Citat:
Ursprungligen postat av
Ace Ventura
Nope. Emil II och jag är riiiiktigt goda vänner.

Så bra så jag har inte bemödat mig med att köpa Kranvagnen ännu.
Mja jag hade stora problem med den iallafall - eller snarare en sådan upprepad vrede över just det gång på gång. Har dock 160k intjänat med den så "bara" 80k kvar till Kranvagn. Funderade nu i dagarna faktiskt på att göra ett försök med den igen, sist så körde jag ju den verkligen in i väggen i ett enda svep när jag mosade mig igenom de svenska träden oavbrutet,
Kanske skall göra ett nytt försök snart igen innan crewen får reumatism av att sitta i den i garaget och ruttna bort - för att se om det går bättre den här gången
Citat:
Ursprungligen postat av
Ace Ventura
Däremot undrar jag om de inte smygnerfat Skorpionen? Den var enastående elak tidigare, nu studsar allt på alla. Bouncade bl a en Hellcat(!?) häromdagen. Förvisso snett från sidan och på långt avstånd men ändå. Det kändes inte riktigt ok faktiskt.
Jag tycker det med. Har också bouncat en hel del riktigt konstiga, RHM kan tydligen bounca på 300ish meter, Hellcat har jag nog fan också bouncat på, även VK.30.01p och liknande VI-vagnar. Till och med en djävla Amx 12t lyckades jag bounca på inte allt för stort avstånd häromdagen! Och det går tamejfan inte, den har ju verkligen inget armor alls!
Men samma sak med träffsäkerheten, börjar missa allt mer och mer - på större avstånd kan det ibland gå åt flera skott att ens träffa en E75 eller E100 som står helt öppet med sidan mot en. Och då börjar det bli löjligt.
Sen underlättar det ju inte att man i princip
aldrig får spela lågtiermatcher med Skorpionen, jag var helt ärligt osäker på om man ens fick göra det häromveckan, kunde knappt minnas en endaste match på flera veckor - tvärt om nästan bara XI och X-matcher, och någon enstaka enbart VIII. Det har ju också sabbat mycket för den, att man bara får än värre motståndare varenda match...