Citat:
Ursprungligen postat av
PettaX
Dom går all-in på FB, tror att ÖoB tar åt sig en hel del detta år, då dom är typ dom enda "stora" kvar som säljer
Tycker inte det är så farligt hittills, 25 negativa inlägg räknar jag till på öob:s fb-sida (räknar bort dom som gjort flera inlägg.)
Med tanke på att det bor 10 miljoner människor i sverige är det inte jättemycket