2017-12-06, 19:56
Medlem
Vedklyvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E-R-N-S-T
Lite kul att läsa gamla inlägg i denna tråd, på den tiden när medborgarna var en aning, om än lite charmigt naivt ovetande om vilket monstrum Soran skulle visa sig vara.

Ja, imponerande hur medie- o kulturetablissemanget lyckats tiga ihjäl vad deras tidigare hjälte haft för sig.

Bland allt #metoo-tjafs, där folk anklagas o hängs ut på löpande band så är det helt tyst om Soran.

Soran har väl för säkerhets skull lämnat landet o befinner sig väl i Kurdistan. Han har väl tjänat en hel del pengar på alla jobb han haft åt medieetablissemanget och klarar sig nog ekonomiskt ett bra tag.
Citera
2017-12-06, 23:00
Medlem
Hur går det för karln?
Citera
2017-12-08, 12:25
Medlem
E-R-N-S-Ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmutsigtSinne
Hur går det för karln?
Troligen i landsflykt med bästa polarn Mange som personlig assistent, rövtorkare och MGM, har alltid ansett fanskapet vara en exeptionellt vek och feg varelse men att inte våga stå upp för sig själv och bemöta en så pass allvarlig anklagelse som våldtäkt är fanimig bedrövligt och borde vara straffbart i sig.
Citera
2017-12-08, 12:38
Medlem
AnsuzInsights avatar
Helt absurt hur media hållit käft om det här. Jag googlar på hans namn men hittar inget mer än pajaserna på Nordfront och några okända webbtidningar. Public Service at its finest
Citera
2017-12-08, 15:13
Medlem
PK-Korrekts avatar
https://samnytt.se/komikern-soran-ismail-anklagas-for-flera-valdtakter-och-sexuella-ofredanden/
Citera
2017-12-08, 15:52
Medlem
AnsuzInsights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PK-Korrekt
https://samnytt.se/komikern-soran-ismail-anklagas-for-flera-valdtakter-och-sexuella-ofredanden/
Såg den. Jag menar dock att inga större tidningar vågar skriva något om detta.
Citera
2017-12-08, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E-R-N-S-T
Troligen i landsflykt med bästa polarn Mange som personlig assistent, rövtorkare och MGM, har alltid ansett fanskapet vara en exeptionellt vek och feg varelse men att inte våga stå upp för sig själv och bemöta en så pass allvarlig anklagelse som våldtäkt är fanimig bedrövligt och borde vara straffbart i sig.
Han lämnar nog landet för gott.

> Vara en uttalad feministisk "komiker" som skämtar om patriarkatet
> Sexuellt ofreda och våldta svenska kvinnor

Trodde Soran att han kunde få båda?
Citera
2017-12-09, 01:05
Medlem
jonbonos avatar
Vi har varit lite naiva. Soran.
Citera
2017-12-09, 13:27
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmutsigtSinne
> Vara en uttalad feministisk "komiker" som skämtar om patriarkatet
> Sexuellt ofreda och våldta svenska kvinnor

Trodde Soran att han kunde få båda?

Ja, han trodde han kunde få båda. Dessvärre är han inte helt unik i det avseendet.

Det handlar helt enkelt om att man ser sig som lite förmer än andra.

Fredrik Virtanen är ett annat exempel:

> Feminist, vit riddare och journalist offentligt. Hånar högljutt "vita män", lantisar och annat vanligt hederligt folk.

> På fritiden tycker han att han är berättigad till att droga ner kvinnor och trycka in sin otvättade stinkande penis i munnen på dem.

Helt klart tycker dessa "goda goda män" att de har rätt att "ta för sig" när de inte befinner sig i offentlighetens ljus.

De ser sig som en adel som står skyhögt över vanligt folk och inte behöver ta någon hänsyn.

Vidrigt.
Citera
2017-12-10, 05:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonbono
Vi har varit lite naiva. Soran.
Tala för dig själv. Jag genomskådade hans falska fasad för längesedan då jag tidigt märkte hans hyckleri kring sin egna etno-nationalism, men ni dumsvennar är för kulturmarxistiskt programmerade för att se inkonsekvenserna som sker framför er. Lyssna på oss fritänkare nästa gång, jag sa ju att han var ett svin från dag ett.
Citera
2017-12-10, 05:40
Medlem
"feminist och antirasist". Jag tänkte på det. Om muslimer gör uppror, kommer du Soran Ismael att fortsätta vara "feminist och antirasist" eller kommer du att joina muslimerna och islamisterna, de som kommer från ditt eget land?

Varför skänker du inte ett par av dina miljoner som du fått av offentlig sektor till muslimerna i ditt eget land om du nu bryr sig så mycket om andra och varför kaddar du på vita kvinnor, andra kvinnor istället för muslimska kvinnor? Är du muslim och pedofil eller är du svensk eller bara en hycklande lögnare precis som din rövpolare Ozz och Betnér.
Citera
2017-12-10, 06:17
Medlem
Är Soran intresserad av ymnigt alkoholintag eller intag av substanser som påverkar sinnesuppfattningen?

Jag tror att han är en ensam människa vad jag läst i hans egna uttalanden i intervjuer. Han verkar dock vara tajt med Betnér men hur är det med det nu? Kommer de att fortsätta att vara vänner?

Kommer de att åka på turné och försöka vara roliga? Kan de ens vara roliga längre? De var inte särskilt roliga i mitt tycke tidigare men uppenbarligen så hade de en publik. Men vad tycker den nu? Kommer den publiken att vilja köpa biljetter för att höra dem igen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in