Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-14, 05:34
  #721
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Ca 20.000 judar, inga av några gas kammare.
Källa Ernst Zündell, som verkar påläst: https://youtu.be/A5sbegfCz7o

Zündel var en pajas och blåljugande förintelseförnekare, och hans siffror har ingen som helst koppling till verkligheten.

Det finns dokumentation på att enorma mängder folk tvångsdeporteraded till Auschwitz, t ex från järnvägens loggar, men nästan inga alls som skickades vidare därifrån. Så vart tog alla dessa människor vägen? Spåren slutar vid Auschwitz, och inga massor med folk som hörde av sig när kriget var slut. Borta, vart tog de vägen? Varför lämnade de extrema mängder personliga ägodelar i Auschwitz, t ex glasögon. Behövde de inte dessa om de bara skulle deporteras vidare....?
Citera
2017-12-14, 08:52
  #722
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
Varför ska jag ge dig en siffra?

Byxorna är nere, hen vågar inte ange några siffror. Snacka om pajas

Shoah-trogna lever i sin egen zion-bubbla.

Wiesenthal är inte Vesslan - så litet kan du
Citera
2017-12-14, 14:28
  #723
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeadsOn
Byxorna är nere, hen vågar inte ange några siffror. Snacka om pajas

Shoah-trogna lever i sin egen zion-bubbla.

Wiesenthal är inte Vesslan - så litet kan du

Klart jag vågar ge dig en siffra, och jag gav dig ju indirekt en siffra så jag hänvisade till den officiella som den seriösa vetenskapen landat på.

Jodå, jag vet vem Elie Wiesel är med, och de vetenskapliga siffrorna grundar sig inte på honom heller.

Vi kan ju se att förintelseförnekare inte kan förklara vart alla judar som enligt tyskarna själva deporterades till alla dessa läger tog vägen, dokumenterade tågtransporter etc. Men vid lägren tar spåren slut. Vart tog de vägen.....?

Tyskarna själva beräknade att det fanns 11 miljoner judar inom det område de kontrollerade eller ville kontrollera.
Citera
2017-12-14, 17:27
  #724
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K1ngen
Jag hittar inte källan, vad är det här för siffror?

World Almanac, 1940, pg. 129: World Jewish Population -- 15,319,359

World Almanac, 1941, pg. 510: World Jewish Population -- 15,748,091

World Almanac, 1942, pg. 849: World Jewish Population -- 15,192,089

World Almanac USA, 1947, pg. 748: World Jewish Population -- 15,690,000

World Almanac, 1949, pg. 289: World Jewish Population -- 15,713,638

World Almanac, US News & World Report, 1983 population of Jews -- 16,820,850

World Almanac & Book of Facts, 1989: World Jewish Population --18,080,000

World Almanac, 1996, pg. 646: World Jewish Population -- 14,117,000

World Almanac & Book of Facts, 2001: World Jewish Population -- 13,200,000
Hur kan det stämma? jag har deras folkräkning gjord 47-48 här, den säger det var 11 373 350

http://www.ajcarchives.org/AJC_DATA/...Statistics.pdf sidan 692
Citera
2017-12-14, 17:31
  #725
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeadsOn
Zion-goijim säkert kan svara hur många dött i Auschwitch; han har medlemskortet.

Gasade i Auschwitch var länge uppe i 4 miljoner, sen 2.4 milj,numera 240 000. Detta har inte påverkat det totala som zionister påstår: 6 miljoner förintade judar. Om du inte tror på det, är du anti-semit.

4 miljoner har aldrig varit offentlig siffra, den på 4 miljoner användes endast via rättegången. Det ändrades tidigt på 50 talet till 1,5 miljoner, numera 240 000?? Står det i lägret? för jag vet, så har de en sten som säger 1,5 miljoner.
Du dricker för mycket red horse... du har blivit hjärntvättad också tydligen tro på något som inte är sant ...
Citera
2017-12-14, 17:33
  #726
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Ca 20.000 judar, inga av några gas kammare.
Källa Ernst Zündell, som verkar påläst: https://youtu.be/A5sbegfCz7o

Påläst?? Ändå förlorade han i en rättegång, bokstavligt totalt borgjord.. :/ hur kan han vara påläst då?
Citera
2017-12-14, 19:23
  #727
Medlem
femmas avatar
kan ni länka nån trovärdig källa?
Citera
2017-12-14, 21:02
  #728
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
Klart jag vågar ge dig en siffra, och jag gav dig ju indirekt en siffra så jag hänvisade till den officiella som den seriösa vetenskapen landat på.

