Citat:
Ursprungligen postat av
torrenttobbe
Du kanske får rätt ändå :P
Hoppas. hoppas, hoppas!! Ser mer och mer troligt ut.
Citat:
Ursprungligen postat av
Imbaz
Klopp bekräftar att de båda (Salah och Cou) har en veckas frånvaro med skador. Coutinho var på melwood i förrgår och fick behandling.
Klopp bekräftar också att både Coutinho och Salah kommer att vara spelklara mot city.
Ja det är hon, snygg också för den delen

dock postades den artikeln efter jag skrev att ingen trovärdig har skrivit att han lämnar.
Men efter VVD sagan i somras så har lfc agerat mkt mer i hemlighet Ang affärer, knappast som för några år sedan då alla Lfc-journalister fick veta allting i förtid. Så de famlar lite i mörker nu de trovärdiga källorna. Jag skulle inte lita blint på vad de skriver.
Dock finns alla möjligheter för Coutinho att gå nu i januari, OM rätt bud kommer, dvs att ägarna är nöjda med priset.
Men oavsett så står det inget om att han ska lämna nu i januari, utan att det handlar om när.
Jag kan bara gå på det ägarna och klopp sagt.
Sedan tror jag inte Liverpool kommer acceptera barcas bud på 100m plus bonusar.
Ska man ha en av världens bästa spelare ska man ha cashen för det också.
Nu har ju även förutom Melissa även Paul Joyce som är, av det jag har läst mig fram till, en av de största journalisterna inom Liverpool, sagt att Coutinho ser ut att dra nu i vinter.
Sen har vi även Sport (katalansk pro-barca tidning) som rapporterar att dealen är helt klar och att transfern blir officiell när som helst. Nu har jag inte det största förtroendet för tidningen ifråga, men de har aldrig gått så långt som nu. Och så sägs det att han kommer vara tillgänglig för spel vid returmötet mot Celta i spanska cupen. Hans agenter ska även ha setts i Barcelona.
Det surrar alltför mycket kring detta nu, så jag är övertygad om att affären går i lås när som helst. Tror inte att vi får ett officiellt uttalande innan de har spelat klart mot Everton iallafall, så nån gång efter den matchen.