Citat:
Ja, och det är ju frivilligt att läsa här.
Men vad du tjatar om hans ekonomi. Han var ju inte fattig på det sättet som en socialbidragstagare eller sjukpensionär är fattig - han var fattig för att han la varje krona han kom över på sina projekt. Stor skillnad. Det första är oattraktivt, det senare behöver inte vara det.
Otrohet är väldigt vanligt i de sekulariserade länderna, och mig veterligen tillhörde K inte någon sekt eller kyrka heller.
Nej, naturligtvis inte. Men M verkar ju tyvärr ha haft böjningar utöver vanligt sex. Följer man med en sådan man, så kan man inte vara säker på att det slutar med vad man själv önskar. Vad som triggade igång att det gick så illa som det gjorde, vet vi ju inte. RPU:n kan ge en ledtråd, kanske..?
Men vad du tjatar om hans ekonomi. Han var ju inte fattig på det sättet som en socialbidragstagare eller sjukpensionär är fattig - han var fattig för att han la varje krona han kom över på sina projekt. Stor skillnad. Det första är oattraktivt, det senare behöver inte vara det.
Otrohet är väldigt vanligt i de sekulariserade länderna, och mig veterligen tillhörde K inte någon sekt eller kyrka heller.
Nej, naturligtvis inte. Men M verkar ju tyvärr ha haft böjningar utöver vanligt sex. Följer man med en sådan man, så kan man inte vara säker på att det slutar med vad man själv önskar. Vad som triggade igång att det gick så illa som det gjorde, vet vi ju inte. RPU:n kan ge en ledtråd, kanske..?
Har inte nämnt den galne danskens ekonomi alls tidigare.
Man ska inte låta sin egen nymoralism och syn på sex styra ens syn på omvärlden. Du har mött många män med böjningar utöver vanlig sex utan att det gått åt pipsvängen, de finns överallt och även de kvinnorna finns runt dig.
Tror inte ens att det är ett sexmord. Jag lutar åt att det är ett mord som utlöstes av att Kim på något sätt sa emot den galne dansken (om sex, nedstigning, längden på resan), något som han inte kunde tolerera och i vredesmod klappar till henne, sen blir det svart och den galne dansken får panik. Allt han byggt upp är raserat. Han har två val: erkänna och åka i buren eller satsa allt på ett kort, göra sig av med kroppen och hålla masken/tummarna.