2018-01-11, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anderssonniklas62
Om jag minns rätt så sa Gry att Anders valt att inte förlänga kontraktet. Det var ju inte sanningen. Varför gör sanningen så ont. Varför ska alla ljuga och skydda aset ?

"Du kan själv välja att avsluta kontraktet och bli fd 'anställd' eller så fortlöper det och vi initierar en utredning med möjligt efterföljande utfall"

Han har nog valt att inte förlänga.
Citera
2018-01-11, 09:59
Medlem
Vad håller kommentatorerna på hans Instagram på med? Lever de i skyddad verkstad? Anders postar en bild av hur solen går ner utanför fönstret. De ba:

Citat:
robertpettersson78Fin bild
lyxpinglanWow!!! 👌🏼✨😍
susanteresOj 👌🏻
eleonor53Vackert i storstan
birthe1965Vilken vacker utsikt😘
helena_ehr😊😊
jimmystrigerSmutt morgon 😉
carina.37Fin bild 😊
dromfangarnGod förmiddag! 👋 Ha en fin dag. Tjenaaa
jisses89Ser kallt ut 😱😱
camillalennarthMäster fotograf!
stefangustafsson86🤗🤗🤗Fint kort. Saknar dig på radion. 😨

Det är över halva internet att Anders visar kuken, tafsar, kommer med äckliga kommentarer, sextrakasserar kvinnor och förmodligen ännu värre... Och de här typerna kör på som om metoo aldrig funnits och nojsar loss med sin inbillade nätkompis.

"Tjenaaa!" Det kunde bli ett ironiskt utrop som betyder ungefär: "Här kommer en drängkändis med kuken i handen!" Men pöbeln vill ha kvar sin gamla snuttefilt med tjack-käke.
Citera
2018-01-11, 11:32
Medlem
Skrev ett inlägg om händer i trosan och blev blockad inom en minut.
Citera
2018-01-11, 12:47
Medlem
mikael_svenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fugge77
Skrev ett inlägg om händer i trosan och blev blockad inom en minut.
Det där är ju lite av ett mysterium. Vid fyra tillfällen har jag kommenterat om hans "bravader av snaskig art", varav två har varit kring kl 23, och en av gångerna strax efter fem på morgonen. Samtliga gånger har det raderats inom max fem min.

Fanstyget har någon, vilket rimligtvis förresten troligare är några, som scannar hans sociala medier konstant, 24/7.

Av bilder han postar är det lätt att dra slutsatsen att han pinnar på som vanligt, livet-leker-attityd. Det finns dock inte en chans att han inte är precis sönder och samman inombords efter det som varit. Han har blivit fråntagen allt. Från 100 till 0 på bara några veckor.
När hela ens liv är uppbyggt kring att en ständig tillförsel av pengar i stora mått trillar in, till att gå ner på knappt styrfart. Det i kombination med att i princip både vakna och somna med en ryggdunk från någon, och den egoboost han levt i.
Allt detta bryter ner även den starkaste titanen på nolltid.

Jag är säker på att det slagit slint fullständigt. Han lever i förnekelse, en fasad. Den där demonen inombords, den trycks undan, "Allt är som innan".
Fasaden kommer dock falla, vare sig han vill eller inte.

Det är en omänsklig press att upprätthålla det han nu gör, och fallet kommer bli tungt. Allt han pressat undan kommer på en och samma gång, likt en pansarvagn rakt i bröstkorgen.

Ta fram popcorn, för snart ska vi få se snuskgubben komma tillbaka till verkligheten med en ordentlig duns.
Citera
2018-01-11, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mikael_svensson
Det där är ju lite av ett mysterium. Vid fyra tillfällen har jag kommenterat om hans "bravader av snaskig art", varav två har varit kring kl 23, och en av gångerna strax efter fem på morgonen. Samtliga gånger har det raderats inom max fem min.

Fanstyget har någon, vilket rimligtvis förresten troligare är några, som scannar hans sociala medier konstant, 24/7.

Av bilder han postar är det lätt att dra slutsatsen att han pinnar på som vanligt, livet-leker-attityd. Det finns dock inte en chans att han inte är precis sönder och samman inombords efter det som varit. Han har blivit fråntagen allt. Från 100 till 0 på bara några veckor.
När hela ens liv är uppbyggt kring att en ständig tillförsel av pengar i stora mått trillar in, till att gå ner på knappt styrfart. Det i kombination med att i princip både vakna och somna med en ryggdunk från någon, och den egoboost han levt i.
Allt detta bryter ner även den starkaste titanen på nolltid.

Jag är säker på att det slagit slint fullständigt. Han lever i förnekelse, en fasad. Den där demonen inombords, den trycks undan, "Allt är som innan".
Fasaden kommer dock falla, vare sig han vill eller inte.

Det är en omänsklig press att upprätthålla det han nu gör, och fallet kommer bli tungt. Allt han pressat undan kommer på en och samma gång, likt en pansarvagn rakt i bröstkorgen.

Ta fram popcorn, för snart ska vi få se snuskgubben komma tillbaka till verkligheten med en ordentlig duns.

Varför följer ni ens faanskapet ? Fattar inte varför , är ni hans fanclub ?
Citera
2018-01-11, 18:42
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charvet
Det är över halva internet att Anders visar kuken, tafsar, kommer med äckliga kommentarer, sextrakasserar kvinnor och förmodligen ännu värre...