Jodå, jag vet vem Elie Wiesel är med, och de vetenskapliga siffrorna grundar sig inte på honom heller.

Vi kan ju se att förintelseförnekare inte kan förklara vart alla judar som enligt tyskarna själva deporterades till alla dessa läger tog vägen, dokumenterade tågtransporter etc. Men vid lägren tar spåren slut. Vart tog de vägen.....?

Tyskarna själva beräknade att det fanns 11 miljoner judar inom det område de kontrollerade eller ville kontrollera.

Zion-nassar tillämpar, som Stalin, omvänd bevisbörda; du skall bevisa vart judar tagit vägen. Snackar om vetenskap o shoah i samma mening
Citera
2017-12-14, 21:25
  #729
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeadsOn
Zion-nassar tillämpar, som Stalin, omvänd bevisbörda; du skall bevisa vart judar tagit vägen. Snackar om vetenskap o shoah i samma mening

Och detta har vi haft uppe massor av gånger men tydligen är förintelseförnekare för korkade för att begripa det.

Då förintelsen anses vara bevisad, har nått konsensus inom den seriösa forskningen, har prövats i flera rättegångar etc etc, just på grund av alla samlade fakta av olika slag. Så är det de som kommer med påståendet att detta inte skulle stämma, att förintelsen är en bluff, som har hela bevisbördan.

Det är samma sak som om nån påstår att jorden är platt, så ligger bevisbördan på denne, inte på att alka andra återigen ska bevisa att den är ett klot då vi redan bevisat det många gånger om sen många hundra år tillbaka.

Så varsågod att presentera seriösa kontrollerbara bevis på att förintelsen skulle vara en bluff, nåt förintelseförnekare inte klarat på 70 år...
Citera
2017-12-14, 22:06
  #730
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
Då förintelsen anses vara bevisad, har nått konsensus inom den seriösa forskningen, har prövats i flera rättegångar etc etc, just på grund av alla samlade fakta av olika slag. Så är det de som kommer med påståendet att detta inte skulle stämma, att förintelsen är en bluff, som har hela bevisbördan.

Fortfarande vågar hen inte ange några siffror. Vad är du rädd för, lille vän?

Hen medger det; omvänd bevisbörda gäller, som i Stalins Sovjet. Zion-nassar har målat sig i ett hörn. Förintelsen med gasningar, förbränning av miljoner lik, anses bevisad bara inom shoah-trogna. Lika vetenskapligt som denne cement-blandare som kastar upp siffror ur luften i luften.

Typiskt för dessa shoah-trogna är att de inte är akademiker, som Herkulesliten som säger 'jobba i cementbranschen'
Citera
2017-12-14, 22:25
  #731
Medlem
pollenpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeadsOn
Fortfarande vågar hen inte ange några siffror. Vad är du rädd för, lille vän?

Hen medger det; omvänd bevisbörda gäller, som i Stalins Sovjet. Zion-nassar har målat sig i ett hörn. Förintelsen med gasningar, förbränning av miljoner lik, anses bevisad bara inom shoah-trogna. Lika vetenskapligt som denne cement-blandare som kastar upp siffror ur luften i luften.

Typiskt för dessa shoah-trogna är att de inte är akademiker, som Herkulesliten som säger 'jobba i cementbranschen'
Det är ingen som vill ödsla energi på en som dig.
Du kommer att avfärda alla siffror och källor. Det märks på ditt språk.
Annars så är ju de offentliga siffrorna att det försvann sådär elva miljoner människor som ansågs oönskade i tredje riket.
I mördarläger, i getton, massavrättningar. Pogromer.
Citera
2017-12-14, 23:41
  #732
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pollenper
Det är ingen som vill ödsla energi på en som dig.
Du kommer att avfärda alla siffror och källor. Det märks på ditt språk.
Annars så är ju de offentliga siffrorna att det försvann sådär elva miljoner människor som ansågs oönskade i tredje riket.
I mördarläger, i getton, massavrättningar. Pogromer.

Vill du nyansera bilden? Elva milj säger du. Hur många av de judar? Hur många i Auschwich? Hur många dog i tyfus (förutom Anne Frank)? Hur många gasade?

Förintelseindustrin största blåsningen sedan bibeln! Vem sa det?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback