2018-04-06, 21:55
Medlem
Zlatan verkar ha gått från glimten i ögat till full arrogans på äldre dar.
Citera
2018-04-06, 22:12
Medlem
Marquesos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Han har som det verkar fått extra solsting. Tror han ärligt att han står över FIFA?! Han har ju inte ens spelat i en större final och tror ärligt FIFA bryr sig skit om han. Det med spelbolaget går väl dock att lösa om han blir utköpt under just VM så det ska inte vara några problem.

Men ganska typiskt Zlatan. Svenska landslaget har slagit storlag och tagit sig till VM men ändå för Zlatan måste det handla om Zlatan. Jösses om man var landslagsspelare och gjort detta men i media skrivs det ändå om Zlatan vad trött man skulle vara på det. Han har liksom noll respekt för andra spelare.
Zlatan har alltid haft sina egna metoder att hantera media, det är inget nytt på senare dagar. Han lever väl efter "dumma frågor får dumma svar". Givetvis fattar han att FIFA kan stoppa honom, men det här är hans sätt att fortsätta spä på bilden att han är övermäktig. Det handlar bara om hans varumärke, det är allt. Att han vill ha den där "imagen".. ja, det är lite synd. Det finns i hans värld inget att förlora på att låtsas ha allt i sina egna händer.

Lyssnar man på det andra han säger är det inga konstigheter alls, han konstaterar att det viktigaste för honom är att få spela. Han svarar reserverat på frågor om comeback i landslaget och att återvända till Europa senare, eftersom att han vet att det inte lär ske.

Det förbluffar mig att folk misslyckas med att särskilja hans varumärkesbyggande kaxiga, småarroganta utspel och hans mer ärliga tankar. Se citatet nedan:
Citat:
Alla vill spela VM. Det var en stor succé när de slog ut Italien, jag var superglad för deras skull, för det har varit mycket snack om att jag inte är med längre och vad som kommer hända. När de lyckades ta sig vidare var jag gladast av alla. Man vill ju se sitt land spela på den största scenen i världen, vilket VM är, säger Zlatan.

– Man vill bara att det ska gå bra för dem. Det är landslaget jag representerat och jag vill att de andra spelarna ska ta det vidare och göra något ännu bättre. Jag är bara superpositiv och glad för dem.
Citera
2018-04-06, 23:00
Medlem
freeriderXIIs avatar
Här olika länders kommentatorer reagerar på Zlatans otroliga mål.
Citera
2018-04-06, 23:03
Medlem
BarryHeros avatar
Har alla glömt OS-cirkusen? Var ju samma sak där. Massa snack om Zlatans vara eller icke vara i Rio men när det till slut blev OS-tider verkade det som om han aldrig var intresserad.

Tror det blir samma sak här.
Citera
2018-04-07, 01:08
Medlem
Tycker det är uppenbart att Zlatan bestämt sig för att spela VM men kommer Janne ta ut honom och vad skulle ursäkten vara om han inte gör det? Kan bli en spännande följetong.
Citera
2018-04-07, 02:13
Medlem
Zlatan har verkligen blivit en kändis i USA. Dök upp i sportcenters studio i shorts, var backstage på NHL, varit med i alla nyhetsprogram och en massa intervjuer.

Helt galet.
Citera
2018-04-07, 09:47
Medlem
Aversions avatar
Glömmer aldrig då Zlatan drog iväg straffen långt över mål, mot sina nya lagkamrater i Ajax, när vi mötte Holland i kvartsfinalen 2004.
Citera
2018-04-07, 10:07
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
Har alla glömt OS-cirkusen? Var ju samma sak där. Massa snack om Zlatans vara eller icke vara i Rio men när det till slut blev OS-tider verkade det som om han aldrig var intresserad.

Tror det blir samma sak här.
Mjo fast att jämföra OS med VM är som att jämföra Div.2 med Champions League.

Med det sagt står jag fast vid att (trots mitt nick) vill jag inte se Zlatan i VM, han tar upp alldeles för mycket utrymme och kommer förmodligen inte prestera, tar bra mycket hellre ett lagsamarbete än att spela med 10 gubbar + Zlatan såsom det ofta såg ut under Hamrén-eran.
Citat:
Ursprungligen postat av Aversion
Glömmer aldrig då Zlatan drog iväg straffen långt över mål, mot sina nya lagkamrater i Ajax, när vi mötte Holland i kvartsfinalen 2004.
Åfan.
Citera
2018-04-07, 11:29
Medlem
BarryHeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aversion
Zlatan gick till Ajax 2001...
Citera
2018-04-07, 13:06
Medlem
Han lyckas med sin image. Folk ser, folk gillar, folk hatar osv. Älskar det. En personlighet som kommer lämna ett stort tomrum när fotbollssverige återformas till en karaktärslös gegga.
Citera
2018-04-07, 23:10
Medlem
freeriderXIIs avatar
Hur många skall se matchen på Måndag kl 03:00 svensk tid?

Jag har själv inte tid. Men jag är glad att jag kunde se hans premiärmatch direkt, det var en upplevelse.

Hoppas på succé igen givetvis.
Citera
2018-04-07, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av freeriderXII
Hur många skall se matchen på Måndag kl 03:00 svensk tid?

Jag har själv inte tid. Men jag är glad att jag kunde se hans premiärmatch direkt, det var en upplevelse.

Hoppas på succé igen givetvis.

Jag kommer se alla galaxy's matcher

Mvh Simon zakaria Lbou
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in