Citat:
Ursprungligen postat av
BlackMetal
Film 16: Vecka 51. Genre - Christmas
Filmen jag valt: A Christmas Story (1983)
Betyg: 1/5
Kommentar på filmen: Oj vad jag ogillade varenda sekund. Klickade inte alls med humorn på något plan. Orkar därför inte bemöda mig med ett längre omdöme.
Citat:
Ursprungligen postat av
Captinhero
Film 16: Vecka 51. Genre - Christmas
A Christmas Story (1983) .
Valde också a christmas story. Fick lite av samma känsla. Vette fan varför denna är så omtalad och ses som en av de bästa julfilmerna någonsin. Kanske en film man måste ha sett som barn. Men är om en pojke som vill ha ett leksaksgevär i julklapp. Han försöker övertyga sina föräldrar på olika sätt. Varken underhållande charmig eller sevärd. Lite kreativ tidsvis men inte mkt mer än så.
1.5/5