Citat:
Ursprungligen postat av
frantik
Bara jag som tycker nivån var högre med Albin Olsson som programledare?
Martin kan vara lite väl douchig ibland och ha rätt platta ämnen att prata om. Eller barnsliga nyheter typ.
Med Albin var det ju bara prat om allmänna grejer som kom på tal. Var väl knappt en artikel som kom upp. Eller ett klipp för den delen.
Samtidigt kan man väl försvara Martin med att han gör det här varje dag, har andra bollar i luften och ska jämt vara programledaren.
Brenning var också bra igår den första timmen. Det var typ trevligt.
Och vad var grejen med Martin och det där fanet på uppesittarkvällen? Jag hörde inte sändning. Men det lät lite som att Martin betedde sig som en kuk.
Hade Martin rätten på sin sida eller var han bara en douche?
Och egentligen. Fan vad otrevligt av Martin att typ pissa på sina patreons med att komma sent eller börja sända sent. Det är så osnyggt gjort. Snubben som klagade på Ellen förut, eller för den delen klassikern med Nisse.
Dessutom sades ju det i förra veckan att dom ibland är i tid. Men startar inte sändningen för att dom glömmer bort det eller något sånt.
Det är jättemånga människor som jobbar och kommer i tid som börjar klockan åtta.
Så svårt ska det inte behöva vara liksom.
Jag stör mig egentligen inte på det då jag inte lyssnar live. Men rent principiellt hade jag som patreon sagt upp mitt bidrag ganska snart.
Kanske prova ett nytt upplägg med Albin Olsson (eller varför inte Brenning?)
som fast programledare varannan dag/vecka? Tror det skulle bli bättre då. För alla.
De flesta lyssnar väl på podden i efterhand. Har inte hört att så många klagar på att de börjar sent (har dock inte hela örat mot Patreon-betongen. Mitt Patreon-bidrag står inte och faller med om de börjar 8:00 eller 8:08. Något som jag börjar störa mig på är att han nonchalerar de utlovande extraavsnitten för Patreons.. Jag gillar dock idén med att ha fler programledare, Martin är lite för trött ibland. Kanske kommer det när Martin lärt sig sin studio..
Martin eventuella douchighet mot fanet på uppsittarkvällen var högst berättigat. Han frågade väl mest vem han var efter att fanet hoppat in och sluddrat något opåkallat i sändningen. Det är ju faktiskt rätt märkligt att krasha en julfest, lämna ett paket och sen stå och glo i trettio minuter. Lite feeling måste man ju ha...