Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2017-12-10, 17:23
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av somaliskdelikatess
Var ju fan hon som ringde hela tiden, skrev hjärtan och allt vad det innebar.

Okej. Sorry. Men du kanske hade kunnat coola av henne?

Citat:
Ska man behöva leva i celibat tills kvinnorna blir mogna?

Jag är väldigt seriös i mitt text game, men kryddar med måttlig och smart humor. Det ena utesluter inte det andra. Dock kanske just den här tjejen var störd, verkar så, vilket såklart är synd för dig.

Kämpa på!
Citera
2017-12-10, 17:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Okej. Sorry. Men du kanske hade kunnat coola av henne?

Jag är väldigt seriös i mitt text game, men kryddar med måttlig och smart humor. Det ena utesluter inte det andra. Dock kanske just den här tjejen var störd, verkar så, vilket såklart är synd för dig.

Kämpa på!
Ja hon lät lite störd i sin röst. Kändes som en "lura honom sen dumpa" tjej.
Citera
2017-12-10, 17:36
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ja hon lät lite störd i sin röst. Kändes som en "lura honom sen dumpa" tjej.

Man vet ju inte alltid innan. Men att binda upp en dejt och sedan avslå är inget trevligt beteende.

Jag upplever att du stressar. Jag blev själv av med oskulden klart sent, men det har inte påverkat mig nämnvärt.

Tinder är svårt. Du får iaf matchningar. Försök tänka ut vad som går åt helvete så kommer du snart nå ditt mål.
Citera
2017-12-10, 17:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Man vet ju inte alltid innan. Men att binda upp en dejt och sedan avslå är inget trevligt beteende.

Jag upplever att du stressar. Jag blev själv av med oskulden klart sent, men det har inte påverkat mig nämnvärt.

Tinder är svårt. Du får iaf matchningar. Försök tänka ut vad som går åt helvete så kommer du snart nå ditt mål.
Kan du skicka PM med ett mall typ på hur man ska skriva? Typ olika faser, när ska man fråga om träff? Hur ska man skriva.

Det är mitt textgame som suger balle.

Snackade med en tjej igår och vi hade samma intresse för språk (japanska) och hon blev imponerad över min allmänbildning. Sen dog skiten och hon har inte skrivit idag. Tjejer glömmer en så jävla fort.

Känns som att jag är för snäll.
Senast redigerad av somaliskdelikatess 2017-12-10 kl. 17:48.
Citera
2017-12-10, 17:52
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Kan du skicka PM med ett mall typ på hur man ska skriva? Typ olika faser, när ska man fråga om träff? Hur ska man skriva.

Det är mitt textgame som suger balle.

Snackade med en tjej igår och vi hade samma intresse för språk (japanska) och hon blev imponerad över min allmänbildning. Sen dog skiten och hon har inte skrivit idag. Tjejer glömmer en så jävla fort.

Känns som att jag är för snäll.

Senare ikväll ska jag försöka hinna. Men generellt: du liksom jag verkar studiesmart, då bör man dra ner på sin seriositet och "nördighet" en aning. För en kille som är tvärtom, får man kanske spela mer seriös än vad man är.
Citera
2017-12-10, 17:57
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Suck

Och nu hände det igen. Efter att ha snackat intensivt söndag, måndag och tisdag i totalt 4 timmar i telefon och en massa mess så skrev hon ingenting på onsdagen, torsdagen, fredagen, lördagen. Idag skrev jag om det blir något imorgon och då säger hon att hon pratat med en ny kille som hon vill träffa

"Jättefin är du".

Hon har själv sagt "du pratar väl inte med andra tjejer va?".

Hon har själv tidigare blivit dissad av killar som bara knullat henne och sen gått vidare till andra som hon varit jävligt ledsen över. Här är jag som är oskuld och som inte snackade med en tjej jämte henne och fortfarande ska hon gå efter badboys.

Otroligt trött på det här. Verkligen inget funkar för mig. Jag misstänker att det är en kombination av att jag är average och att jag har en bedrövlig jävla textgame. Det här är typ 100e tjejen som jag snackar intensivt med som sen slutar med pladask på mållinjen.

Nu var jag ändå inte värst attraherad av henne då hon inte var så snygg och hade knappt kropp men ville bara bli av med oskulden.

Allt suger som fan....
Verkligen alla tjejer flakear med mig, varför?

Räcker det inte med att vara genuin? Måste allt handla om att göra henne våt i trosan och snacka dirty?

Fan vad trist att höra, beklagar verkligen :/

Kan ju inte säga exakt vad det är du skriver som gör att tjejerna flakear, men det finns ju lite allmänna förhållningssätt och tips till textandet.

Min uppfattning är att man borde ge henne komplimanger för hennes utseende och flirta ”fysiskt”, oavsett vad dagens feninister tycker om det. Tjejer älskar att bli åtrodda, framförallt med någon man har bra game med.

En grej är också att visa att man visar att man är genuint intresserad av hennes liv, samtidigt som du visar att ditt egna liv inte kretsar kring henne.

