2017-12-28, 23:33
Medlem
VemSaDets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amplie
Har köpt deras paket grand selection 2 år irad nu, tycker de är bra. Bra pris är det ju också
Oxå köpt 2 år i rad.
Köpte detta år dubbel, Ska köra 2o2.
Förra året var jag inte nöjd med dem vet inte varför.
Men efter jag kollade videon från förra nyåret så var dem inte placerad där jag brukar avfyra.

Så köpte detta år 2 samt 2st ocean viking 100sh fick väldigt bra pris på just ocean viking.

Dem har bra tempo det ska man inte säga något.
Citera
2017-12-29, 00:02
Medlem
Vet inte om det har vart uppe för diskussion förut, men har någon koll på om det går att få tag på Chaos produkter i Stockholmsområdet? Och i så fall vart?
Citera
2017-12-29, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antee_
Hejsan..

Såg ingen tråd om detta men finns det redan en ber jag om ursäkt.

Så vad har ni köpt för något i år då? bifoga gärna bild..

Min bild kommer snart!!

jag funderar på att köpa något som låter mycket och gå till rosengård eller seved och bränna av pjäsen där. undrar vad de kommer att säga om det? Någon som kan rekommendera något ?
Citera
2017-12-29, 00:21
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Stod mellan Majestic och Yes Box
https://imgur.com/a/FdkfB

Varför blev det inte Majestic då?

Var och tittade på provskjutningen och Yes Box var rätt seg. Sen slutade den mitt i också Den var dock rätt fin. Varade tre minuter innan den la av så man får ju många minuter för slantarna iallafall.

Nice med en Shock Wave också Var tvungen att ha mig en trots att jag sagt att jag inte ska ha mer Var typ 4 år sedan sist.

Kangan är också trevlig och även High Explosive

10x Shark däremot var ju riktigt fett Film: https://www.youtube.com/watch?v=RQr_m3eEirE

Man hade även ett erbjudande efteråt där man fick både en Boram och en Gali för 475 kr efteråt. Riktigt prisvärt! Men det sade stopp i plånboken tyvärr..
Citera
2017-12-29, 00:43
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Varför blev det inte Majestic då?

Var och tittade på provskjutningen och Yes Box var rätt seg. Sen slutade den mitt i också Den var dock rätt fin. Varade tre minuter innan den la av så man får ju många minuter för slantarna iallafall.

Nice med en Shock Wave också Var tvungen att ha mig en trots att jag sagt att jag inte ska ha mer Var typ 4 år sedan sist.

Kangan är också trevlig och även High Explosive

10x Shark däremot var ju riktigt fett Film: https://www.youtube.com/watch?v=RQr_m3eEirE

Man hade även ett erbjudande efteråt där man fick både en Boram och en Gali för 475 kr efteråt. Riktigt prisvärt! Men det sade stopp i plånboken tyvärr..
Tar kanske Majestic nästa Nyår,det blir säkert bra bra med Yesboxen.Men jäklar vad den var tung att bära fast man vart 2
Citera
2017-12-29, 00:52
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schabrak
Det var helvete vad hundfolket har gått loss på Facebook haha!
Nästan komiskt det hela, är dom verkligen så dumma riktigt att dom inte inser att det är deras eget ansvar att se till att skott-träna sina hundar? Hoppas verkligen inte ÖoB tar till sig av dessa dumheter.
Och ändå handlar knappt någon av dem på ÖoB ändå.Jävla hycklare e dom
Avskyr dessa människor som alltid ska klaga varje jäkla Nyår.Sedan så är det 1% som missköter sitt Fyrverkeri men alla skall drabbas...Smällarna är borta det största enkelrörs bomberna är borta.Dom gamla goda Thunderkingsen gone.Större raketerna gone och snart kommer vi inte få ha raketer i heller.Men tror ni dem kommer sluta klaga.Dra åt helevete
Citera
2017-12-29, 01:12
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Tar kanske Majestic nästa Nyår,det blir säkert bra bra med Yesboxen.Men jäklar vad den var tung att bära fast man vart 2

Haha, tre kilo krut eller vad den har, plus all lera i rören lär ju väga en del

Citat:
Och ändå handlar knappt någon av dem på ÖoB ändå.Jävla hycklare e dom
Avskyr dessa människor som alltid ska klaga varje jäkla Nyår.Sedan så är det 1% som missköter sitt Fyrverkeri men alla skall drabbas...Smällarna är borta det största enkelrörs bomberna är borta.Dom gamla goda Thunderkingsen gone.Större raketerna gone och snart kommer vi inte få ha raketer i heller.Men tror ni dem kommer sluta klaga.Dra åt helevete

Du har dock en Shock Wave tårta och den har ju goa knallar iallafall

Trist att det blir 40g som mest i rör år 2019 vid nyår som det ser ut.. En era är allt förbi
Citera
2017-12-29, 01:18
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Haha, tre kilo krut eller vad den har, plus all lera i rören lär ju väga en del

Du har dock en Shock Wave tårta och den har ju goa knallar iallafall

Trist att det blir 40g som mest i rör år 2019 vid nyår som det ser ut.. En era är allt förbi
Nja kan ju varit något fel på den Tårtan dåligt serie kopplad .Svea Atlasen jag hade förra året sluta efter 30 sek.Skulle det vara något fel på Yesboxen får man ju åka ut till honom och få stålarna tbx
Citera
2017-12-29, 01:21
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Nja kan ju varit något fel på den Tårtan dåligt serie kopplad .Svea Atlasen jag hade förra året sluta efter 30 sek.Skulle det vara något fel på Yesboxen får man ju åka ut till honom och få stålarna tbx

Ja, dom där compoundsen är ju flera tårtor. Kan hända att den inte brann över eller nåt.

Nu har man fått upp filmen på 10x Shark: https://www.youtube.com/watch?v=-2EjeO2_v_o

Brutalt!!
Citera
2017-12-29, 01:26
Medlem
Citat:
Nice med en Shock Wave också Var tvungen att ha mig en trots att jag sagt att jag inte ska ha mer Var typ 4 år sedan sist

På tal om shockwave berättade en säljare för mig att de som finns kvar på lager kommer säljas slut för att sedan försvinna från den svenska marknaden.
Hoppas det inte stämmer...
Citera
2017-12-29, 01:27
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ja, dom där compoundsen är ju flera tårtor. Kan hända att den inte brann över eller nåt.

Nu har man fått upp filmen på 10x Shark: https://www.youtube.com/watch?v=-2EjeO2_v_o

Brutalt!!
Tror också det vart något fel med seriekopplet.Det är ju ändå Panda fyrverkerier"Hansson"som tar in dem till Sverige.Inget skit märke precis och skulle det vara fel på många av dem så förlorar ju dem på det.Men fan nu gör du mig lite nervös Har man dragit nitlotten i år igen..hahaha
Citera
2017-12-29, 01:46
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Tror också det vart något fel med seriekopplet.Det är ju ändå Panda fyrverkerier"Hansson"som tar in dem till Sverige.Inget skit märke precis och skulle det vara fel på många av dem så förlorar ju dem på det.Men fan nu gör du mig lite nervös Har man dragit nitlotten i år igen..hahaha

Nädå, Panda är bra

Haha, hoppas tvärtom. Lite mer tempo än den på provskjutningen så är den nog helt perfekt. Men den kändes utdragen på många ställen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in