Citat:
Ursprungligen postat av
Guru-Guru
Jajamän, håller helt med dig. 6 månader för hot på Twitter låter rimligt... i synnerhet som man får två månader för att våldta ett barn (om man är från Afrika och saknar personnummer)

Att andra brott får horribelt låga straff, betyder inte att lindrigare brott ska få begås ostraffat och/eller få ett lågt straff.
Människor som du, är korkade, som kommer med ett sådant argument!