Citat:
Ursprungligen postat av
xyklopf
Pz.Kpfw B2 740 är Op som bara den. Möter max tier IV vagnar och har brutalt pansar. Dock är kanonen av den sorten att man måste skjuta goldammo jämt. Köpte min via ett bundle tidigare i år med 1 månads premium.
Om bonusarna med dekorationerna :
https://thedailybounce.net/2017/12/13/holiday-ops-2018-hangar-decorations-and-details/
22 dec. startar alla missions för att skaffa dekorationers boxar om igen.
Står det stilla nu så man inte kan få fler dekorationer förräns 22e, eller vadå?
Btw jag har inte tagit julgrejen så seriöst och ansträngt mig för de uppdragen, utan bara spelat på som vanligt och pyntat på när det ramlat in. Är på nivå VIII nu, var först igår för att komma upp till den och få tredje tjejcrewen - gick från Elc bis med 2crew till Amx 12t (3crew) igår, började ju på franska LT för ett par dagar sen så lagt fruntimrena på det trädet.
Men Type 59 har börjat dyka upp allt oftare nu, så det är väl fler som fiskat in den. Är det när man klarat till pyntnivå X, eller kan man få den som slump i lådorna?
Vad är det btw som gör den så OP? Har sett många klaga över det - men jag har ingen koll på den sen tidigare.
Och, angående pyntet. Får man extra bonus om de är samma... ja, sovjetisk/traditionell/kinesisk osv? Det har jag heller inte brytt mig om utan enbart gått efter tier på pyntet... Kanske man blir tvungen att tänka om lite halvt för sent?