Citat:
Ursprungligen postat av
Merrybum
Tillfrisknar sakta efter influensan. Man kunde ju hoppas att lite ljus skulle kastats över detta fall under mina feberdagar. Tyvärr verkar ju så inte vara faller.
Min vana trogen googlar jag dubbelmordet Mantorp. Och förvånas över Correns formulering, 24-åringen går med på att sitta häktad yttligare en månad. Vad då går med på? Mig vetligen är häktningar inget man går med på. Varför i hela friden skulle han göra det? Jag har oxå tänkt på att vid häktningen i december talade man om åtal i februari. Men nog borde det komma en omhäktning nu i januari? Jag tror ju i och för sig att fub och åtal kommer att dra ut minst ett par månader till. Av den enkla anledning att jag inte tror att det är Edvin. Jag har så svårt att se varför en häktningsperiod på 5-6 månader då skulle vara nödvändig.
Förövrigt är jag fortfarande lite intresserad av EF:s kusin boende i Tranås. Hon och EF gillar och kommenterar varandra inlälägg på Facebook. Samt hon har varit stundens på Tors arbetsplats. Samt att jag hört att hon har ett struligt förflutet.
Om båt teorin skulle stämma skulle man ju kunna tänka att E släppte av någon i Borensberg. Att de var fler i bilen på vägen dit, men att E själv fick i uppdrag att köra tillbaka (och tanka) bilen. Men den stora frågan är då hur E själv tog sig från Mantorp.
Och Boris, jag har slutat kommentera dig, dina inlägg är numera döda för mig. Att gny hos adim är nämligen bland det mest patetiska jag vet.
Vad är fub ? NI menar kanske FUP ?
Så E**** är kanske oskyldig till morden på paret Lekander ?
Om det kanske inte är E**** vad gör då alla som har kopplingar till honom i tråden ?
Vad spelar det för roll om E**** går med på att sitta häktad eller inte ?
Om polisen fortfarande väntar på svar på NFC så har han inget att välja på ändå ?
Tycker tryckaren också illa om gnällande hos ADIM ?