2018-01-06, 23:36
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SaintCosme
1. Nej

2. För att polisen möjligtvis skulle knacka på dörren hos hen. Så berusad var min hjärna att den kunde fantisera så absurt.

Du har väl själv varit asberusad någon gång. Ett helrör vodka plus 3-4 7.2 är inte att leka med

Hade jag druckit så mycket hade jag inte ens hittat bokstäverna på tangentbordet

En fråga bara, varför var det viktigt för dig att veta huruvida GM var nikotinist?
Citera
2018-01-06, 23:36
Medlem
Det brukar jag grunda på innan krogen
Citera
2018-01-06, 23:38
Moderator
OYs avatar
Citat:
1. Nej

2. För att polisen möjligtvis skulle knacka på dörren hos hen. Så berusad var min hjärna att den kunde fantisera så absurt.

Du har väl själv varit asberusad någon gång. Ett helrör vodka plus 3-4 7.2 är inte att leka med

Det är verkligen inte att leka med, men ett tangentbort berhärskade du trots asberusningen förvånansvärt bra, rättstavningen var det inga större problem med, duktigt.

Du tänkte inte på att GM sannolikt skulle bli förbannad på dig om du berättade för mycket?
Citera
2018-01-06, 23:43
Medlem
3;5 box vin är lagom när det är fest men allvarligt nu vet du något om det här? Om du hjälper oss o få fast aset så hjälper jag dig
Citera
2018-01-06, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
Hade jag druckit så mycket hade jag inte ens hittat bokstäverna på tangentbordet

En fråga bara, varför var det viktigt för dig att veta huruvida GM var nikotinist?

För att hen inte var det. Har aldrig rökt eller snusat i hela sitt liv.
Citera
2018-01-06, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av luffarjeppe
3;5 box vin är lagom när det är fest men allvarligt nu vet du något om det här? Om du hjälper oss o få fast aset så hjälper jag dig

Nej luffarjeppe, jag vet inte ett skit!
Citera
2018-01-06, 23:47
Medlem
Har hen snusat då? Provat droger? Anabola? Magiska svampar?
Citera
2018-01-06, 23:47
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:

Var mössan från myrorna en present eller köpte hen den själv?
Citera
2018-01-06, 23:49
Moderator
OYs avatar
Citat:

Hur många helrör har du dragit i dig ikväll då?

Nu är du tillbaks på ruta ett, och vet att GM inte var nikotinist, trots att du påstår att du inte vet vem det är.
Citera
2018-01-06, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Det är verkligen inte att leka med, men ett tangentbort berhärskade du trots asberusningen förvånansvärt bra, rättstavningen var det inga större problem med, duktigt.

Du tänkte inte på att GM sannolikt skulle bli förbannad på dig om du berättade för mycket?

1. Tack för komplimangen! Har själv alltid fått höra att jag stavar illa.

2. Nu förstår jag inte riktigt vad du menar.
Citera
2018-01-06, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
Var mössan från myrorna en present eller köpte hen den själv?

Jag vet för fan inte varifrån mössan kom. Det där med myrorna var en del av fantasin.
Citera
2018-01-06, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Hur många helrör har du dragit i dig ikväll då?

Nu är du tillbaks på ruta ett, och vet att GM inte var nikotinist, trots att du påstår att du inte vet vem det är.

Samma sak där en del av fantasien som skulle hänga ihop med köpt mössa på myrorna.

Ja min hen är inte nikotinist så varför frågar du? Jag hade ju min hen i tankarna när jag skrev allt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in