2017-12-12, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anbers
Skulle inte du "lägga ner" efter förra kommentaren förresten? Eller var det bara något du sa för att få sista ordet i diskussionen?

Har svårt för att lämna dumheter okommenterade, men detta är mitt sista inlägg i frågan.
Citera
2017-12-12, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Kan känna att uppskattningen av nivån awesomeness kopplad till specifikt kringlans närvaro är kraftigt överdriven. Han är rätt tråkig nuförtiden. Men pga kringlangate romantiseras han som nån sorts helig graal.

Håller med, verkar ha någon form av postgraviditetsdepression..

Skämt åsido, säkert var han bara inte bekväm i studion och med AMK.
Citera
2017-12-13, 17:13
Medlem
Anberss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lallaren44
Har svårt för att lämna dumheter okommenterade, men detta är mitt sista inlägg i frågan.
Säg inte att du inte ska kommentera dem då. Hur mår du egentligen?
Citera
2017-12-18, 11:20
Medlem
Är det juluppehåll denna vecka eller?
Citera
2017-12-19, 10:51
Medlem
frantiks avatar
Bara jag som tycker nivån var högre med Albin Olsson som programledare?
Martin kan vara lite väl douchig ibland och ha rätt platta ämnen att prata om. Eller barnsliga nyheter typ.

Med Albin var det ju bara prat om allmänna grejer som kom på tal. Var väl knappt en artikel som kom upp. Eller ett klipp för den delen.

Samtidigt kan man väl försvara Martin med att han gör det här varje dag, har andra bollar i luften och ska jämt vara programledaren.

Brenning var också bra igår den första timmen. Det var typ trevligt.

Och vad var grejen med Martin och det där fanet på uppesittarkvällen? Jag hörde inte sändning. Men det lät lite som att Martin betedde sig som en kuk.
Hade Martin rätten på sin sida eller var han bara en douche?

Och egentligen. Fan vad otrevligt av Martin att typ pissa på sina patreons med att komma sent eller börja sända sent. Det är så osnyggt gjort. Snubben som klagade på Ellen förut, eller för den delen klassikern med Nisse.
Dessutom sades ju det i förra veckan att dom ibland är i tid. Men startar inte sändningen för att dom glömmer bort det eller något sånt.
Det är jättemånga människor som jobbar och kommer i tid som börjar klockan åtta.
Så svårt ska det inte behöva vara liksom.

Jag stör mig egentligen inte på det då jag inte lyssnar live. Men rent principiellt hade jag som patreon sagt upp mitt bidrag ganska snart.

Kanske prova ett nytt upplägg med Albin Olsson (eller varför inte Brenning?)
som fast programledare varannan dag/vecka? Tror det skulle bli bättre då. För alla.
Citera
2017-12-19, 10:52
Medlem
frantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av workinman
Är det juluppehåll denna vecka eller?
Nej. Dom kör till torsdag.
Citera
2017-12-19, 12:26
Medlem
camejos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frantik
som fast programledare varannan dag/vecka? Tror det skulle bli bättre då. För alla.

Då måste han betala lön åt Albin/Brenning och han går ju redan back varje månad ().
Citera
2017-12-19, 20:27
Medlem
yooiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frantik
Bara jag som tycker nivån var högre med Albin Olsson som programledare?
Martin kan vara lite väl douchig ibland och ha rätt platta ämnen att prata om. Eller barnsliga nyheter typ.

Med Albin var det ju bara prat om allmänna grejer som kom på tal. Var väl knappt en artikel som kom upp. Eller ett klipp för den delen.

Samtidigt kan man väl försvara Martin med att han gör det här varje dag, har andra bollar i luften och ska jämt vara programledaren.

Brenning var också bra igår den första timmen. Det var typ trevligt.

Och vad var grejen med Martin och det där fanet på uppesittarkvällen? Jag hörde inte sändning. Men det lät lite som att Martin betedde sig som en kuk.
Hade Martin rätten på sin sida eller var han bara en douche?

Och egentligen. Fan vad otrevligt av Martin att typ pissa på sina patreons med att komma sent eller börja sända sent. Det är så osnyggt gjort. Snubben som klagade på Ellen förut, eller för den delen klassikern med Nisse.
Dessutom sades ju det i förra veckan att dom ibland är i tid. Men startar inte sändningen för att dom glömmer bort det eller något sånt.
Det är jättemånga människor som jobbar och kommer i tid som börjar klockan åtta.
Så svårt ska det inte behöva vara liksom.

Jag stör mig egentligen inte på det då jag inte lyssnar live. Men rent principiellt hade jag som patreon sagt upp mitt bidrag ganska snart.

De flesta lyssnar väl på podden i efterhand. Har inte hört att så många klagar på att de börjar sent (har dock inte hela örat mot Patreon-betongen. Mitt Patreon-bidrag står inte och faller med om de börjar 8:00 eller 8:08. Något som jag börjar störa mig på är att han nonchalerar de utlovande extraavsnitten för Patreons.. Jag gillar dock idén med att ha fler programledare, Martin är lite för trött ibland. Kanske kommer det när Martin lärt sig sin studio..

Martin eventuella douchighet mot fanet på uppsittarkvällen var högst berättigat. Han frågade väl mest vem han var efter att fanet hoppat in och sluddrat något opåkallat i sändningen. Det är ju faktiskt rätt märkligt att krasha en julfest, lämna ett paket och sen stå och glo i trettio minuter. Lite feeling måste man ju ha...
Citera
2017-12-19, 21:14
Medlem
Anberss avatar
Brukar lyssna live ibland, tycker inte det spelar så stor roll om de börjar 8.00 eller kvart över, däremot får gärna Robin och den andra ljudkillen sluta med att enbart spela låtar av en artist innan själva programmet börjar, bara irriterande. Dessutom blir det nästan olyssningsbart när det är någon artist man inte gillar. Känns som att vissa människor går igång på det, samma sorts personer som också är väldigt högljudda med vad de tycker om saker och ting, och att det kanske är därför ljudkillarna tror att det är ett lyckat koncept.
Citera
2018-01-16, 12:30
Medlem
swimp78s avatar
Var det något live idag? Avsnittet har inte släppts än.

Btw vad extremt frånvarande soneby var igår. Satt helt tyst stora delar av avsnittet. Nästan oförskämt mot gästerna att bjuda in dem, dra in pengar på deras medverkan och själv bara ”sitta av tiden”.
Citera
2018-01-16, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Var det något live idag? Avsnittet har inte släppts än.

Btw vad extremt frånvarande soneby var igår. Satt helt tyst stora delar av avsnittet. Nästan oförskämt mot gästerna att bjuda in dem, dra in pengar på deras medverkan och själv bara ”sitta av tiden”.

Skönt att inte höra Martin avbryta alla och gorma om något som skrivits i chatten..
Citera
2018-01-17, 18:13
Medlem
Hur är skvallret med Branne? Tänkte på det igår att Branne bara blev tyst när de retade honom om hans jobb osv. Bahnhof nämndes endast en gång och han sa då att det var lugnt att det nämndes men uppenbarligen inte. För att vara stor arg serb så surnade han till som en riktig svennebrud. Känslan när man lyssnade på det var att han blev lack för att de kallade honom telefonförsäljare, vilket var såklart roligt.

Sjukt töntigt och speciellt om man tänker hur han hetsar andra, ta Brenning t.ex.

Men Bahnhof nämndes bara en gång och det har nämnts innan också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in