Citat:
Ursprungligen postat av
Betongbaletten
Det är ju ganska uppenbart av dina skriverier att du är väldigt intresserad av det här med bdsm, homosexualitet och övriga 'perversiteter'. Bör vi vara oroliga?
Fast nu handlar ju tråden om en person som uppenbarligen ägnat sig åt BDSM, och vars brott eller eventuella brott kan ha med det att göra. Då är det svårt att undvika att diskutera ämnet, som för övrigt INTE intresserar mig annars.
Homosexualitet har jag mig veterligen inte diskuterat mycket, men när du nu säger det, så ska jag säga att det har slagit mig på en del videos, att M och von Bengtson ser varandra lite för länge i ögonen och ler lite för lyckligt ibland... Samt att von B:s fru faktiskt uttalat, att när han och M träffades för första gången ombord på M:s husbåt, så var det "kärlek vid första ögonkastet". Och NEJ jag tror absolut inte att dom hade någon fysisk relation, men jag har undrat liiiite... om det legat några sådana vibbar mellan dom ändå, outtalade? Samtidigt behöver det naturligtvis inte vara så, utan det kan vara bara den passionen de delade för raketprojektet som tar sig sådana uttryck.