Men allt det var vad som gjorde Anders Timell "skön".
Men nu skall han städas undan.
Jag tycker faktiskt synd om honom.
Citera
2018-01-11, 22:29
Medlem
Jenshalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Ursäkta men vem f-n bryr sig om hur stolpskottet ser ut?????
Det är ju hans beteende som är helt stört.
En person 50+ som pratar om sig sig själv i 3:e person som "Andy Pandy " och avslutar nästan allt han säger med "Tjeeeeena" .
Hur klarar Lotti av att vistas i hans närhet med tanke på allt?
Bläh och bläh igen

Hur gammal är nya sambon och barnets mor? 30-35? Måste vara nån riktig störning även där om man inte bara blir ihop med Andy Pandy utan dessutom väljer skaffa barn med honom.
Citera
2018-01-12, 07:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jenshall
Hur gammal är nya sambon och barnets mor? 30-35? Måste vara nån riktig störning även där om man inte bara blir ihop med Andy Pandy utan dessutom väljer skaffa barn med honom.

Fodd 1982 (Juli)...
Citera
2018-01-12, 07:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anderssonniklas62
Om jag minns rätt så sa Gry att Anders valt att inte förlänga kontraktet. Det var ju inte sanningen. Varför gör sanningen så ont. Varför ska alla ljuga och skydda aset ?

Nu var det inte den frågan som jag svarade på från början, men jag tror såhär att eftersom det inte är bekräftat utåt (=ingen av de inblandade har sagt det rakt ut) så vill man kanske inte vara den som outar sin arbetskamrat sen 14 år tillbaka. Hade du velat vara den personen om det handlade om din arbetskamrat?
Citera
2018-01-12, 07:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avsiktaren
Men allt det var vad som gjorde Anders Timell "skön".
Men nu skall han städas undan.
Jag tycker faktiskt synd om honom.

Tycker snarare att det var den osköna sidan av honom även om jag fattar att alla finniga tonåringar tyckte att det är det coolaste de nånsin hört.
Tycker man att AT var "skön" så är man ganska omooen som person.
Han kunde vara rolig emellanåt, men det var inte direkt för hans skull som jag lyssnade på Mix.
Lyssnar fortfarande på Mix på morgnarna och det är mil bättre nu när man vet att man slipper råka höra alla dryga skämt om AT´s rackaroo och rumpis. För att inte tala om lågvattenmärket "sjuk på fel jobb" *blärk*
Och ja, ja tyckte likadant långt innan MeToo ens låg i sin linda.
Citera
2018-01-12, 11:18
Medlem
Hittade ett intressant blogginlägg av mediefeministen ("fotbollsfrun") Malin Wollin från 2008 (när jag googlade på ordet "rackaroon", som användes här i tråden...). Verkar som att även dessa kvinnosakskvinnor tyckt att Anders var en "skön snubbe" en gång i tiden. Oklart varför. Står hon för det än i dag? Det vore intressant att veta om hon deltagit i metoo-debatten på något sätt.

Bredvid en bild på de båda tillsammans, med stora leenden, kan man läsa:

Citat:
Jag betackar mig för kommentarer om den här bilden. Jag är smärtsamt medveten om att jag är fotBOLLsfrun, att det bara en tidsfråga innan jag välter. Lord in heaven vilken köttskalle. Tur i oturen att den är fylld av så mycket visdom. Ser det inte också ut som om Anders har tagit ett tag om min hästsvans och drar bakåt så hårt han mäktar med?

På måndagen åt vi lunch på Riche där Anders tog emot. Sweet jesus vilken rackaroon den killen HAR. Jag blev fnittrig som en skolflicka och visste inte var jag skulle titta. Var jag än fäste blicken så var den där. När det var dags att beställa sa jag falukorv trots att jag varit vegetarian i tio år.

Kanske överdriver jag något. Eventuellt blev jag bara glatt överraskad med Fredrik Virtanens penischock i Jeopardy färskt i minnet.

Anspelningar på BDSM-sex och antydningar om att Anders är välhängd... Urk.
Senast redigerad av Charvet 2018-01-12 kl. 11:22.
Citera
2018-01-12, 17:12
Medlem
Snowsmiles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsGossip
Tycker snarare att det var den osköna sidan av honom även om jag fattar att alla finniga tonåringar tyckte att det är det coolaste de nånsin hört.
Tycker man att AT var "skön" så är man ganska omooen som person.
Han kunde vara rolig emellanåt, men det var inte direkt för hans skull som jag lyssnade på Mix.
Lyssnar fortfarande på Mix på morgnarna och det är mil bättre nu när man vet att man slipper råka höra alla dryga skämt om AT´s rackaroo och rumpis. För att inte tala om lågvattenmärket "sjuk på fel jobb" *blärk*
Och ja, ja tyckte likadant långt innan MeToo ens låg i sin linda.

Jag håller med och håller inte med typ. Vissa grejer som rumpis och rackaroo håller ju väldigt låg nivå för att vara riksradio. Sen hade han absolut roliga stunder.

Det jag retat mig mest på genom åren är att han helt tydligt varit/är mobbare. Han var nästan lite stolt över att ha varit mobbare och ente "något ... mobboffer". I modern tid har han ju ganska ofta uttryckt sig "mobbigt" om andra i radion.

Sen att han sticker ner handen för att kolla om anställda har rakat fittan, eller lägger handen på kuken på unga killar som besöker radion, det visar ju total saknad av impulskontroll och uppfattning hur man beter sig mot andra människor.

Men som någon sa tidigare, hans värld har rasat samman och han har det nog ganska tufft med sig själv just nu... men tycker synd om honom gör jag inte, det är självförvållat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in