Citat:
Ursprungligen postat av
somaliskdelikatess
Suck
Och nu hände det igen. Efter att ha snackat intensivt söndag, måndag och tisdag i totalt 4 timmar i telefon och en massa mess så skrev hon ingenting på onsdagen, torsdagen, fredagen, lördagen. Idag skrev jag om det blir något imorgon och då säger hon att hon pratat med en ny kille som hon vill träffa
"Jättefin är du".
Hon har själv sagt "du pratar väl inte med andra tjejer va?".
Hon har själv tidigare blivit dissad av killar som bara knullat henne och sen gått vidare till andra som hon varit jävligt ledsen över. Här är jag som är oskuld och som inte snackade med en tjej jämte henne och fortfarande ska hon gå efter badboys.
Otroligt trött på det här. Verkligen inget funkar för mig. Jag misstänker att det är en kombination av att jag är average och att jag har en bedrövlig jävla textgame. Det här är typ 100e tjejen som jag snackar intensivt med som sen slutar med pladask på mållinjen.
Nu var jag ändå inte värst attraherad av henne då hon inte var så snygg och hade knappt kropp men ville bara bli av med oskulden.
Allt suger som fan....
Verkligen alla tjejer flakear med mig, varför?
Räcker det inte med att vara genuin? Måste allt handla om att göra henne våt i trosan och snacka dirty?
Fan vad trist att höra, beklagar verkligen :/
Kan ju inte säga exakt vad det är du skriver som gör att tjejerna flakear, men det finns ju lite allmänna förhållningssätt och tips till textandet.
Min uppfattning är att man borde ge henne komplimanger för hennes utseende och flirta ”fysiskt”, oavsett vad dagens feninister tycker om det. Tjejer älskar att bli åtrodda, framförallt med någon man har bra game med.
En grej är också att visa att man visar att man är genuint intresserad av hennes liv, samtidigt som du visar att ditt egna liv inte kretsar kring henne.
Överlag också viktigt att i textandet visa att man inte är osäker. Våga tidigt fråga om att ses! Använd heller inte för många smileys men var inte för ”stel och tråkig” i din stil heller. Max två smileys kör jag med som regel. Använd aldrig fler än vad hon gör.
Vissa tips kan låta larviga, men det är små detaljer som förbättrar oddsen för dig. Och som du märker är det en svår balansgång och allra bäst går det när man fått igång ”gamet” med några. Kör hårt nu!