2017-12-28, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PettaX
500 negativa kommentarer på reklambladet

Ha ha, såg det nu. Tänk på djuren och naturen verkar va det stående temat. Att det finns typ 1 miljon andra saker som har värre inverkan på naturen verkar inte spela nån som helst roll.
Citera
2017-12-28, 20:38
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 50bomb
Helvet va stor den är yes box! Kolla på lilla söta shockwave ovanför 😀
Ja den är stor och tung måste vara 2 för att få ut den på Nyår
Senast redigerad av Raskaoverisen 2017-12-28 kl. 21:07.
Citera
2017-12-28, 21:02
Medlem
Det var helvete vad hundfolket har gått loss på Facebook haha!
Nästan komiskt det hela, är dom verkligen så dumma riktigt att dom inte inser att det är deras eget ansvar att se till att skott-träna sina hundar? Hoppas verkligen inte ÖoB tar till sig av dessa dumheter.
Citera
2017-12-28, 21:17
Medlem
sebno1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schabrak
Nästan komiskt det hela, är dom verkligen så dumma riktigt att dom inte inser att det är deras eget ansvar att se till att skott-träna sina hundar? Hoppas verkligen inte ÖoB tar till sig av dessa dumheter.

Ja herregud vilket jävla dårar, hade det varit på flashback så hade man ju trott att det var troll men detta är verklighetens Sverige... dessa har ju rösträtt också!

Ingen som vet hur Viking Fireworks tårtor är? Ser ju bra ut på youtube och hörde av mig till dom och lyckades få lite rabatt ifall jag svängde förbi så tänkte testa dom i år. Jag som skulle vara utan i år men tänk vad hundägare kan få en på andra tankar!
Citera
2017-12-28, 21:27
Medlem
Någon som har video på be happy? Har tydligen fått bäst i test av GP. Väger mellan aventador och be happy.

Tack på förhand.
Citera
2017-12-28, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebno1
Ja herregud vilket jävla dårar, hade det varit på flashback så hade man ju trott att det var troll men detta är verklighetens Sverige... dessa har ju rösträtt också!

Ingen som vet hur Viking Fireworks tårtor är? Ser ju bra ut på youtube och hörde av mig till dom och lyckades få lite rabatt ifall jag svängde förbi så tänkte testa dom i år. Jag som skulle vara utan i år men tänk vad hundägare kan få en på andra tankar!
Har personligen inte haft något från Viking men har i stort sett bara läst bra kommentarer om dem.
Citera
2017-12-28, 21:49
Medlem
Bazecoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schabrak

Gör dem varje år . Om en vecka handlar dem skithuspapper på öob föratt någon av dem glömde köpa det eftersom dem valde systembolaget först. Fyrverkerier förstör ju naturen mer än alla bilutsläpp såklart.
Citera
2017-12-28, 22:07
Medlem
roels avatar
Tomtebloss
Citera
2017-12-28, 22:27
Medlem
NoelFBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Pondus kanske?

Haha, nån gång kanske jag letar fram alla jag har

Glömde ju nästan att jag förbeställt från Linders så hämtade ut 2X Airwalk och lite annat.

Har även varit på Svea och Harald Nyborg och små shoppat lite samlings bild kommer när jag besökt 4verkeri
Citera
2017-12-28, 22:28
Medlem
Då har man inhandlat det sista (förhoppningsvis för plånbokens skull )
Här kommer årets lista:

1st Ultimate explosive
2st High explosive
2st Thunder explosive
1st Big bang brocade
2st Big one
5st Shockwave
1st Fire Action
1st Infinity
1st Tropic
1st Darling
1st Wonderland
1st Tweak
Samt en Super finale!
Sen har jag en 120skotts saluttårta
Jag ska försöka få fram en bild så fort jag kan
Citera
2017-12-28, 22:32
Medlem
PettaXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av globang
Då har man inhandlat det sista (förhoppningsvis för plånbokens skull )
Här kommer årets lista:

1st Ultimate explosive
2st High explosive
2st Thunder explosive
1st Big bang brocade
2st Big one
5st Shockwave
1st Fire Action
1st Infinity
1st Tropic
1st Darling
1st Wonderland
1st Tweak
Samt en Super finale!
Sen har jag en 120skotts saluttårta
Jag ska försöka få fram en bild så fort jag kan
Härligt kommer bli ett bra nyår här
Citera
2017-12-28, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebno1

Har köpt deras paket grand selection 2 år irad nu, tycker de är bra. Bra pris är det ju också
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in