Citat:
Ursprungligen postat av
Död o återfödd
Har aldrig hört talas om att icke NATO-länder (eller dess nära allierade) skulle Chemtrail-besprutas lika massivt...
Att
Kalifornien är extra hårt drabbat av Chemtrails-besprutningarna, får du bevis för i följande eminenta dokumentär: "Why in the world are they spraying":
https://www.youtube.com/watch?v=mEfJO0-cTis
Att döma av alla video-dokument på Youtube, så är Kalifornien i särklass mest chemtrails-besprutat i USA, med Arizona som god tvåa...
Sen har ju väldigt många labbtester tagits, som också bekräftar Kalifornien som en väldigt hårt drabbad delstat...
Du kanske har hört talas om Shashta County? Extremt hårt drabbat!
Kobold, vad är din teori, varför besprutas just Kalifornien så hårt? 
Jag är säker på att det är väldigt mycket i den här världen du inte har hört talas om. Vad du inte vet är inte bevis för något annat än din enorma okunskap.
Youtube-klipp, speciellt sådana du postar, brukar inte innehålla något av bevisvärde och klippet som du hänvisar till är inget undantag. Inga bevis - ingen tar dig på allvar.
Besprutas Kalifornien verkligen hårt? Har du några bevis för det du påstår? Det spelar ingen roll om jag har hört talas om Shashta County. Påstår du att det är extremt hårt drabbat så ska du ha bevis för det.
Jag har inga teorier om något jag inte tror existerar.
Borde inte du förresten vara ute och självmordsbomba, kidnappa barn och mörda serietecknare?