2017-12-29, 21:37
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrboom
Kolla upp hur den är uppbyggd och förbättra den då. Typ om det är 3 pjäser koppla ihop pjäs 2 och 3 så dom startar samtidigt
Orkar inte hålla på att mixtra med det just nu "snart hockey på TV .Men kanske nästa år att man seriekopplar
Citera
2017-12-29, 21:45
Medlem
Audimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harryb
Såg Be Happy på Fyrverkerigårdens demo idag. En riktigt bra ersättare till Flower Power, som innehöll en salva visslor. Som jag bara trodde skulle vara visslor (för dom var riktigt skarpa), nä sen kreverar dom också. Där var inget i deras sortiment som kändes dåligt, till och med deras 129kr tårtor var riktigt bra.

Dock var deras "surprise" detta året sämre än förra året tycker jag. Men som vanligt en grym föreställning.
Citera
2017-12-29, 21:46
Medlem
Citat:
Såg Be Happy på Fyrverkerigårdens demo idag. En riktigt bra ersättare till Flower Power, som innehöll en salva visslor. Som jag bara trodde skulle vara visslor (för dom var riktigt skarpa), nä sen kreverar dom också. Där var inget i deras sortiment som kändes dåligt, till och med deras 129kr tårtor var riktigt bra.

Filmade du den?
Citera
2017-12-29, 21:50
Medlem
NoelFBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PettaX
Vad står på listan då

2X Draling men såg dem var slut nu så behöver tips på 2 ersättare!

2X High Explosive

Lutar lite åt Girl Power nu!
Citera
2017-12-29, 21:51
Medlem
Energiknippes avatar
Blir en tårta. Perfekt när man har ungar, tänd på och peka.
Citera
2017-12-29, 21:53
Medlem
Harrybs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Audiman
Dock var deras "surprise" detta året sämre än förra året tycker jag. Men som vanligt en grym föreställning.

Tyvärr var där en serie som klickade och det var tyvärr finalen där med.

Men fan vad jag hatar marksaluter :P Men cool effekt att dra av samtidigt som man drar iväg 6".

PYRO860: Gör plats i din inkorg så man kan skicka PM till dig :P
Citera
2017-12-29, 21:53
Medlem
NoelFBs avatar
Citat:

Hur var Girl Power? Sugen på att dra av 2 st samtidigt.

Kul att dem små tårtorna var bra har en R8 och en GT hemma för att dra av lite under kvällen.
Citera
2017-12-29, 21:56
Medlem
Harrybs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoelFB
Hur var Girl Power? Sugen på att dra av 2 st samtidigt.

Kul att dem små tårtorna var bra har en R8 och en GT hemma för att dra av lite under kvällen.

Girl Power också riktigt bra, maffig final i den
Citera
2017-12-29, 22:13
Medlem
Audimans avatar
Citat:

Man måste berömma extreme fireworks för deras tryck i skotten. Alla tårtor från de minsta till de största har bra drag i skotten.
Citera
2017-12-29, 22:14
Medlem
Citat:

Vill gärna få ta del av video på be happy om du har?

Tack på förhand
Citera
2017-12-29, 22:30
Medlem
PettaXs avatar
Citat:
När kommer bilderna Harryb
Citera
2017-12-29, 22:37
Medlem
mrbooms avatar
Är det tjutisar i Be Happy ! å här har man riskerat livstid med att beställa hem Terminator från Jorge ...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in