2017-12-06, 22:35
Medlem
Doktor-Dekokts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clodius
Jag har fattat det som om BO bara skrivit om övergreppet i en "Sluten" FB-grupp, och dessutom inte nämnt Malmros namn, ehuru sidoinformation skall ha gjort identifiering möjlig. Det är alltså fullt möjligt att hon inte var ute efter att outa honom, och i så fall faller ju till del "hämndteorin". Kanske kan det tala till hennes fördel vid en eventuell förtalsrättegång också.

Hon har lämnat tydliga referenser till filmer som den utpekade ha gjort. Alldeles uppenbart är det så att det är en hämndaktion med avsikt att försöka undgå direkt förtal. Finns ju inte en kotte som inte direkt förstår vem som utpekas.
Citera
2017-12-06, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crawly
Äntligen (men tråkigt för den drabbade) kommer så det fallet vi gått och väntat på, där en troligtvis helt oskyldig person lidit enorm skada. Ska bli väldigt intressant att se var skulden kan tänkas falla rent juridiskt, och vilka skadestånd som kan utdömas.

Disclaimer: Jag ska inte föregå en eventuell process, och jag har ingen koll på vem som har rätt eller fel, men ser fram emot det hela i skuggan av #Metoo.

Det är masspsykoser.
Det hela kommer nyanseras om bara ett år framåt (om inte nån annan "kampanj" redan tagit vid då).
Svensken är väldigt mottaglig för masspsykoser. inget mentalt försvar.
Citera
2017-12-06, 22:36
Moderator
skunkensunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Begntt
Jag kan inget om sånt här så det kan vara helt fel men jag tror på: C*mill* Henem*rk (?!)

”Tidigt 90-tal. Jag är 20, jobbar på den coola ungdomskanalen” (Tv3)
Under en utekväll träffar jag en kille som har fått göra lite film på kanalen. (Den elaka polisen)
"Jag ska knulla din äckliga negerfitta, din äckliga, smutsiga negerfitta’" (Hon kanske har en sån)
Jag slutar på kanalen, hans karriär börjar.

1994 var C*mill* Henem*rk bland annat programledare för en egen erotisk TV-serie, Sjunde himlen, på TV3.
Den elaka polisen Det första programmet var ett elevarbete av Ulf M*lmros, och visades i SVT den 17 maj 1988 som en del av en kortfilmserie. Den efterföljande serien sändes i TV 3 under tidigt 1990-tal.

Cool ungdomskanal i början av 90-talet låter väl ändå mer som ZTV än TV3?
Citera
2017-12-06, 22:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nytorgsprinsessa
En reflektion. Det finns åtskilliga hemliga #metoo-grupper på Facebook. Jag är själv med i några och tanken är att det som skrivs där också ska stanna där.

Varför? Jo för många kvinnor innebär det ett stort steg att våga dela den här typen jobbiga erfarenheter . Det handlar inte om namedropping utan just att våga skriva om ngt utan att det kan läsas av hela världen.

Självklart är sekretessen ett problem speciellt om det handlar om grupper med många medlemmar. I de flesta fall krävs att några går i god för varje ny medlem , lösenord ändras ofta dagligen osv.

Nu tillhör jag inte den grupp det talas om här och första gången jag hörde om detta var när Ulf Malmros själv skrev om detta. Uppenbarligen finns det också åtminstone en journalist som skaffat sig access till gruppen.

En fråga här. Finns något skrivet om detta på någon öppen FB-sida? Har den här kvinnan försökt outa Malmros på en publik sida?

Igen. Det som skrivs i en hemlig FB-grupo är tänkt att vara hemligt.

Desto större anledning för nån driven och klipsk person att infiltrera dessa grupper och hänga ut både er och era sexfantasier och sinnessjuka påhitt innan det skadar fler oskyldiga.
Citera
2017-12-06, 22:42
Medlem
crawlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redcube
Det är masspsykoser.
Det hela kommer nyanseras om bara ett år framåt (om inte nån annan "kampanj" redan tagit vid då).
Svensken är väldigt mottaglig för masspsykoser. inget mentalt försvar.

Våra psykopat-politiker kommer stöpa om detta till processer som gagnar deras syften. Dom har ju redan börjat rapa ur sig diverse "strukturella" program (Typ FN:s HeforShe) och annat identitets-tams som kommer att ytterligare förgifta våra skolor och arbetsplatser.
Citera
2017-12-06, 22:42
Medlem
BeatriceCencis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clodius
För det första - vilket bevisläge har hans dagbok? Inte sjutton skulle han skriva i den att "idag våldtog jag en negress"?
För det andra så kan det naturligtvis vara så att BO som du säger velat hämnas och väntat 25 år tålmodigt på det rätta tillfället, men en (minst) lika sannolik förklaring är att hon åtminstone från sitt perspektiv blev våldtagen. Den unge Malmros var inte helt osannolik som våldtäktsman eller åtminstone skitstövel mot kvinnor.

Hans dagbok kan ha ganska hög trovärdighet beroende på vad där står.

Anta att Malmros INTE våldtog kvinnan. Anta att Malmros då skrivit något som beskriver hur han blev hembjuden till henne, hur de båda var smått packade, och att de hade sex. Kanske att de hade sex igen på morgonen och sedan åt frukost tillsammans, hon ville att de skulle träffas igen, men Malmros skriver att han inte är intresserad av henne eftersom han bara ville "pröva på" en negress.

Några dagar efter kanske det eventuellt står i dagboken att "XX hörde av sig igen". "Hon har ringt flera gånger, men jag har sagt åt henne att jag inte är intresserad."

