2018-01-06, 20:22
Medlem
NirvanAs avatar
Coutinho har 400M buy-out clause i nya kontraktet, förhoppningsvis har vi inte nåt dom summorna om 5 år.
Citera
2018-01-06, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Sjuka summor det blir.. Kommer ni ihåg när 50-100M Euro var mycket, var inte längesen

Barcelona är nu connectad till de 3 dyraste värvningarna affärerna i historien (Neymar, Coutinho, Dembele)... Mbappé är fortfarande på lån om man ska vara exakt.

Var ju ett jävla liv om Pogbas 87millar för inte alls längesen. Nu ser det ut som ett riktigt mellandags rea-köp
Citera
2018-01-06, 20:52
Medlem
Zog Ruless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Blir inget nu i januari, Coutinho har ingen utköpsklausul och efter att ha gjort bort sig ännu en gång via Nike, så kommer Lfc trissa upp priset ännu mer. Liverpool vill dessuton ha pengar up front, hela summan och Barca har jag hört vill lägga upp en avbetalningsplan då de inte har råd att lägga de pengarna, vilket Lfc aldrig kommer acceptera.

Det finns inte en enda trovärdig lfc-journalist som någonsin har sagt att han kommer lämna ens, förstår inte att folk går på spanska tidningarnas propaganda, men är man så dum så förtjänar man att bli väldigt besviken när februari kommer.

Känns som det här inlägget inte åldrades väl.

Sjukt mycket pengar men intressant spelare, ska bli kul att se vad Coutinho kan hitta på i Spanien.
Citera
2018-01-06, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zog Rules

Sjukt mycket pengar men intressant spelare, ska bli kul att se vad Coutinho kan hitta på i Spanien.

Bli inte förvånad, han anser att Klopp är en bättre tränare än Pep osv, det är en av forumets sämsta skribenter, bland andra jag inte tänker nämna här.
Citera
2018-01-06, 21:11
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zog Rules

Mm men att träda fram när allt är klart med facit i hand kan vem som helst göra. Dessutom skrev jag det innan de trovärdiga engelska journalisterna började skriva om Cou.

Citat:
Ursprungligen postat av Intellectuo
Bli inte förvånad, han anser att Klopp är en bättre tränare än Pep osv, det är en av forumets sämsta skribenter, bland andra jag inte tänker nämna här.

Har jag aldrig sagt, pep är bättre på det han gör, Klopp är bättre på det han gör. Helt olika förutsättningar som du inte kan jämföra.

Så get ur shit together jävla pajas.
Senast redigerad av Imbaz 2018-01-06 kl. 21:19.
Citera
2018-01-06, 22:16
Avstängd
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Coutinho har 400M buy-out clause i nya kontraktet, förhoppningsvis har vi inte nåt dom summorna om 5 år.

Vi är där inom 3 år, högst. Bara gratta liverpool och hoppas dom fixar något fint för pengarna.
Citera
2018-01-06, 22:22
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Vi är där inom 3 år, högst. Bara gratta liverpool och hoppas dom fixar något fint för pengarna.

Mm nja gratta vette fan.. mindre än vad mpappe gick för å typ samma pris som dembele.

Nu är inte Lfc den bästa klubben ur flera olika vinklar, men smutsigare klubb än Barca är svår att hitta. Knappast någon av värvningarna har dom lyckats göra utan att förarga motsatta klubb. Lfc bad offentligt om ursäkt Ang VvD iaf.

Vart kommer alla miljarder som Barca slänger runt sig? Är det staten ?
Citera
2018-01-06, 22:26
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Mm nja gratta vette fan.. mindre än vad mpappe gick för å typ samma pris som dembele.

Nu är inte Lfc den bästa klubben ur flera olika vinklar, men smutsigare klubb än Barca är svår att hitta. Knappast någon av värvningarna har dom lyckats göra utan att förarga motsatta klubb. Lfc bad offentligt om ursäkt Ang VvD iaf.

Vart kommer alla miljarder som Barca slänger runt sig? Är det staten ?
Högst omsättning i hela världen
Fortfarande mycket kvar från Neymar-affären
Nya Nikedealen ger 150M per år
Nya Rakuten dealen inte långt ifrån

Nike har definitivt mycket med detta att göra, deras "mistake" att twittra i förväg var så mycket mer... FCB tvingades släppa Neymar (största nike-spelaren)... Messi är ju en adidas-spelare, nu kommer Coutinho, som inte är lika stor som Neymar men fortfarande mycket högt rankad, dessutom från brasilien, så det blir bra deal för Nike..och för FCB
Senast redigerad av NirvanA 2018-01-06 kl. 22:33.
Citera
2018-01-06, 22:44
Medlem
L'Equipe skriver att Mahrez är tilltänkt som ersättare för Coutinho.
Citera
2018-01-06, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av znorlax
Var ju ett jävla liv om Pogbas 87millar för inte alls längesen. Nu ser det ut som ett riktigt mellandags rea-köp

Om Pogba levererat likt i Juvetus så hade det varit ett mellandagsrea-köp men nu joggar han ju bara runt på mitten.
Citera
2018-01-06, 22:47
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Men det jag menar är att Liverpool troligtvis kommer vilja få transfern till sommaren, det enda jag kan tänka mig är om Barca pingat ut mkt pengar

Precis som jag förväntade mig - att transfern skulle bli officiell efter matchen mot Everton

Yerry Mina är också på väg in och så en frisk Dembele på det. Laget ser helt plötsligt mycket bättre ut. Och i sommar så kommer troligtvis Griezmann också. Den närmsta framtiden ser inte illa ut alls
Citera
2018-01-06, 23:02
Medlem
MangoChutneys avatar
Flera medier rapporterar att Mahrez är på väg till LFC för i runda slängar £50M och att han kommer att genomgå läkarundersökning samt skriva på under morgondagen.

Hmmm, får några timmar sen påstod James Pearce att han inte var aktuell och ursprungskälla till ryktet tycks vara ett flertal franska medier...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in