2017-12-31, 11:53
Medlem
Mycatisonfires avatar
Haha vilken comeback av "lejonet"
Nu blir det inte många fler framträdanden.
Citera
2017-12-31, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mycatisonfire
Haha vilken comeback av "lejonet"
Nu blir det inte många fler framträdanden.
Jag har förutspått detta sedan många år tillbaka.
Citera
2017-12-31, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kompjuter
Nu går zlatan ut i media och gråter igen...
Han tycker inte att han är accepterad av svensk media.

Haha....killen är ju nästan rolig. Har väl sällan skådat ett sånt rövslickeri om zlatan i över 15 år nu.
Men han har väl hittat en mening av en random journalist som han tyder som negativ.

Han pratar alltid om -De säger att jag är slut -Han kommer aldrig lyckas i England osv...
Men någon källa eller specifik artikel nämner han aldrig.
Är det månne en ren nojighet av zlatan att han tror det, haha...killen kan inte slappna av förräns precis alla bugar för honom.

zlatan, lägg en liten peng på en bra psykolog som kan styra upp ditt tänk, då kanske du kan njuta av livet lite stackare där..

https://www.fotbollskanalen.se/england/zlatans-attack-pa-svenska-medier-accepterar-inte-att-jag-ar-ibrahimovic/

Han hade rätt i allt han sade, ta av dig din foliehatt, sätt på objektivitetsglasögonen och inse fakta.
Citera
2017-12-31, 12:40
Medlem
56ks avatar
Zlatan var en bra fotbollsspelare men kanske det är dags att lägga skorna på hyllan.
Det tråkiga med Zlatan är att han alltid kommer bli ihågkommen för hans arrogans och attityd.

Uppenbarligen sitter mycket av hans mentala styrka i hans attityd och det är genom den han har lyckats bli den fotbollsspelare han är.
Personligen så hade jag hellre haft en karriär som hockeyspelarna Nicklas Lidström eller Erik Karlsson.

https://www.youtube.com/watch?v=N8oPV9tqXVM

Man kan både vara en stjärna och ödmjuk.
Senast redigerad av 56k 2017-12-31 kl. 12:44.
Citera
2017-12-31, 13:17
Medlem
kompjuters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intellectuo
Han hade rätt i allt han sade, ta av dig din foliehatt, sätt på objektivitetsglasögonen och inse fakta.

Det är ju just objektiv jag är. Men se där, så fort man hackar på zlatan kommer såna som du och hugger direkt.
Inte det minsta förvånad dock....gott nytt zlatanlover
Citera
2017-12-31, 14:29
Medlem
Trillskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Delokrat
Alltså herregud vilket gnäll. Det här kanske fungerar om du öser in mål och spelar bra,
Lika pinsamt som vanligt att man måste berätta för er vad ni precis har läst (eller försökt att läsa eller hur du nu vill förklara dessa dumheter). Det handlar om en dokumentär, dvs han gjorde exakt vad du föreslår; gnällde medans han öste in mål och spelade bra.

Avdelning infantilt gnäll var det, ja.
Citera
2017-12-31, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 56k
Zlatan var en bra fotbollsspelare men kanske det är dags att lägga skorna på hyllan.
Det tråkiga med Zlatan är att han alltid kommer bli ihågkommen för hans arrogans och attityd.

Uppenbarligen sitter mycket av hans mentala styrka i hans attityd och det är genom den han har lyckats bli den fotbollsspelare han är.
Personligen så hade jag hellre haft en karriär som hockeyspelarna Nicklas Lidström eller Erik Karlsson.

https://www.youtube.com/watch?v=N8oPV9tqXVM

Man kan både vara en stjärna och ödmjuk.

Instämmer helt i det du skriver. Sedan så tror jag det där med att hans kaxighet skulle ha hjälpt honom är väldigt överdrivet. Det hjälpte honom säkert att slå igenom. Men senare när han har varit etablerad så tror jag snarare att hans stora ego har stjälpt honom. Hade han varit mer ödmjuk och kunnat underkasta sig ett kollektiv på ett bättre sätt så tror jag mycket väl att han hade, inte bara vunnit CL utan också varit en bättre spelare individuellt.

Som sagt tråkigt att han aldrig riktigt har växt ur sandlådan.

Citat:
Ursprungligen postat av kompjuter
Det är ju just objektiv jag är. Men se där, så fort man hackar på zlatan kommer såna som du och hugger direkt.
Inte det minsta förvånad dock....gott nytt zlatanlover

Sant, ditt inlägg var bra. Tyvärr så är det ingen mening att diskutera med fanboys, det ger aldrig någonting.
Senast redigerad av terribilis 2017-12-31 kl. 14:36.
Citera
2017-12-31, 15:20
Medlem
Delokrats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trillske
Lika pinsamt som vanligt att man måste berätta för er vad ni precis har läst (eller försökt att läsa eller hur du nu vill förklara dessa dumheter). Det handlar om en dokumentär, dvs han gjorde exakt vad du föreslår; gnällde medans han öste in mål och spelade bra.

Avdelning infantilt gnäll var det, ja.
Då tar jag tillbaka det jag skrev om huruvida det var befogat eller inte. När spelades dokumentären in?
Citera
2017-12-31, 15:25
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö

Ja precis, för fyra år sedan förutspådde du att han var slut, så du var bara fyra år fel ute.
Citera
2017-12-31, 15:34
Medlem
Trillskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Ja precis, för fyra år sedan förutspådde du att han var slut, så du var bara fyra år fel ute.
Och att han skulle få en brutal knäskada han inte riktigt, men nästan, kom tillbaka ifrån. Det är bra gissat det.

Personligen tycker ja det skulle vara kul om han kom tillbaka under våren, gjorde några episka framträdanden och sedan la ner av eget val. Tycker jag han förtjänar. Det är egentligen helt orimligt att han ska lyckas med det i den här situationen, men det var även orimligt att komma till PL i den åldern, avslutningen i PSG var orimlig, att ens bli signad igen som trasig 36-åring är orimligt osv. Så någon slags hopp finns det.
Senast redigerad av Trillske 2017-12-31 kl. 15:39.
Citera
2017-12-31, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö

Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan

Vilket är en betydligt bättre förutsägelse än Zlatans om att han är ett lejon. Det lär aldrig hända.
Citera
2017-12-31, 15:48
Medlem
trattfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SVKKK
Vilket är en betydligt bättre förutsägelse än Zlatans om att han är ett lejon. Det lär aldrig hända.

Nej Zlatan lär aldrig bli ett lejon. Korrekt analys.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in