Citat:
Ursprungligen postat av
xyklopf
"This micropatch will seriously trash your mods." Är så jävla trött på att varje liten nysning de gör på WG sätter alla moddare i arbete. Det kan inte ha någon som helst funktion mer än att de gör seriösa moddare (och användare) irriterade.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ace Ventura
Har bestämt för mig att det inte spelar någon roll om du blandar. Själv lyckades jag få ihop allt på samma tema faktiskt (Modern) men jag tror inte att det ger något extra som sagt. 25% extra credits överlag är dock alltid najs, så det är värt att bry sig lite iaf.
Men nu jäklar!? Fick till ett kinesisk V pynt som jag slängde upp i granen bara på skoj. Då fick jag helt plötsligt typ 40%(!) extra krediter på kinesiska (och typ svenska?) vagnar. Medan för US-vagnarna m.fl. har jag kvar 25%? Det kanske är värt att skaffa (och pynta med) V från alla stilar ändå?
Citat:
Ursprungligen postat av
frange
Mja jag hade stora problem med den iallafall - eller snarare en sådan upprepad vrede över just det gång på gång. Har dock 160k intjänat med den så "bara" 80k kvar till Kranvagn. Funderade nu i dagarna faktiskt på att göra ett försök med den igen, sist så körde jag ju den verkligen in i väggen i ett enda svep när jag mosade mig igenom de svenska träden oavbrutet,
Kanske skall göra ett nytt försök snart igen innan crewen får reumatism av att sitta i den i garaget och ruttna bort - för att se om det går bättre den här gången
Ha ha! Tja, du vet hur det är. En ren smaksak. Vissa vagnar funkar bra, andra inte. Oavsett om de självutnämnda experterna tycker de är bra eller dåliga. Själv drog jag in ett gäng premiumdagar på alla mina svenska vagnar (S1, VP, Emil II och Strv 103B i tier VIII-X) i March of the Nations nyss. Vet inte varför men de funkar så skönt bra för mig. Både HT och TD. Inte för att jag gråter för det. Tvärt om. Att ladda upp med kaffe och bullar är betydligt trevligare än att trycka ryssfemmor och dricka diesel i en illaluktande Obj 268. (Vilket jag kan säga med gott samvete för med ryssjävlarna drog jag inte in
en enda premiumdag).
Citat:
Ursprungligen postat av
xyklopf
Ser verkligen fram mot dem! Ser grymt schysst ut!
Vet att jag gnällde lite på Obj 416 tidigare men jag har totalt ändrat åsikt om den linjen. Vet inte vad som hände men helt plötsligt hittade jag rätt i spelstilen och det blev så jäkla kul att lira vagnar med tornet bak. Så kul att jag t o m shoppade Guarden när jag gick vidare till Obj 430 II. Så det ska bli riktigt skoj att se hur det funkar med en heavy. Enda liknande jag kan komma på på rak arm är VK45B men den är ju ändå konstruerad på ett annat sätt i övrigt.