Hej! Jag ska den 2 Januari göra en hälsokontroll och urinprov hos Previa för nyanställning.
Dom kommer även göra blodprov och kolla mina HB(?) och glukos värden men kommer dom leta efter THC i blodet också? Känns lite överdrivet med tanke på att man också gör pissprovet. Jag har pratat med kundtjänst men kunde inte fråga om dom kollar knark i blodet då jag uppgav personnummer, ljög och sa att jag är nålrädd men "det ska nog bra" sa kärringen.
För övrigt är jag en daily smoker som rökte sist igår natt, kan jag röka idag på nyår och klara testet (om dom nu letar efter THC i blod)?
Hej jag skickar inga prov men har funderat över om DMT syns? Dels på eventuella multistickor och sen undrar jag om dom kollar efter DMT när dom skickar till analys?
Jag hade rökt 5g weed mellan 20-28 dec, har tagit paus under en månads tid med weedet innan jag bestämde mig för att klippa en femma. Innan pausperioden så har jag rökt weed dagligen.
Har tagit kokain 1g Den 21e dec, 1.5g den 22e dec, 0.5g den 30 dec och 1g den 31 dec.
Spelar det någon roll hur mycket man pissar? De fick en nästan full mugg av mig.
Vad kommer det visa i pissprov?
Kan polisen se i pissproven Exakt hur mkt kokain och weed som jag har tagit. Typ " du har mellan den 21e och 1 jan tagit 4g kokain och 5g weed?
Vad kommer straffskalan bli? Ju mer skit i pisset desto kraftigare straff? Endast böter?
Kan polisen kalla in mig på nytt och begära blodprov? Eller testa hårstrån?
Ska jag passa på att ta körkortstillstånd inna resultatet reggas?
Senast redigerad av Dinmamma001 2018-01-01 kl. 07:52.
Snabbt svar uppskattas starkt! Ser att det är många som frågar men som ej får svar på sina frågor, därför lovar jag återkomma med resultat på det prov som snart ska tas på mig om jag får svar på min fråga.
Jag undrar hur länge en kompis rena piss kan stå sig och användas vid urinprov innan det är för gammalt?
Undrar också om det syns att man använder syntetiskt urin om det skickas till analys? Tänkte använda CleanU urin från smoketower när kompisens urin tagit slut.
ÅTERIGEN, SNABBA SVAR SNÄLLA! JAG MÅSTE VERKLIGEN HA DENNA INFO. KOMMER SOM SAGT ÅTERVÄNDA MED RESULTAT FRÅN BÅDA FRÅGORNA SÅ FOLK KAN ANVÄNDA DET SOM REFERENS I FRAMTIDEN. MÅSTE SJÄLV FÅ SVAR FRÅN NÅGON SOM KÄNNER SIG HA MINSTA ANING OM VALFRI FRÅGA. DET ÄR SJUKT VIKTIGT FÖR MIG.
Lite udda fråga kanske, men kan man skilja på olika z-analoger i drogtest?
Jag har recept på en analog, zolpidem eller zoplikon, men tillgång till båda. Det är ju olika substanser så om jag tar fel är det förstås brottsligt men frågan är om man ser det på ett test?
Jag har försökt googla lite på hur analysresultaten ser ut (läs: flashbacka FUP:ar) men har inte hittat någon som visar positivt på bensodiazepiner (vilket är det som z-analoger slår på). Min tanke är att om det är positivt på bensodiazepiner (vilket en screening i princip alltid skulle vara på mig) finns det anledning att analysera närmre exakt vilken typ det är.
Har hört från en person här på forumet att 3f-pvp inte ska ge utslag överhuvudtaget, men tyvärr ingen källa, så någon får gärna dela med sig av sina erfarenheter.