2018-01-06, 23:57
Medlem
Om polisen skulle knackat på hos din polare så måste ju hen bo i Sverige
Citera
2018-01-07, 00:01
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SaintCosme
1. Tack för komplimangen! Har själv alltid fått höra att jag stavar illa.

Konsten att stava rätt sitter nog i ryggmärgen för oss som har några år på nacken, så sug i dig komplimangen Det finns alldeles för många särskrivande smartphonesungdomar därute.

En undran bara, hur lyckades du komma på så många passande kringfakta kopplade till tiden för dådet? T.ex om universitetet, mc donalds-branden etc? Och i en stad som just Linköping?
Citera
2018-01-07, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av luffarjeppe
Om polisen skulle knackat på hos din polare så måste ju hen bo i Sverige

Men människa! Jag satt på fyllan och diktade samman en storry som jag inte ens längre kommer ihåg. Sverige eller någon annan stans . Orkar inte gå tillbaka i tråden.
Citera
2018-01-07, 00:03
Moderator
OYs avatar
Citat:
Samma sak där en del av fantasien som skulle hänga ihop med köpt mössa på myrorna.

Ja min hen är inte nikotinist så varför frågar du? Jag hade ju min hen i tankarna när jag skrev allt

Det här(fetade) måste nästan klassas som forumets mesta efterhandskonstruktion, hör du inte ens hur dumt det låter?

Du var alltså aspackad, och trots det så hade din hen en välregisserad karaktär, hen var inte nikotinist, därför frågade du här i tråden hur man kunde veta att den riktiga GM var nikotinist.

Varför var din påhittade GM inte nikotinist, var det viktigt att hen inte var det, varför så detaljerad?
Citera
2018-01-07, 00:05
Medlem
Citat:
En undran bara, hur lyckades du komma på så många passande kringfakta kopplade till tiden för dådet? T.ex om universitetet, mc donalds-branden etc? Och i en stad som just Linköping?

Där fick du mig. Jo, jag känner till staden mycket väl och följer nyheter därifrån men bor inte där för tillfället men gjorde för mycket länge sedan . Långt före 2004.
Citera
2018-01-07, 00:07
Medlem
Readyfreddies avatar
Nej ni, SC skulle visa sig på styva linan och det var nog tillfredsställande tills någon kom alldeles för nära i sina spekulationer. Då var det inte lika roligt längre och operation skademinimering drogs igång. Köper det inte för en sekund. I ett stenkallt fall som detta får man dessutom nappa på de uppslag som bjuds.
Citera
2018-01-07, 00:08
Medlem
Citat:
Varför var din påhittade GM inte nikotinist, var det viktigt att hen inte var det, varför så detaljerad?

Jo det var viktigt.
Rena polisförhöret.
Citera
2018-01-07, 00:10
Medlem
Skicka gärna ett bildbevis från polisen risken finns ju att polisen sitter här på Flashback o ser vad du skriver och plockar in dig på måndag antingen på jobbet eller i hemmet
Citera
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Där fick du mig. Jo, jag känner till staden mycket väl och följer nyheter därifrån men bor inte där för tillfället men gjorde för mycket länge sedan . Långt före 2004.

Ingen orsak Man kan ju ha ett bra korsordsminne trots att man tagit sig ett glas eller två.
Citera
Moderator
OYs avatar
Citat:
Men människa! Jag satt på fyllan och diktade samman en storry som jag inte ens längre kommer ihåg. Sverige eller någon annan stans . Orkar inte gå tillbaka i tråden.

Men du kommer mycket väl ihåg att din hen inte var nikotinist, en fråga som du dessutom var intresserad av när du dök upp i tråden, intressant, mycket intressant.

Har det med ditt intresse för snus och nikotin att göra, eller var det bara en slump att du valde att din hen inte skulle vara en nikotinist?

Du är många svar skylig anser jag, du gav dig in i det här träsket, nu bör du ta dig ur på ett snyggt sätt, det är det minsta man kan begära.

Myrornas butik, var fick du det uppslaget ifrån?
Citera
2018-01-07, 00:13
Medlem
Jag tror du är född 1964 bor i Linköping och i Ryd
Citera
2018-01-07, 00:13
Medlem
MossTrumss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Kan du utveckla det fetade?

Vilka tre häktades för brandattentatet? Koppling till dubbelmordet, hur ser den ut?
Jag tänkte så här:

Ung-nassar är motståndare till AFA och ung-nassar är motståndare till invandringen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in