2015-01-15, 16:38
Medlem
Kobolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
Har aldrig hört talas om att icke NATO-länder (eller dess nära allierade) skulle Chemtrail-besprutas lika massivt...

Att Kalifornien är extra hårt drabbat av Chemtrails-besprutningarna, får du bevis för i följande eminenta dokumentär: "Why in the world are they spraying":

https://www.youtube.com/watch?v=mEfJO0-cTis

Att döma av alla video-dokument på Youtube, så är Kalifornien i särklass mest chemtrails-besprutat i USA, med Arizona som god tvåa...

Sen har ju väldigt många labbtester tagits, som också bekräftar Kalifornien som en väldigt hårt drabbad delstat...

Du kanske har hört talas om Shashta County? Extremt hårt drabbat!

Kobold, vad är din teori, varför besprutas just Kalifornien så hårt?

Jag är säker på att det är väldigt mycket i den här världen du inte har hört talas om. Vad du inte vet är inte bevis för något annat än din enorma okunskap.

Youtube-klipp, speciellt sådana du postar, brukar inte innehålla något av bevisvärde och klippet som du hänvisar till är inget undantag. Inga bevis - ingen tar dig på allvar.

Besprutas Kalifornien verkligen hårt? Har du några bevis för det du påstår? Det spelar ingen roll om jag har hört talas om Shashta County. Påstår du att det är extremt hårt drabbat så ska du ha bevis för det.

Jag har inga teorier om något jag inte tror existerar.

Borde inte du förresten vara ute och självmordsbomba, kidnappa barn och mörda serietecknare?
Citera
2015-01-15, 16:43
Medlem
Fick se den här tråden, så jag tänkte passa på att fråga: Var hos en kompis som pratade om chemtrails när vi var ute och stod och såg en massa (kondens)-strimmor på himlen. Det var också flygplan i luften och det blev nya strimmor också efter dom. Så frågar jag varifrån dessa kemikalier kommer? Han är en smart kille, så jag respekterar det han säger. Han svarar att det finns i flygbränslet. Jag gör anmärkningen: Hur kan det komma sig att dom har kemikalier i bränslet, för att spruta ut det just här över Sverige, just nu - när det ena planet tankade i Kina igår och det andra i Spanien osv.. Han blev då tyst, hade väl inget svar.
Som sagt det är en smart kille, så jag respekterar sånt som han kommer med.
Men kunde vara intressant att höra vad andra tänker.
Citera
2015-01-15, 16:55
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kobold
Besprutas Kalifornien verkligen hårt?

Gör ett experiment:

Gå igenom och granska alla de tusentals video-dokument på Youtube angående Chemtrailsbesprutning, och notera vilka länder/delstater som besprutas, så kommer du komma fram till samma gedigna slutsats som jag; Kalifornien är överlägset mest Chemtrails-besprutat!
Citera
2015-01-15, 16:56
Medlem
Citat:
Gör ett experiment:

Gå igenom och granska alla de tusentals video-dokument på Youtube angående Chemtrailsbesprutning, och notera vilka länder/delstater som besprutas, så kommer du komma fram till samma gedigna slutsats som jag; Kalifornien är överlägset mest Chemtrails-besprutat!

Ännu en gång, var är DINA bevis?
Citera
2015-01-15, 16:57
Medlem
Kobolds avatar
Citat:
Du kan ju göra en sökning SJÄLV bland alla video-dokument på Youtube, så kommer du att se att du kommer fram till samma faktum, Kalifornien ÄR de facto i särklass mest Chembesprutat!

Du har ju massvis av labbtester därifrån också!

Sluta blunda och hålla för öronen!

Varför skulle någon spendera en endaste sekund av sitt dyrbara och ändliga liv med att söka efter bevis för sådant som du helt utan belägg påstår? Det är ju du som tror att du har oändligt med liv, så du borde ju kunna avsätta en försvinnande liten bråkdel av ditt oändliga liv till att åtminstone lägga fram något enda litet belägg för det du säger. Istället får vi mängder av länkar till Youtube-klipp med andra knäppisar som helt utan belägg påstår samma galna saker som du, eller helt andra galna saker. Vem fan har tid och ork att sila igenom tonvis med dynga i förhoppning om att där ska finnas ett guldkorn av någon sanning? Du uppenbarligen. Så synd att du helt saknar förmåga och verktyg för att skilja mellan skitsnack och värdefull kunskap.

Sluta sprida livsfarlig okunskap! Du är ond och du vill människor illa!
Citera
2015-01-15, 17:00
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SamVimes
Ännu en gång, var är DINA bevis?

Dessa är inte mina egna video-bevis, utan alla de tiotusentals bekymrade invånare i världen, som laddar upp sina egna chemtrails-dokument...
Citera
2015-01-15, 17:03
Medlem
Kobolds avatar
Citat:
Gör ett experiment:

Gör du detta experiment och kom sedan tillbaka och presentera de bevis du har fått fram.
Citera
2015-01-15, 17:03
Medlem
Citat:
Dessa är inte mina egna video-bevis, utan alla de tiotusentals bekymrade invånare i världen, som laddar upp sina egna chemtrails-dokument...

Så det enda du har är YT klipp?
Inte en enda trovärdig vetenskapsman/kvinna?
Citera
2015-01-15, 17:04
Medlem
Kobolds avatar
Citat:

Du och miljontals biljoner invånare över hela universum kan vara hur bekymrade som helst över enhörningsrabies. Ingen bryr sig utan bevis.
Citera
2015-01-15, 17:07
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kobold
Vem fan har tid och ork att sila igenom tonvis med dynga i förhoppning om att där ska finnas ett guldkorn av någon sanning?

Du vill ha guldkorn av sanning?

Okej, vi kan börja med följande guldkorn, där du ser ett chemtrailplan ogenerat spy ut sina chems, och ett mötande plan, ett passagerarplan, utan minsta lilla utsläpp:

https://www.youtube.com/watch?v=f6emaHHZmGM

Detta är för övrigt ett fullständigt unikt videoklipp - Chemtrailplan på vippen att krocka med passagerarplan!

Lust att kommentera detta guldkorn, Kobold?
Citera
2015-01-15, 17:08
Medlem
Kobolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SamVimes
Så det enda du har är YT klipp?
Inte en enda trovärdig vetenskapsman/kvinna?

Det finns ingen anledning att tro på vare sig vetenskapsmän eller trollkvinnor, oavsett hur trovärdiga de är. Det är bara bevis som räknas, oavsett vem som kommer med dem. Inga bevis - ingen bryr sig.
Citera
2015-01-15, 17:10
Medlem
Kobolds avatar
Citat:
Lust att kommentera detta guldkorn, Kobold?

Nej, evilgrin39, det har jag inte lust med. Var är dina bevis?

Sluta ogenerat spy ut dina livsfarliga villfarelser till okunnigt skitsnack!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in