2017-12-26, 22:42
Medlem
JohnnyRottweilers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av host.
Lämnade salivprov hos privat psykistrin nyss. Tog xanor i måndags o bara blygsamma 1mg så antar att jag kommer vara ren på det men sa ändå att jag tagit xanor pga andra skäl. Men hursom skulle testet skickas till tyskland, någon som vet varför man skickar iväg det så långt? Någon som kanske tillochmed vet vad det är för märke på testet? Eftersom det går på någon form av analys är jag lite orolig att lyrica/kratom ska synas, behöver jag vara orolig?
http://www.prodiagnostics.se/laboratorieanalyser/salivanalyser/
Citera
2017-12-26, 23:18
Medlem
Semenomore2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damacy
Ska på jobbintervju där drogtest kommer att vara en del, är på ett större svenskt statligt företag.

Finns en risk att jag kommer misslyckas då jag konsumerar cannabis.

Kan jag räkna med några andra påföljder än att jag inte får jobbet? Tänker att de anger mig till polisen eller likande. Men de har de kanske inte rätt att göra?
Det är inte olagligt att ha cannabis eller någon annan drog i blodet så polisen lär dom inte kontakta, kanske t.o.m. Så att det fastnar under sjukvårdens sekretess.

Eftersom du inte har något att förlora så skulle jag råda dig att fuska så mycket det behövs, om du vill ha jobbet.
Citera
2017-12-26, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyRottweiler
http://www.prodiagnostics.se/laboratorieanalyser/salivanalyser/

Helvete. Va ett sånt prov o då spåras alltså lyrica...
Citera
2017-12-27, 08:39
Medlem
ariananicole99s avatar
Syns codine/kodine på pissprov?
Citera
2017-12-27, 19:21
Medlem
Hej

Tänkte beställa urinprov för cannabis för att se när man börjar bli ren, men osäker på vilket test jag ska beställa.

Söker inget exakt svar men förtydligande, om man visar negativ på 50ng/ml, är man "nära" att vara ren på 25ng/ml test då med eller man kan trots det vara positiv på 25ng/ml testen en lång tid efter?

Har sökt men inte hittat bra svar. De flesta som säljs är 50ng/ml men har förstått det som att labb testar/mäter 25ng/ml istället.
Citera
2017-12-28, 09:54
Medlem
Hej!
Jag skall, inför en anställning, gå och lämna drogtest på Avonova (företagshälsa).

Någon med erfarenhet om de använder sig utav ett vanligt sticktest, eller om deras prover skickas på analys?

Om deras prover skickas på analys, är då blod- eller urinprov att föredra?

Rökt ungefär 0,3G varannan dag det senaste halvåret. Är väldigt lång och smal, så har ju den fördelen. Rökte min sista gång den 20/12, och testet är den 10/1.
Citera
2017-12-28, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ariananicole99
Syns codine/kodine på pissprov?

Om du menar opiaten kodein, så ja det syns väll i 2-5 dagar ungefär.
Citera
2017-12-29, 01:58
Medlem
har letat men hittar inget svar, nån som vet om 3-pvp ger utslag på sticka/analys?
Citera
2017-12-29, 02:00
Medlem
sen undrar jag även, Är det någon här som faktiskt har blivit ombedd att lämna hårprov?
Citera
2017-12-29, 03:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reaggaeprofil
Hej

Tänkte beställa urinprov för cannabis för att se när man börjar bli ren, men osäker på vilket test jag ska beställa.

Söker inget exakt svar men förtydligande, om man visar negativ på 50ng/ml, är man "nära" att vara ren på 25ng/ml test då med eller man kan trots det vara positiv på 25ng/ml testen en lång tid efter?

Har sökt men inte hittat bra svar. De flesta som säljs är 50ng/ml men har förstått det som att labb testar/mäter 25ng/ml istället.

Det tar någon dag eller två bara. Så är du under 50 är du nära 25. Inte egen erfarenhet men läst det på flera ställen förut när jag brukade läsa i d en här tråden.
Citera
2017-12-29, 13:57
Medlem
Jag ska lämna salivtest den 3 Jan. Om 5 dagar. Jag tänkte ta Ritalin idag. Vilket innebär att jag har 4 dygn på mig att bli ren.

Ska använda 8*30mg.
Citera
2017-12-29, 20:50
Medlem
Om polisen tar in en på piss, kollar de efter concerta (metylfenidat)?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in