Citat:
Ursprungligen postat av
Bronix
Jag har Alprazolam depot krka 1mg på morgonen 1mg på kvällen.Tog mig sisådär 3-4 år. Det började med Sertralin Atarax - Lergigan-Mirtazepin sen kom Imovane och till sist så fick jag Alprazolamet utskrivet.Nu har jag ångest ibland som typ vem som helst.
Jag vandrar en liknande stig...nått tips för att få ens läkare att byta från oxascand till diazepam, temesta, eller inshallah, xanor?
Doktorn började först med 5mg oxasc. och jag låtsades vara nöjd i två veckor men nu ska kukantidepp bytas och ändras så mår helt knas. Då gick han med på 10mg ist men bara 2 uttag..
Kollade journalen för första gången nyligen och såg att någon riktigt fittig psykiatriker diagnostiserat cannabis-psykos när jag hade min första AMFETAMINÖVERDOS. Hur inkompetent får man vara? En döv-blind efterbliven analfabet kan se skillnad på cannabispsykos(?) och gammalt hederligt affe-knas.
OffTopic men ändå, jag vet att det är därför min gode doktor tvekade senast jag nämnde att oxazepam kanske inte är den bästa panikångestmedicinen (långsamt påslag, känns alltid som att det nästan klipper ångesten, men inte riktigt, vilket på ett sätt är förargligt i sig när man VET att 0,5 xanor funkar. ALLTID.