Citat:
Ursprungligen postat av
somaliskdelikatess
Har hållit på med tinder extremt mycket, flera år i olika omgångar. Skrivit med kanske hundratalet tjejer, dock inte så överdrivet matchningar och inte heller toppkvalitet-brudar. Dessutom blir flödet fulare och fulare (de snyggaste har vänsterswipat mig) ju längre tid det går.
Men i söndags då jag startade tinder igen och betalade för plus för typ 50e gången så var hon väldigt ivrig och på. Vi har snackat i telefon i typ totalt 4 timmar, smsat och sånt och kommer träffa henne på måndag. Kommer ta tåg till hennes stad (en timme bort) och gå runt lite sen köpa med lunch hem till henne och sen mysa.
Trodde väl egentligen aldrig att den dagen skulle komma då man liksom hållit på med sånt här i flera år utan att det lett till någonting. Har väl haft chanser med brudar i verkligheten med men inte så ofta då jag inte har någon vidare umgängeskrets. Har typ tänkt på oskulden i varje dag i typ minst ett års tid och som mest sedan i våras då jag hamnade i en lätt depression.
Varit deppig sedan i våras då jag känner mig mest oerfaren av hela världen trots att jag är vältränad och lång. Men kanske som mest deppad över att jag missat så många chanser med brudar. Skaffade därför tinder och plus i söndags och bara tog det som kom och hade inga vidare förväntningar heller, men lyckades ändå få napp.
Är ju knappast den snyggaste heller och fortfarande 21 år och oskuld. Förhoppningsvis blir jag av med den på måndag så jag kan återfå mitt självförtroende. För er som läst min tidigare tråd så tänkte jag bli av med den hos en prostituerad vid julhelgen men förhoppningsvis behöver jag inte göra det efter måndagens slut.
Suck
Och nu hände det igen. Efter att ha snackat intensivt söndag, måndag och tisdag i totalt 4 timmar i telefon och en massa mess så skrev hon ingenting på onsdagen, torsdagen, fredagen, lördagen. Idag skrev jag om det blir något imorgon och då säger hon att hon pratat med en ny kille som hon vill träffa
"Jättefin är du".
Hon har själv sagt "du pratar väl inte med andra tjejer va?".
Hon har själv tidigare blivit dissad av killar som bara knullat henne och sen gått vidare till andra som hon varit jävligt ledsen över. Här är jag som är oskuld och som inte snackade med en tjej jämte henne och fortfarande ska hon gå efter badboys.
Otroligt trött på det här. Verkligen inget funkar för mig. Jag misstänker att det är en kombination av att jag är average och att jag har en bedrövlig jävla textgame. Det här är typ 100e tjejen som jag snackar intensivt med som sen slutar med pladask på mållinjen.
Nu var jag ändå inte värst attraherad av henne då hon inte var så snygg och hade knappt kropp men ville bara bli av med oskulden.
Allt suger som fan....
Verkligen alla tjejer flakear med mig, varför?
Räcker det inte med att vara genuin? Måste allt handla om att göra henne våt i trosan och snacka dirty?