Om Malmros beskrivit ett händelseförlopp av något slag, likt ovan, så är det troligaste att han talar sanning. Hon kunde ju ha anmält honom för våldtäkt redan då, och då hade det ändå inte spelat någon roll vad han skrivit i dagboken, eftersom han hade konfronterats med en polisutredning.

Oavsett om Malmros våldtagit henne eller ej, men hon ändå redan då uttryckt anklagelser mot honom privat om våldtäkt, så borde han ju också ha skrivit om dessa.

Case closed för min del. Hon ljuger.
Senast redigerad av BeatriceCenci 2017-12-06 kl. 23:05.
Citera
2017-12-06, 22:47
Medlem
Mardolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
Kayo?

Citat:
Ursprungligen postat av Begntt
Jag kan inget om sånt här så det kan vara helt fel men jag tror på: C*mill* Henem*rk (?!)

Båda är födda 1964 och för gamla för att påstå sig vara runt 20 år i början av 90-talet. Då var de ju minst 25+ eller närmare 30.
Citera
2017-12-06, 22:53
Medlem
Begntts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunkensune
Cool ungdomskanal i början av 90-talet låter väl ändå mer som ZTV än TV3?
Ja, men Tv 3 kan nog också vara en "cool ungdomskanal" i början av 1990-talet i jämförelse med SVT.
Vilken "film" var med i ztv som Ul* M *lmros gjort?

Det verkar vara lite samma sak också
"ZTV var en svensk tv-kanal med ungdomar och unga vuxna som målgrupp. ZTV startades 1991 som ett programblock i kanalerna TV3 och TV4 men kom senare att lanseras som en egen kanal på egen kanalplats, först enbart via kabel-TV i Stockholm, vidare till satellit och under de sista åren även via marksänd digital-TV."

M *lmros säger att han inte träffat kvinnan på 25 år, men att de sprang ihop med varandra på en branschfest för ett par månader sedan.
Vad var det för branschfest?
Var Alex* W*lf där?
Var C*mill* där?

Citat:
Mardoll
Båda är födda 1964 och för gamla för att påstå sig vara runt 20 år i början av 90-talet. Då var de ju minst 25+ eller närmare 30.
– Bland annat framställer hon sig själv som flera år yngre i inlägget än hon faktiskt var vid tidpunkten.
A-blaskan

Flera år inte några.
Senast redigerad av Begntt 2017-12-06 kl. 23:01.
Citera
2017-12-06, 22:56
Medlem
outback4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odiskadmugg
Är det hennes påverkan som gjort denne våldtäktsman så Pk? Precis som all judeägd media blivit Pk i och med att judarna köpt och övertagit kontrollen över mediaprodukten?

Har de sänt in en judinna att förföra honom, så hans filmer ska få den rätta globalistiska pk vridning? Den konspiratoriskt lagde kan sova på saken.

Kjell Bergqvist är favoritskådespelaren numro 1 hos UM
kan det bero på att KB är så Pk? För bra skådespelare är KB inte...
Citera
2017-12-06, 22:59
Medlem
BeatriceCencis avatar
Citat:
En reflektion. Det finns åtskilliga hemliga #metoo-grupper på Facebook. Jag är själv med i några och tanken är att det som skrivs där också ska stanna där.

Varför? Jo för många kvinnor innebär det ett stort steg att våga dela den här typen jobbiga erfarenheter . Det handlar inte om namedropping utan just att våga skriva om ngt utan att det kan läsas av hela världen.

Självklart är sekretessen ett problem speciellt om det handlar om grupper med många medlemmar. I de flesta fall krävs att några går i god för varje ny medlem , lösenord ändras ofta dagligen osv.

Nu tillhör jag inte den grupp det talas om här och första gången jag hörde om detta var när Ulf Malmros själv skrev om detta. Uppenbarligen finns det också åtminstone en journalist som skaffat sig access till gruppen.

En fråga här. Finns något skrivet om detta på någon öppen FB-sida? Har den här kvinnan försökt outa Malmros på en publik sida?

Igen. Det som skrivs i en hemlig FB-grupo är tänkt att vara hemligt.

Att anklaga en person som går att härleda vid namn, inför hundratals eller tusentals andra är rent förtal, oavsett hur det framförs. Det finns slutna och öppna grupper på Facebook, men allt som skrivs där är att betrakta som offentligt så länge någon annan kan se det. Det hade varit förtal om hon så bara hade ringt runt till sin bekantskapskrets och falskeligen anklagat Malmros för brott, även om hon bett folk att inte sprida vidare.
Senast redigerad av BeatriceCenci 2017-12-06 kl. 23:01.
Citera
2017-12-06, 23:02
Medlem
Helt förskräckt. Måste helt enkelt gilla Donald Trump, bara lite. Fake news existerar. Bara ute efter lösnummerförsäljning och aggressiva löp. Hoppas Ulf gör som Zlatan, då Z var utpekad som dopad. Fram med juristerna och sopa mattan med förtalaren. Önskar att Ulf gör detsamma med pöbelmedia.
Vi har rättsliga instanser som kan pröva övergrepp mm, låt dessa göra sitt jobb sen kan pöbeln bara gilla eller ogilla resultatet.

Spyr på denna hetsjakt, det har gått över styr och tagit fokus från allvarliga problem som är för icke PK för fega, lösnummerkåta media att lyfta.
Citera
2017-12-06, 23:03
Medlem
in-i-din-muns avatar
Citat:

Varför? Jo för många kvinnor innebär det ett stort steg att våga dela den här typen jobbiga erfarenheter . Det handlar inte om namedropping utan just att våga skriva om ngt utan att det kan läsas av hela världen..
Mjo fast oavsett sekretessregler i grupperna, när sliddjuren inte längre upplever samma berusningsgrad från ryggdunkandet, kommer de inte att per automatik söka sig till utanför gränsen med sina historier ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in