Överlag också viktigt att i textandet visa att man inte är osäker. Våga tidigt fråga om att ses! Använd heller inte för många smileys men var inte för ”stel och tråkig” i din stil heller. Max två smileys kör jag med som regel. Använd aldrig fler än vad hon gör.

Vissa tips kan låta larviga, men det är små detaljer som förbättrar oddsen för dig. Och som du märker är det en svår balansgång och allra bäst går det när man fått igång ”gamet” med några. Kör hårt nu!
Citera
2017-12-10, 18:16
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Var ju fan hon som ringde hela tiden, skrev hjärtan och allt vad det innebar.

Här kan jag inte heller säga exakt hur du agerat, men ett tips är att inte svara på exakt varje samtal. Var inte tillgänglig hela tiden, våga vara svår också.

I ärlighetens namn så borde du nog avstyrt henne tidigare med tanke på att några varningsflagg funnits, men det är lätt att säga med facit i hand och att du verkligen desperat vill bli av med oskulden. När du blir av med den så kommer du kunna ha lyxen att avfärda de som inte möter din målbild
Citera
2017-12-10, 18:45
Medlem
Citat:
Suck

Och nu hände det igen. Efter att ha snackat intensivt söndag, måndag och tisdag i totalt 4 timmar i telefon och en massa mess så skrev hon ingenting på onsdagen, torsdagen, fredagen, lördagen. Idag skrev jag om det blir något imorgon och då säger hon att hon pratat med en ny kille som hon vill träffa

"Jättefin är du".

Hon har själv sagt "du pratar väl inte med andra tjejer va?".

Hon har själv tidigare blivit dissad av killar som bara knullat henne och sen gått vidare till andra som hon varit jävligt ledsen över. Här är jag som är oskuld och som inte snackade med en tjej jämte henne och fortfarande ska hon gå efter badboys.

Otroligt trött på det här. Verkligen inget funkar för mig. Jag misstänker att det är en kombination av att jag är average och att jag har en bedrövlig jävla textgame. Det här är typ 100e tjejen som jag snackar intensivt med som sen slutar med pladask på mållinjen.

Nu var jag ändå inte värst attraherad av henne då hon inte var så snygg och hade knappt kropp men ville bara bli av med oskulden.

Allt suger som fan....
Verkligen alla tjejer flakear med mig, varför?

Räcker det inte med att vara genuin? Måste allt handla om att göra henne våt i trosan och snacka dirty?

Japp, jag såg det komma från en mil ifrån. 1 vecka innan ni träffas är långt tid och mycket hinner hända innan dess typ som att hon får ett meddelande från en av hennes 500 matchningar och ändrar sig... Det var synd.
Citera
2017-12-10, 20:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bubbbles
Japp, jag såg det komma från en mil ifrån. 1 vecka innan ni träffas är långt tid och mycket hinner hända innan dess typ som att hon får ett meddelande från en av hennes 500 matchningar och ändrar sig... Det var synd.
Om det t.o.m. skiter sig med en 4a i både kropp och utseende efter att man pratat 4 timmar totalt så är jag nog inte ämnad att få känna närhet.

Och nu för några minuter sen pratade med en tjej på tinder och som vanligt slutade hon svara.

Går till en hora istället.
Citera
2017-12-10, 20:50
Medlem
Fantantonios avatar
De flera PM jag får och flera av folks frågor får mig intresserad att starta en tråd om mina dejtingtips.
Hursomhelst, jösses vad ni triggas igång på att tjejer inte svarar på ett tag. Det tillhör ”spelet” som tyvärr spelas av många, både tjejer och killar. Tjejen försöker framstå som upptagen och eftertraktad och ignorerar era sms ett tag. Dels för att leta i sjön efter utseendemässigt ”bättre” killar men också för att framstå som någon som har ett liv utöver tinder och dejting. Ni framstår som extremt desperata när ni skriker så fort någon ej svarar på 24-48 timmar.

Tipset är att inte vara för på, skriv inte så ofta och när ni gör det tänk på hur ni skriver. Att vara smart är en grej, att upplevas som nördig en annan.

Svara med liknande medicin, va lite nonchalanta i ert textande.

Ursäkta stavning, mobil.

Ha d
Citera
2017-12-10, 21:40
Medlem
Citat:
Om det t.o.m. skiter sig med en 4a i både kropp och utseende efter att man pratat 4 timmar totalt så är jag nog inte ämnad att få känna närhet.

Och nu för några minuter sen pratade med en tjej på tinder och som vanligt slutade hon svara.

Går till en hora istället.

Vad menar du när du skriver inte svara? När en tjej svarar till mig så hör jag inte av mig förran några timmar, alltså jag chattar inte konsistent i flera minuter. Så menar du att hon inte svarar i 30 minuter eller flera timmar/dagar?
Citera
2017-12-10, 21:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bubbbles
Vad menar du när du skriver inte svara? När en tjej svarar till mig så hör jag inte av mig förran några timmar, alltså jag chattar inte konsistent i flera minuter. Så menar du att hon inte svarar i 30 minuter eller flera timmar/dagar?
Vi hade en snabb konversation som dog ut efter typ 10 minuter.

Igår snackade jag jävligt mycket med en tjej och vi hade ett gemensamt intresse (språk) och nu blev det inte heller något med det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in