Flashback bygger pepparkakshus!
2017-08-06, 07:42
Medlem
Spud-boys avatar
Hur stor risk är det att imovane syns på pissprov, om man lämnar testet på rättpsyk?
Citera
2017-08-06, 21:36
Medlem
elesdis avatar
Verkar inte vara någon som vet om palexia ger utslag på någon UP-sticka? Det är väl någon slags ny opioid.
Citera
2017-08-07, 20:37
Medlem
ahwlhs avatar
Någon som vet hur länge 4-AcO-MET sitter i urinet?
Citera
2017-08-08, 16:53
Medlem
Detta har säkert besvarats tidigare i denna tråd. Men nya designen på flashbacks mobil-sida har gjort det omöjligt (iaf för mig) att söka i en separat tråd.

Därför ställer jag frågan:
Fungerar aktivt kol-tabletter att ta för att bli ren inför en urin-prov? Min kran gav mig sådana tabletter och påstod att det skulle fungera. Han sa att jag skulle ta 1 tablett per 10kg kroppsvikt 24h innan testet.
Citera
2017-08-08, 17:51
Medlem
Innehåller alla multistickor test för MDMA?

Jag äter elvanse så positivt på amfetamin är ok men hur blir det med mdmat ?

Har tänkt pressa i mig ett par E vid tillfälle.
Citera
2017-08-08, 19:15
Medlem
Spud-boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tatcher
Detta har säkert besvarats tidigare i denna tråd. Men nya designen på flashbacks mobil-sida har gjort det omöjligt (iaf för mig) att söka i en separat tråd.

Därför ställer jag frågan:
Fungerar aktivt kol-tabletter att ta för att bli ren inför en urin-prov? Min kran gav mig sådana tabletter och påstod att det skulle fungera. Han sa att jag skulle ta 1 tablett per 10kg kroppsvikt 24h innan testet.

Hm.. Detta kanske bara är min uppfattning - men OM det skulle funka, så vore det väll ett hur allmänt-välskänt faktum som helst, eller?
Citera
2017-08-08, 22:34
Medlem
RapLifes avatar
Jag skulle behöva vara positiv på Oxynorm men vill slösa så liten mängd som möjligt. Vad är den mista mängd man kan ta som ändå ger utslag på sticka respektive analys? Och vid analys, går det att säga att jag tog det något dygn tidigare så det ser ut som att man istället för en liten mängd några timmar innan, har tagit en normal mängd något dygn innan?
Citera
2017-08-09, 02:40
Hej, tog amfetamin fredagmorron den 4e. Ska och lämna pissprov som ska analyseras måndag nästa vecka, Kan jag vara lugn? Det är inte multisticka alltså analysprovanalysprov av piss. Mvh tack på förhand
Citera
2017-08-09, 14:36
Medlem
Hej jag fick tag i en karta flunitrazepam igår och har tagit en 1mg idag. Jag går på LARO och lämnar up en gång i veckan. Tror ni jag kommer att vara ren när jag lämnar up ska lämna up på onsdag nästa vecka. Tack för svar
Citera
2017-08-09, 15:09
Medlem
-spitzlix-s avatar
Drog i mig ALD-52+ETH-LAD igår och ska lämna piss på Fredag ( Analys ). Kommer det synas?
Citera
2017-08-09, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ct778
Hej jag fick tag i en karta flunitrazepam igår och har tagit en 1mg idag. Jag går på LARO och lämnar up en gång i veckan. Tror ni jag kommer att vara ren när jag lämnar up ska lämna up på onsdag nästa vecka. Tack för svar

Saxat från: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/m/pubmed/11005178/

Citat:
The hypnotic benzodiazepine flunitrazepam (Rohypnol) has been identified as the drug of choice for the purposes of "drugging" unsuspecting victims and raping them while they are under the influence of this substance. The objective of this paper was to study elimination of flunitrazepam and 7-aminoflunitrazepam in urine collected from ten healthy volunteers who received a single 2 mg oral dose of Rohypnol, to determine how long after drug administration 7-aminoflunitrazepam can be detected. A highly sensitive NCI-GC-MS method for the simultaneous quantitation of flunitrazepam (LOQ 100 pg/mL) and 7-aminoflunitrazepam (LOQ 10 pg/mL) in urine was developed. All samples were screened for benzodiazepines using optimized micro-plate enzyme immunoassay. The highest concentrations of 7-aminoflunitrazepam (70-518 ng/mL) and flunitrazepam (0.7-2.8 ng/mL) in urine were observed 6 h after drug administration in nine subjects and after 24 h in one subject. In six subjects 7-aminoflunitrazepam was detected up to 14 days after flunitrazepam administration, in one subject up to 21 days and in three subjects up to 28 days. In urine samples collected from six volunteers, flunitrazepam was detected three days after Rohypnol intake, in three subjects 24 h, and in one subject 5 days later. Benzodiazepine micro-plate enzyme immunoassay kit allowed the detection of flunitrazepam and metabolities 5 to 21 days after drug administration.
Citera
2017-08-11, 08:28
Medlem
ahwlhs avatar
Syns 4 ho met på nån av stickorna som finns idag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in