2017-12-05, 22:23
Moderator
Psilosophers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lothbrok
Syftet är ju att ta död på människor men när ska det börja hända? Befolkningen ökar väl varje dag ?
För att inte tala om medellivsläng och allmän hälsa. Så går det när man sprejar på 10 000 meters höjd, inte särskilt effektivt tydligen.

Hade varit enklare att premiera rökning och alkoholism, samt avråda från motion. Finns många effektiva metoder att göra folk dumma och sjuka som funkar bättre samt är billigare än "chemtrails".
Citera
2017-12-05, 23:05
Medlem
Jonas1968s avatar
Citat:
Syftet är ju att ta död på människor men när ska det börja hända? Befolkningen ökar väl varje dag ?
Lär inte hända pga. chemtrails iallafall. Sjukt ineffektiv metod och att förgifta människor på att frakta upp giftet till 10 000 meters höjd och spruta ut det. Dessutom ett vansinnigt dyr metod med tanke på alla plan som skulle behövas för att det skulle bli sådana mängder att det får effekt. Ville man förgifta så skulle man sprida giftet via kranvatten eller blanda in det i bilbensinen så att det kommer ut i städerna där dom flesta bor. Blir inte många nanogram som folk får i sig om man blåser ut gifter uppe i stratosfären. Vill dom förgifta oss och använder sig av chemtrails så är dom sjukt blåsta.
Senast redigerad av Jonas1968 2017-12-05 kl. 23:08.
Citera
2017-12-06, 15:42
Medlem
Lothbroks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas1968
Lär inte hända pga. chemtrails iallafall. Sjukt ineffektiv metod och att förgifta människor på att frakta upp giftet till 10 000 meters höjd och spruta ut det. Dessutom ett vansinnigt dyr metod med tanke på alla plan som skulle behövas för att det skulle bli sådana mängder att det får effekt. Ville man förgifta så skulle man sprida giftet via kranvatten eller blanda in det i bilbensinen så att det kommer ut i städerna där dom flesta bor. Blir inte många nanogram som folk får i sig om man blåser ut gifter uppe i stratosfären. Vill dom förgifta oss och använder sig av chemtrails så är dom sjukt blåsta.

Sådär tänker dom flesta, men nu var det tänkt som en liten fundering för herr Död o återfödd men han svarar väl inte som vanligt.

Självklart tror inte jag själv på chemtrails, tycker bara det är fjanterier och konstigt att ämnet ens diskuteras.
Citera
2017-12-06, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
[b]
Seriöst nu, du har alltså inte vetat skillnaden mellan era kondensstrimmor och chemtrails?

Varför tar du då inte och länkar till kemiska bevis för att dessa finns? Jag gav dig verktygen för att göra en bra bevisning, men du har ännu inte lyckats.
Citera
2017-12-06, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jazzil
Suck...

Det råder inte något stort motstånd mot det du kallar chemtrails i världen. Det är en försvinnande och mikroskopisk liten skara människor som tror på det tramset. Majoriteten av dessa människor har påtagliga problem med grundläggande kunskaper inom fysik, historia, matematik mm.

Återigen är ju factum det att chemtrails är lika dokumenterat och bevisat som både förintelsen och häxjakterna. Det finns spaltmeter med vetenskaplig information om chemtrails från militära flygplan och ännu fler hälsodeklarationer från läkare. Dock finns det ingenting på denna typ av myt som framförs här, att myndigheterna skulle återskapa Agent Orange på civilbefolkningen världen över.
Citera
2017-12-06, 22:17
Medlem
Pappersvargens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Methos
Återigen är ju factum det att chemtrails är lika dokumenterat och bevisat som både förintelsen och häxjakterna. Det finns spaltmeter med vetenskaplig information om chemtrails från militära flygplan och ännu fler hälsodeklarationer från läkare. Dock finns det ingenting på denna typ av myt som framförs här, att myndigheterna skulle återskapa Agent Orange på civilbefolkningen världen över.
Nej, där har du fel. Att idioter som Död och Återfödd skriver massa dravel och bedriver "forskning" där de egentligen bara slänger ur sig ett påstående helt utan substans är inte samma sak som att det är dokumenterat och bevisat.

Men om du sitter på de där hemliga bevisen som har efterfrågats i snart 900 sidor kan du ju hänvisa till dem?
Citera
2017-12-07, 13:21
Medlem
Patguns avatar
Igår noterade jag flertalet chemtrails i staden där jag bor. Ett plan tycktes åka långsamt i streck fram och tillbaka för att skapa dessa mönster. Jag blir inte chockad ifall det är nån jävla chemtrail arsel som sitter o kör. Smått förväntat att det dagen efter (idag) ska falla blöt snö så skiten kommer ned på oss. Känner faktiskt att det sticker i näsan, hostar lite och känner mig lite dåsig.
Jävla arslen.... men men. What goes around comes around.
Citera
2017-12-07, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Patgun
Igår noterade jag flertalet chemtrails i staden där jag bor. Ett plan tycktes åka långsamt i streck fram och tillbaka för att skapa dessa mönster. Jag blir inte chockad ifall det är nån jävla chemtrail arsel som sitter o kör. Smått förväntat att det dagen efter (idag) ska falla blöt snö så skiten kommer ned på oss. Känner faktiskt att det sticker i näsan, hostar lite och känner mig lite dåsig.
Jävla arslen.... men men. What goes around comes around.

Haha, det bästa är att du fått symptom.
😂
Citera
2017-12-07, 16:48
Medlem
madtops avatar
Citat:
Igår noterade jag flertalet chemtrails i staden där jag bor.

Hur vet du att det var chemtrails och inte vanliga kondensationsstrimmor?

Citat:
Ett plan tycktes åka långsamt i streck fram och tillbaka för att skapa dessa mönster.

Trist att du inte lyckades filma det. Men du är inte den första som glömt att filma, det är väldigt få som lyckas filma dessa mystiska flygplan som som åker "fram och tillbaka". Det enda som är dokumenterat verkar vara en massa strimmor som lika gärna kan vara vanliga k-strimmor.
Citera
2017-12-07, 20:53
Medlem
Citat:

Människor kan väl dö (tidigare) oavsett om befolkningen ökar varje dag?!
Citera
2017-12-07, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psilosopher
För att inte tala om medellivsläng och allmän hälsa. Så går det när man sprejar på 10 000 meters höjd, inte särskilt effektivt tydligen.

Hade varit enklare att premiera rökning och alkoholism, samt avråda från motion. Finns många effektiva metoder att göra folk dumma och sjuka som funkar bättre samt är billigare än "chemtrails".

Kanske får ni - och alla andra som försöker förlöljliga företeelsen - i er nanoteknik och dylikt?

Kanske finns det andra motiv?
Strålningen i samhället kanske 'kräver' denna konstgjorda matta?
Radar underlättas?
Citera
2017-12-07, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Julma-O
Människor kan väl dö (tidigare) oavsett om befolkningen ökar varje dag?!
Teoretiskt ja. Men så är det inte i verkligheten. Även medellivslängden ökar. Vi har aldrig haft så många pigga 70-80-åringar som just nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in