Då var årets inköp klart för mig. Det blev:
3x King Of Thunder (Hanssons)
3x Airbomb (Festival)
1x Big Bang (Svea)
1x 35 Monster (Svea)
1x Victory 14 (Hamargrens)
1x Night Suprise (Hanssons)
1x Night Finale (Hanssons)
1x Valhall (Svea)
Totalt: 2356kr
Sedan så hade jag lite airbombs, tjutraketer, raketer och cracklingballs liggandes från tidigare år.

Ska verkligen bli kul att se om det är bra drag i raketerna i Victory 14, har sneglat på dem i bra många år.
Bilder:
https://imgur.com/tCYroQy
https://imgur.com/wSdvbyb
För den som är intresserad av krutvikt:
35 Monster (Svea): 36g/st
Blast Man (Victory 14, Hammargrens): 21g/st?
Mega star (Victory 14, Hammargrens): 21g/st
Mega Twin (Victory 14, Hammargrens): 36g/st
Mega Nova (Victory 14, Hammargrens): 42g/st
Night Suprise (Hanssons): 397.6g
Night Finale (Hanssons): 693.2g