2017-12-28, 16:25
  #14497
Medlem
Legionariis avatar
Då tror jag allt är färdigt för iår Massor av lösa 2" och 3" som inte syns på bilden kommer nog med också. Samt en 10m Special Traca.

https://i.imgur.com/PuTLn0y.jpg
Citera
2017-12-28, 17:00
  #14498
Medlem
Har någon nån erfarenhet av Spyro från festival?
__________________
Senast redigerad av DJeldush 2017-12-28 kl. 17:10. Anledning: felstav
Citera
2017-12-28, 18:21
  #14499
Medlem
sebno1s avatar
Någon som vet hur Viking Fireworks tårtor är?

Tänkte annars vad som är "most bang for the buck" i år när det gäller tårtor och raketer? Några stalltips? Tänkte skippa raketerna i år men såg att "kattfolket" började flytta fram positionerna så tänkte stödköpa i år!

Så helst är det ju på ÖoB jag vill handla då dom har varit utsatt för mest glåpord av folk man hoppas får spetälska, hur tror ni Explosive box är?
__________________
Senast redigerad av sebno1 2017-12-28 kl. 18:25.
Citera
2017-12-28, 18:47
  #14500
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebno1
Någon som vet hur Viking Fireworks tårtor är?

Tänkte annars vad som är "most bang for the buck" i år när det gäller tårtor och raketer? Några stalltips? Tänkte skippa raketerna i år men såg att "kattfolket" började flytta fram positionerna så tänkte stödköpa i år!

Så helst är det ju på ÖoB jag vill handla då dom har varit utsatt för mest glåpord av folk man hoppas får spetälska, hur tror ni Explosive box är?
Explosive box är väl även hypnotize?
Citera
2017-12-28, 19:11
  #14501
Medlem
Vilka har dom billigaste fyrverkerierna?
Citera
2017-12-28, 19:33
  #14502
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PettaX
Dom går all-in på FB, tror att ÖoB tar åt sig en hel del detta år, då dom är typ dom enda "stora" kvar som säljer

Tycker inte det är så farligt hittills, 25 negativa inlägg räknar jag till på öob:s fb-sida (räknar bort dom som gjort flera inlägg.)

Med tanke på att det bor 10 miljoner människor i sverige är det inte jättemycket
Citera
2017-12-28, 19:40
  #14503
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kampfwurst
Vilka har dom billigaste fyrverkerierna?

Bonnen.
Citera
2017-12-28, 19:49
  #14504
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mffaren1994
Bonnen.

Hur billig är du då?
Citera
2017-12-28, 19:52
  #14505
Medlem
Då var årets inköp avklarat. Gick miste om mina 10st F-16 som jag betalat för och fick bara hämta ut en till det rabatterade priset men jag lyckades komma över två stycken icke-CE pjäser som plåster på såren.

Det visade sig även att MC-shopen i Sollentuna säljer GFF och däribland Super Finale, hade jag vetat detta tidigare hade jag gjort om listan men den får bli till nästa nyår helt enkelt.

Bild: https://i.imgur.com/eBqQGLa.jpg
Citera
2017-12-28, 19:58
  #14506
Medlem
PettaXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 50bomb
Tycker inte det är så farligt hittills, 25 negativa inlägg räknar jag till på öob:s fb-sida (räknar bort dom som gjort flera inlägg.)

Med tanke på att det bor 10 miljoner människor i sverige är det inte jättemycket
500 negativa kommentarer på reklambladet
Citera
2017-12-28, 20:05
  #14507
Medlem
Raskaoverisens avatar
Stod mellan Majestic och Yes Box
https://imgur.com/a/FdkfB
Citera
2017-12-28, 20:17
  #14508
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Stod mellan Majestic och Yes Box
https://imgur.com/a/FdkfB

Helvet va stor den är yes box! Kolla på lilla söta shockwave ovanför 😀
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in