2017-12-06, 21:54
Medlem
Robacks avatar
-----
Senast redigerad av Roback 2017-12-06 kl. 22:00.
Citera
2017-12-06, 21:55
Medlem
Byxbensgubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smokes-Lets-go
Vanna Rosenberg.

Hon är väl ändå inte mulatt?
Citera
2017-12-06, 21:58
Medlem
outback4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heavenorlasvegas
Det som är en för Ulf besvärande omständighet, för mig personligen, är detta faktum att han kommer från Molkom. Detta Värmland där allt handlar om sprit och sex i valfri ordning.
Jag drar mig till minnes folk jag har studerat med, arbetat med samt haft att göra med i olika andra sammanhang. Snart sagt varenda en har varit sådana sanslösa kåtbockar(och vad nu den kvinnliga motsvarigheten kan kallas för). Och det är ändå nästan uteslutande medelklassen som jag har kommit i kontakt med!
Jag kommer ihåg när jag pluggade och någon från Värmland hade varit hemma över någon helg och efteråt kunde redogöra för vad som hade hänt under dessa helger. Människorna från samtliga övriga delar av landet kunde inte tro sina ögon och öron.
Kanske är Ulf en av dessa värmlänningar som blev desillusionerad i och med sin flytt från Värmland till ett landskap med ett delvis annat förhållningssätt till just sprit och sexuella aktiviteter.

Tänk Sven-Göran Eriksson liksom. Filbunke civilt, javisst. Men mest av allt är han från Värmland. Jag vet inte vad det är i kranvattnet där borta, men något är det.

Kul att du nämner kåtbocken från Torsby som försökt sätta på allt med 2 br*st
Citera
2017-12-06, 22:01
Medlem
Behövs i princip bara ett fall av förtal för att hela #meetoo ska dö ut, antagligen det vi bevittnar nu.

Feminister skapar enbart kaos i grupp, ni bevisar bara "sexistiska" män rätt när de påstår att kvinnor ej kan operera tillsammans på ett framgångsrikt sätt.
Citera
2017-12-06, 22:02
Medlem
Nytorgsprinsessas avatar
En reflektion. Det finns åtskilliga hemliga #metoo-grupper på Facebook. Jag är själv med i några och tanken är att det som skrivs där också ska stanna där.

Varför? Jo för många kvinnor innebär det ett stort steg att våga dela den här typen jobbiga erfarenheter . Det handlar inte om namedropping utan just att våga skriva om ngt utan att det kan läsas av hela världen.

Självklart är sekretessen ett problem speciellt om det handlar om grupper med många medlemmar. I de flesta fall krävs att några går i god för varje ny medlem , lösenord ändras ofta dagligen osv.

Nu tillhör jag inte den grupp det talas om här och första gången jag hörde om detta var när Ulf Malmros själv skrev om detta. Uppenbarligen finns det också åtminstone en journalist som skaffat sig access till gruppen.

En fråga här. Finns något skrivet om detta på någon öppen FB-sida? Har den här kvinnan försökt outa Malmros på en publik sida?

Igen. Det som skrivs i en hemlig FB-grupo är tänkt att vara hemligt.
Citera
2017-12-06, 22:04
Avslutad
Det hade ju varit gränslöst roligt om det hade varit så att den godhetssignalerande Ulf Malmros åkte dit. Jag kommer ihåg när han för 5-6 år sedan gjorde en stor sak av att ta avstånd från SD och i stort sett talade om för sina fans att om de röstade för Sverige så kunde de dra åt helvete. Han var för öppna gränser och blablabla.

Jag gnider mina händer likt en jude idag, ty karma är en rätt som bäst serveras kall.
Citera
2017-12-06, 22:06
Medlem
jonbonos avatar
De som tror sig veta att det inte bjuds på någon rök utan eld har en helt befängd syn på brott och straff.

Då räcker det i praktiken att man blir angiven. Då har du röken. Och då finns säkert nån eld. Den behöver inte ens bevisas.

Plötsligt har vi en Gulag arkipelag även i Sverige. Ad modum Stalin.

Det är bara att ange, så går resten av sig själv. Att det gått nästan 4 decennier sedan branden, det innebär självklart ingen strafflindring. Tvärtom!

Sverige kommer att tömmas på vita män. De som inte hinner fly, deporteras att gräva krondiken i Pajala, övriga kommer att lämna landet.

Sedan kan de vita kvinnorna sitta på södermalm med sina Ensamkommande 30-åringar under ett Talibanvälde. Fast då lär det vara slut på Girlpower.
Citera
2017-12-06, 22:08
Medlem
Sexuella övergrepp är vidriga men #metoo verkar omfatta allt från en glansig blick och en klapp på rumpan till ren våldtäkt. Så fort man släpper nyanserna ber man om att inte bli tagen på allvar. Det finns många tjejer som varit med om saker som inte skulle inträffat. Men att komma dragandes med det 20 år senare?

Hur många tycker det är rimligt att dra upp historiska oförätter? Jag kommer ihåg det där svinet som blåste mig på 3-4000 spänn 1992. Jag kanske skulle söka upp honom och strimla hans bildäck? Verkar ju helt vettigt...
Citera
2017-12-06, 22:09
Medlem
BeatriceCencis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkhamist
Det hade ju varit gränslöst roligt om det hade varit så att den godhetssignalerande Ulf Malmros åkte dit. Jag kommer ihåg när han för 5-6 år sedan gjorde en stor sak av att ta avstånd från SD och i stort sett talade om för sina fans att om de röstade för Sverige så kunde de dra åt helvete. Han var för öppna gränser och blablabla.

Jag gnider mina händer likt en jude idag, ty karma är en rätt som bäst serveras kall.

Jag har inget till övers för PK-eliten, och tycker att de riktiga svinen och våldtäktsmännen ska sättas dit, men tycker det är för djävligt att det här nu blivit en feministisk häxjakt på män.

Malmros är för övrigt gift med en judinna.
Citera
2017-12-06, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nytorgsprinsessa

Räkna aldrig med att något du publicerar på Internet är eller förblir "hemligt". Det är naivt.

Att tro att vad som delges i en "hemlig FB-grupp" på något sätt skulle förbli hemligt är förbluffande naivt. Hur kan man överhuvudtaget få för sig något sådant?
Senast redigerad av Eventor 2017-12-06 kl. 22:15.
Citera
2017-12-06, 22:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BeatriceCenci
Malmros är för övrigt gift med en judinna.
Ja, det kunde man ju ge sig fan på att den korkade goyen springer andras ärenden...
Citera
2017-12-06, 22:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nytorgsprinsessa

Jaha? Med det vill du säga...vad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in