2018-01-05, 15:56
Medlem
OG-lovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salvatore.
Coutinho har förmodligen spelat sin sista match i Liverpool.

Flera trovärdiga reportrar som Paul Joyce, James Pierce och Melissa Reddy skriver att Barca nu förbereder ett bud på 100m£ + 40-50m£ i bonusar för Coutinho. Och denna gång är det inga totalt orimliga bonusar som att Coutinho ska vinna Balon D’or som det var i förra budet i somras.

Klopp är ett stort fan av Lemar som sägs ligga högst upp på listan för ersättare av Coutinho. Även Dani Ceballos har det skrivits om lite.

Även Can ser ut att lämna LFC. Sky Sports skriver först att han är helt klar och sen tre minuter senare att LFC hoppas få behålla honom. I vilket fall som helst lär det nog hända en del i LFC under januarifönstret.
Det verkar vara på gång rejält nu. Hoppas, hoppas, hoppas! Segt bara att han inte kommer kunna spela i Champions om han nu anländer i januari.
Citera
2018-01-05, 17:26
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OG-lover
Det verkar vara på gång rejält nu. Hoppas, hoppas, hoppas! Segt bara att han inte kommer kunna spela i Champions om han nu anländer i januari.
Iniesta får prioritera CL, Coutinho ligan o cupen... Han lirar ändå aldrig back-to-back eller 90min längre
Citera
2018-01-05, 18:10
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
Du kanske får rätt ändå :P
Hoppas. hoppas, hoppas!! Ser mer och mer troligt ut.

Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Klopp bekräftar att de båda (Salah och Cou) har en veckas frånvaro med skador. Coutinho var på melwood i förrgår och fick behandling.

Klopp bekräftar också att både Coutinho och Salah kommer att vara spelklara mot city.

Ja det är hon, snygg också för den delen dock postades den artikeln efter jag skrev att ingen trovärdig har skrivit att han lämnar.

Men efter VVD sagan i somras så har lfc agerat mkt mer i hemlighet Ang affärer, knappast som för några år sedan då alla Lfc-journalister fick veta allting i förtid. Så de famlar lite i mörker nu de trovärdiga källorna. Jag skulle inte lita blint på vad de skriver.

Dock finns alla möjligheter för Coutinho att gå nu i januari, OM rätt bud kommer, dvs att ägarna är nöjda med priset.

Men oavsett så står det inget om att han ska lämna nu i januari, utan att det handlar om när.

Jag kan bara gå på det ägarna och klopp sagt.
Sedan tror jag inte Liverpool kommer acceptera barcas bud på 100m plus bonusar.
Ska man ha en av världens bästa spelare ska man ha cashen för det också.

Nu har ju även förutom Melissa även Paul Joyce som är, av det jag har läst mig fram till, en av de största journalisterna inom Liverpool, sagt att Coutinho ser ut att dra nu i vinter.

Sen har vi även Sport (katalansk pro-barca tidning) som rapporterar att dealen är helt klar och att transfern blir officiell när som helst. Nu har jag inte det största förtroendet för tidningen ifråga, men de har aldrig gått så långt som nu. Och så sägs det att han kommer vara tillgänglig för spel vid returmötet mot Celta i spanska cupen. Hans agenter ska även ha setts i Barcelona.

Det surrar alltför mycket kring detta nu, så jag är övertygad om att affären går i lås när som helst. Tror inte att vi får ett officiellt uttalande innan de har spelat klart mot Everton iallafall, så nån gång efter den matchen.
Citera
2018-01-05, 18:20
Medlem
snillet_1s avatar
Barkley till Chelsea:

https://twitter.com/ChelseaFC/status/949325448978272256
Citera
2018-01-05, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Barkley till Chelsea:

Spännande!
Citera
2018-01-05, 18:35
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C0w
Hoppas. hoppas, hoppas!! Ser mer och mer troligt ut.

Nu har ju även förutom Melissa även Paul Joyce som är, av det jag har läst mig fram till, en av de största journalisterna inom Liverpool, sagt att Coutinho ser ut att dra nu i vinter.

Sen har vi även Sport (katalansk pro-barca tidning) som rapporterar att dealen är helt klar och att transfern blir officiell när som helst. Nu har jag inte det största förtroendet för tidningen ifråga, men de har aldrig gått så långt som nu. Och så sägs det att han kommer vara tillgänglig för spel vid returmötet mot Celta i spanska cupen. Hans agenter ska även ha setts i Barcelona.

Det surrar alltför mycket kring detta nu, så jag är övertygad om att affären går i lås när som helst. Tror inte att vi får ett officiellt uttalande innan de har spelat klart mot Everton iallafall, så nån gång efter den matchen.

Givetvis verkar det gå framåt, Men är det säkert att dealen gäller januari och inte sommar? Hoppas LFC mjölkar Barca på pengar nu.
Citera
2018-01-05, 19:02
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Givetvis verkar det gå framåt, Men är det säkert att dealen gäller januari och inte sommar? Hoppas LFC mjölkar Barca på pengar nu.

Barcelona vill ha Coutinho nu i vinter och det är vad de siktar på. Planen är Coutinho + Yerry Mina in nu och Griezmann i sommar.
Citera
2018-01-05, 19:14
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C0w
Barcelona vill ha Coutinho nu i vinter och det är vad de siktar på. Planen är Coutinho + Yerry Mina in nu och Griezmann i sommar.

Men det jag menar är att Liverpool troligtvis kommer vilja få transfern till sommaren, det enda jag kan tänka mig är om Barca pingat ut mkt pengar
Citera
2018-01-05, 19:23
Medlem
foool13s avatar
Griezmann borde gå till United.. jag tror inte på att de inte är intresserade längre.

Han är van vid mentaliteten av ett lågt försvar och omställningar, och har ett väldigt starkt psyke. De 2 delarna som Miki inte riktigt verkar leva upp till..

Väldigt svårt att hitta en världsklasspelare som "nöjer" sig med Mous nuvarande spel mot sin toppkonkurrenter och som inte har några problem med att prestera i sådana sammanhang och förutsättningar.

Och jag tycker inte riktigt att Griezmann passar in i Barca..
Citera
2018-01-05, 19:23
Medlem
foool13s avatar
Vietto är klar för ytterligare en utlåning.. får se om han kan få igång Valencia lite igen och självklart även sig själv och sin egen karriär.. jag tvivlar dock.
Citat:
Sky Sports LaLiga
N'Zonzi has been told he is essential to Sevilla, so they want to keep him.

Sandro was wanted by Valencia and Malaga but Valencia now have Vietto, Malaga feel the player doesn’t want to come back.

Och på de hela taget tycker jag ändå det är konstigt att Barkley inte gick till Tottenham.. hade ju varit perfekt för honom.. kanske var lönen.
Senast redigerad av foool13 2018-01-05 kl. 19:28.
Citera
2018-01-05, 19:45
Avstängd
Halloween2s avatar
sneijder dra till Al Gharafa i qatar..

Kunde väl i alla fall gått till mls ..
Citera
2018-01-05, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Barkley till Chelsea:

Intressant värvning. Ska ha gått för endast £15m vilket för mig är en gåta med tanke på hans ålder och nationalitet. Kan visa sig bli ett riktigt kap för Chelsea.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in