Citat:
Ursprungligen postat av
526
Nu när det gått ett tag och den värsta vågen kanske lagt sig vore det intressant att veta vad som egentligen har hänt. Inte så att jag vill försvara AT, är mer nyfiken på hur han egentligen är?
Att han visat könet och tafsar är ju klart, men i vilken omfattning och hur är hans person generellt? Om man samlar ett trackrecord på 10-20 år så är det nog lätt att räkna upp upp ett antal grejer. Men hur är han i vanliga livet. Är han taskig mot folk? Våldsam, psykotisk och alltid på folk? Eller är det en serie grejer som är utspridda över en lång period?
Tror faktiskt inte att han är så taskig eller våldsam/psykotisk. Jag tror mest det handlar om att han helt enkelt inte fattar. Han har fått köra sitt race i alla år utan att bli tillsagd på skarpen och tror därmed att det är helt ok.
Däremot tror jag att han har befattat sig med en del olagliga substanser genom åren. Om man har läst (hört?) lite mellan raderna på radion så finns det såna tendenser.
Tror han kan vara rätt taskig i den meningen att han själv tycker att han bara gör det på skämt och räknar med att folk fattar det. Men han saknar förmågan att uppfatta om någon tar illa vid sig (som Läckberg t.ex)
Tror säkert att det han är anklagad för ang. metoo också handlar om det. Han tycker att han bara gör det på skämt, fattar inte att alla inte ser på saken likadant som honom och märker inte om någon tar illa vid sig.
Tycker att det skulle vara lite intressant att veta hur han betedde sig efter att Metoo och drevet kring hans bror briserade.
Han satt ju i alla fall i radion och sade sig ha fått en tankeställare och efter det lugnade han ner sig betydligt i radion också. Det märktes tydligt när han ibland var på väg in i det spåret att han liksom hejdade sig och blev tyst. Om det var för egen maskin eller om han fick något tecken från Gry låter jag vara osagt.