2017-12-29, 22:41
Medlem
Jag köpte min på abdos i malmö. Där har de även kvar flower power för de som är ute efter den
Citera
2017-12-29, 22:41
Medlem
Audimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrboom
Är det tjutisar i Be Happy ! å här har man riskerat livstid med att beställa hem Terminator från Jorge ...

Jajamän! Tjöt ordentligt och när man inte är beredd på det så är det najs 😁
Citera
2017-12-29, 22:42
Medlem
Audimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sajlentshit
Jag köpte min på abdos i malmö. Där har de även kvar flower power för de som är ute efter den

Vad tog dem för flower powern?
Citera
2017-12-29, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Audiman
Vad tog dem för flower powern?

Tror de tog 499 har jag för mig
Citera
2017-12-29, 22:48
Medlem
Pyronostalgis avatar
Gott nytt på er pyronissar, här kommer Be happy

https://vimeo.com/249118077
Citera
2017-12-29, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pyronostalgi

Stort tack! Ångrar inte mitt köp.
Citera
2017-12-29, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DJeldush
Okej, ska inhandla 1 tårta till, just nu har VI:
- Big Bang Brocade, Chaos
- Bomb festival gold, Svea
- Bonfire, Fyrv.mästarna
- 4mine, Svea

Så nu kollar vi på en tårta runt 1000kr, står mellan Provence från hammargrens och monster/spyro från festival? vad tror ni, vilken av dessa 3 skulle ni valt?
Spyro såg ju riktigt maffig ut! Dock så har du ju både Bomb Festival och Big Bang Brocade som båda ser asfeta ut, men det är ju lite segare tempo på dem så kanske blir lite same same om du köper Spyro. Monster är inte dålig den heller (såg den på håll förra året) men det vore kanske kul med en tårta med tempo och som sticker ut då (kontra dina andra tårtor)... Så jag skulle ta en Provence om jag var du för att då har du ju väldigt blandade tårtor vilket iaf jag kan tycka är uppskattat. Vore nog helt brutalt med 2 stycken samtidigt!
Citera
2017-12-29, 23:00
Medlem
PettaXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pyronostalgi

Be Happy var fet ju
Citera
2017-12-29, 23:06
Medlem
Hur länge håller Sveas stormtändare egentligen? Har köpt fyra stycken, kan jag räkna med att dom håller under hela nyårsafton? Då har jag rätt mycket tårtor, raketer och airbombs bla. som ska avfyras.
Citera
2017-12-29, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KAPOW-powaaa
Spyro såg ju riktigt maffig ut! Dock så har du ju både Bomb Festival och Big Bang Brocade som båda ser asfeta ut, men det är ju lite segare tempo på dem så kanske blir lite same same om du köper Spyro. Monster är inte dålig den heller (såg den på håll förra året) men det vore kanske kul med en tårta med tempo och som sticker ut då (kontra dina andra tårtor)... Så jag skulle ta en Provence om jag var du för att då har du ju väldigt blandade tårtor vilket iaf jag kan tycka är uppskattat. Vore nog helt brutalt med 2 stycken samtidigt!

Jag tänkte lite samma, o andra sidan gillar jag när smällen känns..haha Vet inte diameter på spyro? antar de 30+. Var monstern bra mot slutet?

Sen kan jag tänka mig att 2 provence skulle vart fet, men kommer fira nyår i centrum, jämte alla hus typ, hahah skulle vart uppskattat med 2st samtidigt
Citera
2017-12-29, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yesw
Hur länge håller Sveas stormtändare egentligen? Har köpt fyra stycken, kan jag räkna med att dom håller under hela nyårsafton? Då har jag rätt mycket tårtor, raketer och airbombs bla. som ska avfyras.

Tycker de är helt värdelösa, slutar funka efter en stund om de blåser och är kallt. Investera hellre in en primus från Claes Olsson eller liknande
Citera
2017-12-29, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yesw
Brukar väll inte vara några (större) problem så länge man håller just de tändarna som man inte använder innanför jackan så de hålls varma. Men man blir ju frustrerad när man måste byta tändare rätt så frekvent... Själv tröttnade jag så i år gick jag och köpte mig en lite rejälare stormtändare från Clas Ohlson vilket jag hoppas ska göra jobbet, återstår att se dock! Men tror iaf att det "bör" räcka med 4 stycken för tycker att dem funkar ju bättre än en vanlig iaf.

Edit: amplie hann före

Citat:
Ursprungligen postat av DJeldush
Jag tänkte lite samma, o andra sidan gillar jag när smällen känns..haha Vet inte diameter på spyro? antar de 30+. Var monstern bra mot slutet?

Sen kan jag tänka mig att 2 provence skulle vart fet, men kommer fira nyår i centrum, jämte alla hus typ, hahah skulle vart uppskattat med 2st samtidigt
Slutet minns jag faktiskt inte. Sneglade bara lite på den från håll men det jag såg blev jag imponerad av iaf! Ja de bör de nog vara, såg rätt så stor ut i butiken iaf. I videon som är i den här länken: https://www.youtube.com/watch?v=eZ0x5qvdaOo , så ser du om du pausar i rätt stund (typ 0:26) att det är "mindre" kaliber först (30+ iaf?) för att sedan bli 15 skott med större (50mm ?). Stars On Mars bredvid ska väll vara 50mm och ser ingen märkbar skillnad på storleken på rören...
Senast redigerad av KAPOW-powaaa 2017-12-29 kl. 23:45.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in