Citat:
Ursprungligen postat av
Arne.Anka
Amx40 är ju grym

63.4% wr över 41 matcher, faktiskt köpt tillbaka den en gång just för att bevisa att den är bättre än sitt rykte.
Citat:
Ursprungligen postat av
270215
Jo jag höll på att bli tokig på den där ankan men den hade sina stunder när man fick till vinklar och vrår så det studsade en massa, sen bara derpa dem i plytet och hoppas på nån liten pen då o då. =)
men på tal om franska vagnar så stämmer din beskrivning bättre på min upplevelse av G1R fan vilken skitvagn av monumentalformat den är, slutade med att jag halvvägs använde free xp för att bli av med det bara.
Mja visst, hade
vissa matcher när det faktiskt gick att briljera med den - vissa IV och de flesta III bouncar man ju - problemet var ju att så fort man inte möter papperstanks i V eller VI så är det ju totalt kört, pennar ju knappt ens med premiumbulor.
Och när man möter typ KV-2, SU-100, O-i Exp eller O-i som oneshottar en med en halv träff, så blir det ju bara löjligt. Dels för att det varken går att penna dem - men dels för att de är snabbare och kan jaga en... Tog tid och det tog 2:30 min att komma upp till slottet på Himmelsdorf när man började på de vanliga stället med cappen i mitten i söder - med tracks och motor fixade. Då blir det nästan löjligt.
Sen 110dmg (eller vad det var) per 6-7 sekunder... och 300hp. Återigen, möter du en V eller VI så är du rökt. USCH!! Men freeXPade fram Elc'en det sista jag gjorde. Även stock så kändes ju den som att köra Millenium Falcon i jämförelse!
Med tanke på att WG skrotat/möblerat om flera högtiers (Deathstar, Obj 430, amerikanska LT-trädet, T-10 är på gång att bytas) för att de inte passar i träden - så fattar jag inte varför man får börja med extremt långsamma klumpar, till Batchat-trädet? Det om något blir ju skevt?