Citat:
Ursprungligen postat av
fugge77
Skrev ett inlägg om händer i trosan och blev blockad inom en minut.
Det där är ju lite av ett mysterium. Vid fyra tillfällen har jag kommenterat om hans "bravader av snaskig art", varav två har varit kring kl 23, och en av gångerna strax efter fem på morgonen. Samtliga gånger har det raderats inom max fem min.
Fanstyget har någon, vilket rimligtvis förresten troligare är några, som scannar hans sociala medier konstant, 24/7.
Av bilder han postar är det lätt att dra slutsatsen att han pinnar på som vanligt, livet-leker-attityd. Det finns dock inte en chans att han inte är precis sönder och samman inombords efter det som varit. Han har blivit fråntagen allt. Från 100 till 0 på bara några veckor.
När hela ens liv är uppbyggt kring att en ständig tillförsel av pengar i stora mått trillar in, till att gå ner på knappt styrfart. Det i kombination med att i princip både vakna och somna med en ryggdunk från någon, och den egoboost han levt i.
Allt detta bryter ner även den starkaste titanen på nolltid.
Jag är säker på att det slagit slint fullständigt. Han lever i förnekelse, en fasad. Den där demonen inombords, den trycks undan, "Allt är som innan".
Fasaden kommer dock falla, vare sig han vill eller inte.
Det är en omänsklig press att upprätthålla det han nu gör, och fallet kommer bli tungt. Allt han pressat undan kommer på en och samma gång, likt en pansarvagn rakt i bröstkorgen.
Ta fram popcorn, för snart ska vi få se snuskgubben komma tillbaka till verkligheten med en ordentlig duns.