminister ska ni se. Innan det kommer vi få se henne i Riksdagen: "du får inte uttala dig för du har inte blivit våldtagen!"
Jag är mest förbannad för att folk fortfarande inte lärt sig använda nätet o sociala medier på ett vettigt sett utan att anmäla och motanmäla och ta upp tid hos institutioner eller rättsapparater som har fullt upp med annat. Påminner om Antonsson-Yakidas anmälningar och motanmälningar som pågick i flera år. Men dem får väl fortsätta leka i sin sandlåda och låtsas att det är "politik". Jag vill se lite värdighet och t.o.m stolthet bland politiker och andra offentliga personer inte det här jävla tjafset.